SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRAREA CIMITIRULUI MUNICIPAL SIBIU - Compartiment Contabilitate și Resurse Umane

Inspector de specialitate IA - 1 post

Secţiunea: angajari back
18.04.2024

SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRAREA CIMITIRULUI MUNICIPAL SIBIU
cu sediul în Sibiu, str. Calea Dumbrăvii nr. 155
organizează concurs pentru ocuparea funcției vacante de natură contractuală astfel:

 

1. Compartiment Contabilitate și Resurse Umane – Inspector de specialitate IA – Resurse Umane

2. Perioada : Nedeterminată

3. Condiții specifice:

    - studii superioare, cu diplomă de licenţă, în domeniul: științe ecomomice;
   - cunoştinţe de operare pe calculator - nivel mediu;
   - vechime în specialitatea studiilor - minim 7 ani;
   - curs în domeniul Resurselor Umane/Salarizare.  

 

4. Condiții generale:

Pentru a ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare :
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

 

5. Dosarul de inscriere va cuprinde:

a) formularul de înscriere la concurs (descărcare: Formularul de înscriere tip).
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;    
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae - modelul comun european (descărcare: Model CV).

 

6. Bibliografie propusa:

a. Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, 
   Tematică: PARTEA I - Titlul III, PARTEA a III-a - Titlul V cap. I – III, cap. VI, cap. VIII,  PARTEA a VI-a -  Titlul II, Titlul III, Anexa nr. 7;
b. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare;
   Tematică: Capitolul I, Capitolul II, Capitolul III;
c. Ordonanţa de urgenţă nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor;
   Tematică: a se studia integral;
d. Ordonanţa de urgenţă nr. 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate;
   Tematică: Capitolul I – IV;
e. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați;
   Tematică: Capitolul II , Capitolul VI ;
f. Legea–cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
   Tematică: Capitolul II – Salarizarea, Capitolul III Alte dispoziții, Anexa nr.8;
g. Legea nr. 53/2003 Codul muncii;
   Tematică: Titlul II , Titlul III, Titlul IV, Titlul VI, Titlul IX, Titlul XI;
h. Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
   Tematică: Cap. I, Cap. IV ;
i. Hotărârea nr. 905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților;
   Tematică: a se studia integral;
j. Hotărârea Guvernului nr. 250/1992 privind concediul de odihnă şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia publică, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unităţile bugetare;
   Tematică: a se studia integral;
k. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici;
   Tematică:  Capitolul VI;
l. Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
   Tematică: a se studia integral;
m. Legea nr. 176/2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative;
   Tematică: a se studia integral;
n. Hotarârea Consiliului Local Sibiu nr. 278/2021 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Functionare al Cimitirului Municipal Sibiu;
   Tematică: a se studia integral;
o. Legea nr. 82/1991 a contabilităţii;
   Tematică: a se studia integral;

 

Nota: Legislația se va avea în vedere cu toate modificările și completările ulterioare.


7. Calendarul concursului:
- termenul limită pentru depunerea dosarelor: 10.05.2024 (inclusiv), ora 14:00;
- proba practică: 20.05.2024, ora 9:00;
- proba scrisă: 20.05.2024, ora 12:00;

- proba interviului va fi comunicata la o data ulterioară. 
- depunere contestații: 24 ore de la afișarea rezultatelor;
- soluționare contestații: 24 ore de la depunerea contestațiilor;


8. Atribuţiile postului:
a. își însușește, respectă și acționează în conformitate cu legislația în vigoare privind activitatea de resurse umane, precum și cu procedurile operaționale, regulamentul de ordine interioară și alte norme interne;
b. asigură activitatea curentă de personal:
- completarea Registrului de Evidență a Salariaților (REVISAL);
- verificare pontaj zilnic;
- întocmire adeverințe la solicitarea angajaților (adeverințe de venit, adeverințe privind calitatea de asigurat, persoanele aflate în întreținere, etc);
- ține evidența cererilor de concediu, zile libere și a concediilor medicale;
c. asigură întocmirea situației privind programarea concediilor de odihnă ale angajaților S.P.A.C.M.S. pentru anul următor, în termenul legal și urmărește respectarea programărilor;
d. ține  evidența concediilor medicale, întocmește și depune cererea de recuperare a sumelor cuvenite de la Casa de Asigurări, cel târziu în luna următoare celei pentru care au fost acordate și urmărește încasarea sumelor;
e. ține evidența situației privind efectuarea controlului medical anual  (medicina muncii) de către angajații S.P.A.C.M.S. și îi informează, programează pentru efectuarea acestuia în termen;
f. întocmește documentația privind modificările Statului de funcții, Organigramei, salariilor, etc după aprobările Primăriei Municipiului Sibiu;
g. asigură întocmirea documentațiilor pentru organizarea și desfășurarea concursurilor privind angajarea de personal în cadrul instituției, în conformitate cu legislația în domeniu, inclusiv asigurarea secretariatului comisiei de concurs, furnizarea de informații pentru angajare, etc;
h. ține evidența documentelor privind reținerile (CAR, pensii alimentare, cotizații sindicat, etc) / popririle primite pentru angajații S.P.A.C.M.S și urmărește finalizarea acestora;
i. ține evidența gradațiilor pentru fiecare angajat și întocmește documentația (referat, decizie, act adițional la CIM, REVISAL, etc) pentru modificarea acestora, conform legislației în vigoare;
j. ține evidența promovărilor periodice, întocmește documentația și parcurge procedura privind promovarea personalului după aprobarea conducătorului instituției, conform legislației în vigoare;
k. întocmește rapoarte și analize privind activitatea de resurse umane;
l. întocmește și actualizează dosarul personal al fiecărui angajat;
m. întocmește documentația privind încheierea, modificarea, suspendarea și încetarea contractului de muncă;
n. colaborează cu personalul de conducere al S.P.A.C.M.S. în vederea întocmirii fișelor de post pentru angajații din subordine și ține evidența acestora;
o. solicită personalului de conducere al S.P.A.C.M.S. în termenul legal și centralizează rapoartele anuale privind evaluarea personalului din subordine;
p. răspunde de întocmirea Planului anual de formare profesională a angajaților pe care îl supune aprobării directorului și se asigură de îndeplinirea acestuia;
q. întocmește dosarul de pensionare pentru angajații care îndeplinesc condițiile pentru pensionare, conform legii;
r. actualizează în sistemul informatic (SICO Salarii) datele fiecărui angajat, pe baza documentelor depuse (acte de identitate, diplome de studii, etc);
s. asigură completarea și depunerea, la începutul anului sau de câte ori este cazul, a declarațiilor privind persoanele aflate în întreținere;
t. introduce în sistemul informatic (SICO Salarii) pontajul angajaților, pe baza condicilor de prezență și verifică la finalul lunii documentele – Anexa nr. 1 și Anexa nr.2 – Statele de plată și Statul de rețineri din punct de vedere al corectitudinii datelor introduse (zile lucrătoare, CO, CM, popriri, alte rețineri, salariu de încadrare, alte sporuri, etc)
u. întocmește si înregistrează în sistemul informatic (SICO Contabilitate) note contabile cu privire la cheltuielile de personal, urmărește componența soldurilor de salarii. 
v. întocmește și transmite lunar și trimestrial situația privind Statistica locurilor de muncă și a cheltuielilor de personal, în termenele legale;
w. întocmește și transmite lunar și trimestrial Monitorizarea cheltuielilor de personal, în termenele legale;
x. întocmește contractul individual de muncă  și  actele adiționale la contractele de muncă (dacă este cazul) și le înaintează spre viză Compartimentului Juridic;
y. colaborează cu personalul specializat pentru întocmirea referatelor de necesitate pentru asigurarea echipamentului și materialelor de protecție a angajaților instituției;
z. repartizează echipamentul și materialele de protecție angajaților (salopete vară - iarnă, jachete, cizme, bocanci, mănuși, spirt, combinezoane, halate, etc);
aa. întreține relația cu sindicatul la care sunt înscriși angajații S.P.A.C.M.S.;
bb. arhivează conform legislației în vigoare și a procedurilor operaționale interne documentele privind activitatea de resurse umane și le predă responsabilului cu arhiva din cadrul instituției;
cc. este responsabil pentru transmiterea în termen, către organele competente, a informațiilor referitoare la activitatea de resurse umane, informații solicitate în baza unor prevederi legale, după vizarea acestora de către conducătorul instituției;
dd. întocmește și urmărește contractele privind constituirea garanțiilor materiale pentru angajații S.P.A.C.M.S, conform prevederilor legale;
ee. verifică completarea, asigură publicarea și transmiterea la A.N.I. în termenul legal, a declarațiilor de avere și a declarațiilor de interese furnizate de angajații S.P.A.C.M.S. pentru care legea impune obligativitatea completării acestora;
ff. întocmește, ține evidența, centralizează, pontaj și documentație specifică pentru gestionarea corespunzătoarea a persoanelor repartizate pentru a presta muncă neremunerată în folosul comunității.
gg. întocmește, ține evidența, asigură secretariatul, și documentația specifică pentru gestionarea corespunzătoarea a sancțiunilor disciplinare aplicate angajaților din cadrul S.P.A.C.M.S.
hh. întocmește, ține evidența, și se asigură de buna desfășurare a procedurilor operaționale din cadrul compartimentului Contabilitate și Resurse Umane. 
ii. ține evidența și întocmește propunerea de referate pentru întocmirea deciziilor interne din cadrul compartimentului Contabilitate și Resurse Umane. 
jj. asigură secretariatul Compartimentului Contabilitate și Resurse Umane, pregătind răspuns cererilor adresate compartimentului, atât de către cetățeni cât şi de personalul din cadrul serviciul public.
kk. preia din activitatea compartimentului contabilitate, la solicitarea șefului ierarhic superior și a directorului Serviciului Public.

 

8. Dosarele de concurs se vor depune:
(în perioada 18.04.2024-10.05.2024, luni–vineri: 8:00-14:00):

a) la sediul din Mun. Sibiu, Str. Calea Dumbrăvii nr. 155, Jud Sibiu, compartimentul "Contabilitate si Resurse Umane" telefon: 0269.252.208 interior 103, 
b) prin Poşta Română și serviciul de curierat rapid: la adresa mentionată mai sus.
c) poşta electronică: cimitir@sibiu.ro.

Nota : În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la pct. (3) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare. Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea notei mai sus mentionate, conduce la respingerea candidatului.

 

Relații suplimentare se pot obține la sediul din Mun. Sibiu, Str. Calea Dumbrăvii nr. 155, Jud Sibiu, compartimentul "Contabilitate si Resurse Umane" telefon: 0269.252.208 interior 103 sau pe site-ul: www.sibiu.ro, secțiunea Angajări.
 


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: