ORDIN pentru stabilirea condiţiilor de participare la testarea profesională organizată la nivelul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pentru selectarea funcţionarilor publici

Secţiunea: anunturi back
24.06.2011

care urmează a fi redistribuiti pe funcţiile publice de execuţie vacante de referent, clasa III, grad profesional superior-Serviciul Stare Civilă, din cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, judeţul Sibiu, a bibliografiei şi numirea comisiei de testare

Având în vedere prevederile:
- art. 104 alin. (1), (2) şi (5) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
- art. 1 alin. (2) din Regulament – cadru pentru organizarea şi desfăşurarea testării profesionale organizate la nivelul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pentru selectarea funcţionarului public care urmează a fi redistribuit pe funcţia publică de execuţie vacantă/temporar vacantă, aprobat prin Ordinul Preşedintelui ANFP nr. 985/11.04.2011,
- adresa Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, judeţul Sibiu nr. 9844/16.05.2011, înregistrată la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici sub nr. 889114/18.05.2011, prin care solicită avizul pentru organizarea concursului în vederea ocupării funcţiilor publice de execuţie vacante de referent, clasa III, grad profesional superior-Serviciul Stare Civilă, din cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, judeţul Sibiu,
În temeiul art. 21 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare şi art. 1 alin. (3) din Regulament – cadru pentru organizarea şi desfăşurarea testării profesionale organizate la nivelul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pentru selectarea funcţionarului public care urmează a fi redistribuit pe funcţia publică de execuţie vacantă/temporar vacantă, aprobat prin Ordinul Preşedintelui ANFP nr. 985/11.04.2011,

PREŞEDINTELE
AGENŢIEI NAŢIONALE A FUNCŢIONARILOR PUBLICI

emite prezentul

ORDIN

Art. 1 - (1) Aprobă condiţiile de participare şi bibliografia, din anexa care face parte integrantă din prezentul ordin, pentru participarea la testarea profesională organizată la sediul Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, judeţul Sibiu pentru selectarea funcţionarilor publici care urmează a fi redistribuiţi pe funcţiile publice de execuţie vacante de referent, clasa III, grad profesional superior, propuse de Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, judeţul Sibiu, prin adresa 11482/08.06.2011, înregistrată la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici sub nr. 892617/09.06.2011, care va avea loc în data de 04.07.2011, ora 10.00.

Cererea de inscriere la testare se poate depune la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Sibiu, Bl. Victoriei 1-3, in termen de 8 zile de la data afisarii la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, Serviciului Comunitar de Evidenta a Persoanelor Sibiu si pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici www.anfp.gov.ro.

Pentru BIBLIOGRAFIE clic AICI

(2) Condiţiile de participare sunt:


- pentru o funcţie publică de execuţie vacantă de referent, clasa III, grad profesional superior- Serviciul Stare Civilă

• studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă;
• cunoştinţe operare pe calculator;
• la momentul intrării în Corpul de rezervă al funcţionarilor publici, să fi deţinut o funcţie publică din clasa III, gradul profesional superior.


- pentru o funcţie publică de execuţie vacantă de referent, clasa III, grad profesional superior- Serviciul Stare Civilă

• studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă;
• cunoştinţe de stare civilă şi/sau evidenţa persoanelor;
• la momentul intrării în Corpul de rezervă al funcţionarilor publici, să fi deţinut o funcţie publică din clasa III, gradul profesional superior.

Art. 2 – Se constituie comisia pentru testare astfel:

Preşedinte: Ana Mînzat, Director executiv- SPCEP Sibiu
Membru: Irina Lazea, consilier- SPCEP Sibiu
Membru: Ioan Dan, auditor–Instituţia Prefectului-judeţul Sibiu
Secretariatul comisiei de concurs este asigurat de doamna Mioara Ganea, consilier juridic– SPCEP Sibiu.

Preşedinte – Secretar de Stat

Andras Szakal


Bucureşti
Nr.1846/16.06.2011
3 exemplare

Întocmit: Nelu Tunaru-Expert-Compartimentul Evidenţă Informatizată-ANFP


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: