Romania – Sibiu – Proiect Transport Urban – Faza II Îmbunătăţirea şi renovarea străzilor de-a lungul

Secţiunea: anunturi back
20.05.2011


Titlul Proiectului : Romania – Sibiu – Proiect Transport Urban – Faza II Îmbunătăţirea şi renovarea străzilor de-a lungul rutelor transportului public Zona Lazaret – Turnisor (2 strazi)
Ţara : Romania
Domeniul de activitate : Infrastructură Municipală şi de Mediu
Numărul de identificare al proiectului : 40338
Sursa de finanţare : BERD
Tip contract : Lucrări
Tip de anunţ : Anunţ de participare
Data emiterii :19 mai 2011
Data închiderii : 4 iulie 2011 ora 10 (ora locala)
Acest Anunţ de Participare urmează după Anunţul General de Achiziţie (ref 6251-GPN-36833) publicat pe site-ul BERD (www.ebrd.com), la Oportunităţi de Achiziţie pe data de 29 noiembrie 2010.
Municipiul Sibiu, numit în continuare “Angajator” intenţionează să utilizeze o parte a beneficiilor unui împrumut de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) pentru a acoperi costurile necesare îmbunătăţirii şi renovării străzilor de-a lungul rutelor transportului public din oraşul Sibiu.

Municipiul Sibiu invită, prin prezenta, la depunerea de oferte sigilate de la contractori pentru următorul contract ce va fi finanţat dintr-o parte din fondurile împrumutului:
Contractul implică îmbunătăţirea şi renovarea, inclusiv canalizarea, a unui număr de 2 străzi din oraşul Sibiu. Lucrările presupun:

Îmbunătăţirea şi renovarea a 2 străzi, distanţa aproximativă de 0,7 km.

Lucrările vor include în general reconstrucţia străzilor şi trotuarelor, precum şi reabilitare reţele apă şi canalizare

Lucrarea va fi îndeplinită în conformitate cu Condiţiile FIDIC – Cartea Roşie, prima ediţie 1999.

Procedura este deschisă firmelor din orice ţară. Contractul urmează să fie finalizat în 9 luni, plus o perioadă de Garanţie de 4 ani.
Pentru a se califica, ofertanţii trebuie să îndeplinească următoarele criterii minime:
• Cifra de afaceri anuală medie peste 1.5 milioane euro în ultimii 3 ani; în cazul unei asocieri, societatea leader a avut o cifra de afaceri medie de peste 1.3 milioane euro.
• Experienta generala in contracte in rol de contractant, subcontractant, sau de
gestionare a contractantului in ultimii 4 ani
• 3 proiecte similare, ca mărime şi natură, finalizate în ultimii 5 ani. Recomandări de la angajatorii anteriori, aflaţi în legătură cu proiectele similare.
• In cazul in care ofertantul, sau in cazul unei asocieri, societatea leader, are contracte in derulare cu o valoare mai mare sau egala cu 50% din cifra de afaceri anuala medie din ultimii 3 ani, atunci ofertantul are obligatia sa demonstreze, pentru excluderea oricarui dubiu, ca are capacitatea de a indeplini obligatiile care decurg din acest contract in perioada de executie, in conformitate cu prevederile documentatiei, asigurand o calitate superioara a lucrarilor executate.
• Disponibilitatea echipamentului, a personalului şi a facilităţilor necesare unei producţii continue de cel puţin: 150 tone de mixtură asfaltică (producţie complet automată), 30 tone de asfalt mastic, 200 tone balast şi material pentru stratul de legătură200 m de borduri prefabricate şi disponibilitatea unui laborator de testare a materialelor fie pe şantier sau local, în Sibiu, pentru asigurarea unei calităţi corespunzătoare (laborator grad 2 în conformitate cu legea română)
• Disponibilitatea unui personal cheie cuprinzând:
 

Manager de Proiect – cu o diplomă în inginerie civilă, experienţa profesională de peste 10 ani, din care 3 ani în poziţii similare în lucrări de reabilitări/construcţie drumuri, experienţă în proiecte cu finanţare internaţională şi contractele guvernate de FIDIC, limba engleză fluent;

1 inginer civil calificat în lucrări civile (CFDP), cu o experienţă de peste 7 ani, din care 3 ani într-o poziţie de conducere pe şantier, experienţă în contractele guvernate de FIDIC, cunoscător de limba engleză;

Expert în materiale, inginer geo-tehnician, inginer de utilităţi, fiecare expert cu mai mult de 7 ani experienţă şi cu cunoştinţe dovedite de limba română şi standarde internaţionale (EN), cunoscători ai limbii engleze.

Documentele de licitaţie pot fi achiziţionate, începând cu data de 20 Mai 2011, după primirea unei solicitări scrise şi după plata unei taxe nerambursabile de 50 euro (cincizeci euro) sau echivalentul într-o altă monedă convertibilă, pe baza prezentării dovezii plăţii în unul din următoarele conturi: (IBAN) RO85RNCB0227036048490011 (pentru plăţi în euro) deschis la BCR (Banca Comerciala Romana) Sibiu, str. Emil Cioran, nr 1. si RO58TREZ57621360250XXXXX (pentru plăţi în lei) deschis la Trezoreria Sibiu.

După prezentarea documentului care atestă plata taxei nerambursabile, ofertantul poate ridica documentaţia. Dacă se solicită, documentaţia poate fi trimisă promt prin curier, dar nu se asumă nici o răspundere pentru pierderea sau întârzierea livrării.

Toate ofertele trebuie să fie însoţie de garanţia de participare în cuantum de 5.000 € sau echivalent într-o monedă convertibilă.

Ofertele trebuie depuse la sediul autorităţii contractante (prezentat mai jos) înainte sau în data de 4 Iulie 2011, ora 10.00 (ora locală). Ofertele electronice nu sunt permise. Ofertele primite cu întârziere vor fi considerate respinse. Ofertele vor fi deschise în data de 4 Iulie 2011 ora 11:00, în prezenţa reprezentanţilor ofertanţilor care doresc să participe.
Un registru cu potenţialii ofertanţi care au achiziţionat documentaţia, poate fi consultat la adresa de mai jos.
Potenţialii ofertanţi pot obţine informaţii suplimentare sau pot achiziţiona documentaţia de licitaţie la adresa de mai jos:

D-na Ioana Leca
Depart. PIU, camera 320
Primaria Municipiului Sibiu
Str. Brukenthal nr. 2, Sibiu 550178, RO
Tel: +40 269 20 88 80, +40 269 20 88 73, Fax:+40 269 208 811
E-mail: piu@sibiu.ro


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: