Parcul din Strand va fi reamenajat

Secţiunea: comunicate back

23.02.2007

Municipalitatea se pregateste sa inceapa unul dintre cele mai atractive proiecte de reabilitare din cartiere prin refacerea parcului din cartierul Strand.

Proiectul de reabilitare a parcului va fi sustinut de Serviciului Public de Adiministrare a Parcurilor si Zonelor Verzi din Sibiu si va fi centrat pe o fantana arteziana in forma de scari, care va fi punctul central de atractie al parcului. In prezent se lucreaza la finalizarea proiectului pentru fantana, pentru executia careia se va face o procedura de cerere de oferta.

Parcul Strand va avea noi dotari si jocuri pentru copii, care le vor inlocui pe cele vechi si inca un spaţiu nou de joaca. Pentru achizitionarea jocurilor pentru copii Serviciul Parcuri a initiat deja procedura de cerere de oferta. Lucrarile efective de reamenajare a parcului vor demara la inceputul lunii mai si vor include plantarea de noi arbori si arbusti ornamentali si flori.

De asemenea, municipalitatea continua lucrarile de reabilitare a parcului Astra. Firma care a contractat executia fantanii arteziene a avansat cu lucrarile, iar in prezent executa placarea bazinului, pana la mijlocul lunii aprilie urmand sa fie initiate probele de verificare. De asemenea, in parcul Astra lucratorii Serviciului Public de Administrare a Parcurilor si Zonelor Verzi au inceput refacerea gardului viu afectat in urma lucririlor, precum si reinsamantarea gazonului pentru refacerea intregului covor verde al parcului.

Municipalitatea pregateste si faaa estivala a Sibiului - lucratorii Serviciului Parcuri au completat deja florile in rabatele si in vazele care sunt amplasare de-a lungul aliniamentelor stradale si executa lucrarile specifice acestei perioade, de ingrijire si curatare a zonelor verzi.


 

Lucrari edilitare

Municipalitatea a demarat in data de 20 martie, lucrarile de refacere a marcajului rutier pe principalele strazi din oras. Marcajul longitudinal se va executa mecanic, iar cel pietonal se va executa manual si va fi finalizat pana la data de 6 aprilie 2007.

Strazile pe care echipele de la DPC vor executa lucrarile de refacere a marcajului atat longitudinal, cat si pietonal sunt urmatoarele: Balea, Constitutiei, Teclu, Abatorului, Saguna, Alba Iulia, Coposu, Calea Dumbravii, Semaforului, Stefan cel Mare, Berariei, Revolutiei, Noica, B-dul Victoriei, Goga si DN1.

In urma contractului semnat cu firma Schuster & Co Ecologic, municipalitatea a achizitionat un numar de 100 cosuri de gunoi. Primele 40 de cosuri au fost deja montate pe strada Nicolae Bălcescu si in Piata Mare, iar pana la inceputul lunii aprilie vor fi montate si restul de 60. Acestea vor fi amplasate in diferite locatii din zona istorica.

Valoarea totala a contractului este de 134.835,37 lei + TVA, contractul presupunand livrarea si montarea cosurilor de gunoi stradale. Cosurile de gunoi au fost alese pentru a fi in acord cu aspectul centrului istoric si sunt confectionate din aluminiu si otel.


 

Imbunatatirea sistemului de trafic in Sibiu

Primaria Municipiului Sibiu a demarat la inceputul acestui an un proiect de imbunatatire a sistemului de trafic in municipiul Sibiu, proiect care ar urma sa fie finantat prin fonduri PHARE.

Primarul Klaus Iohannis a declarat la conferinta de presa saptamanala ca proiectul are ca scop realizarea unui concept integrat de trafic pentru Sibiu: "Prin acest proiect vom alcatui un plan general privind transportul urban in Municipiul Sibiu care sa propuna cel mai bun model de reorganizare a traficului auto, a mijloacelor de transport in comun si in general a tuturor mijloacelor de transport care pot fi folosite in Sibiu".

Primarul a aratat ca realizarea planului general de trafic este extrem de necesara in conditiile in care orasul a evoluat mult, si-a modificat structura, zonele de activitate economica si cele de atractie iar volumul traficului a crescut de peste zece ori fata de anul 1990.

Alcatuirea planului necesita mai multe etape de colectare si centralizare a informatiilor deja existente cu privire la traficul in Sibiu. Pana in prezent inspectorii Primariei Municipiului Sibiu au preluat informatiile disponibile cu privire la trafic, avand ca sursa Planul de Management al Centrului Istoric Sibiu elaborat de Primarie in colaborare cu Biroul de Planificare a Centrului Istoric GTZ. De asemenea au fost stranse datele cu privire la dispunerea populatiei oraaului pe cartiere, numarul de accidente pe zone si in perioade ale zilei, studiile de mediu privind noxele pe fiecare zona.

Urmatoarea etapa a proiectului este alcatuirea unor chestionare prin care municipalitatea va solicita de la sibieni informatii cu privire la modul de deplasare utilizat in oras, frecventa utilizarii transportului in comun, a transportului in regim de taxi, a transportului cu autovehiculul propriu sau cu alte mijoace de transport (biciclete, scutere, etc). Cetatenii vor fi rugati sa completeze aceste formulare. Pentru aceasta sibienii vor fi opriti in trafic de echipaje mixte formate din reprezentanti ai Politiei Rutiere, Politiei Comunitare si inspectori din cadrul Primariei Municipiului Sibiu, echipajele urmand sa inregistreze date cu privire la traficul care intra si paraseste Sibiul si traficul care tranziteaza principalele artere ale orasului.

De asemenea inspectori ai Primariei MunicipiuluI Sibiu si reprezentanti ai Politiei Comunitare vor distribui aceste formulare si la domiciliu, la adrese alese aleator.

Primaria Municipiului Sibiu va furniza elemente de identificare cu ajutorul carora cetatenii vor putea recunoaste inspectorii autorizaţi pentru completarea acestor chestionare. Sibienii vor fi rugati sa completeze aceste chestionare in statiile TURSIB si chiar in autobuzele administrate de aceasta societate.

Intrebarile incluse in chestionare vor furniza date cu privire la mijloacele de transport preponderent alese de sibieni pentru deplasarea la scoala, la serviciu sau catre alte destinatii, cu privire la zonele de maxim interes si trafic (cum ar fi zonele de agrement, Zona Industriala Vest sau zona comerciala est etc), dificultatile pe care sibienii le intampina in trafic, etc.

Dupa centralizarea datelor, expertii de trafic vor realiza un plan general cu masuri pentru gasirea unor formule optime de reorganizare a traficului in Sibiu.

Proiectul are o importanta mare nu numai pentru conducatori auto individuali, ci si pentru Tursib, compania de transport public in comun din Sibiu. Pentru a putea organiza mai eficient transportul in comun si pentru a-si putea adapta serviciile la cererile pietei, SC Tursib SA va colecta in cadrul acestui proiect date referitoare la frecventa si intervalele de deplasare a calatorilor catre Zona Industriala Vest, Zona Comercială Est, scoli, gara, aeroport, etc precum si date privind numarul de calatori care folosesc mijloacele de transport public in comun in zilele lucratoare si orele maxime de trafic.

Acest tip de proiect se desfasoara in prezent in trei municipii din tara: Sibiu, Bucuresti si Ploiesti.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

22.03.2024

Tehnică în premieră utilizată pentru toaletarea arborilor de pe str. Oțelarilor

20.03.2024

Următoarea consultare publică pe tema noului Plan Urbanistic General:  marți, 26 martie, cu cetățeni și ONG-uri

19.03.2024

Prima campanie de dezinsecție împotriva căpușelor din acest an


VEZI TOATE ŞTIRILE