Sesiune de informare publică organizată de Primăria Municipiului Sibiu cu privire la implementarea c

Secţiunea: anunturi back
24.05.2011


Unitatea administrativ – teritorială a Municipiului Sibiu, cu sediul în Sibiu, strada Samuel Brukenthal nr.2, cod poştal 550178, judeţul Sibiu, organizează în data de 01.06.2011 a doua sesiune de informare publică a cetăţenilor cu privire la obiectivele şi rezultatele Proiectului “Implementarea conceptului de Administraţie Electronică la nivelul Municipiului Sibiu“, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare nr. 117/321 din 28.08.2009, încheiat cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Organismul Intermediar pentru POS CCE, Axa Prioritară 3 „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”.
Sunt invitaţi să participe angajaţi ai Primăriei, consilieri locali, cetăţeni ai municipiului Sibiu, reprezentanţi mass-media, mediul de afaceri şi reprezentanţi ai altor autorităţi locale.
Evenimentul va avea loc în data de 01.06.2011 ora 11.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Sibiu din strada Samuel Brukenthal, nr.2.

Detalii suplimentare puteţi obţine de la:
Persoană de contact:Adrian Bucura
Funcţie: Manager de proiect / Şef Serviciu Informatică
Tel. 0269/208860, Fax: 0269/208870, e-mail: adrian.bucura@sibiu.ro


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: