Primăria Sibiu emite certificate de urbanism și prelungiri ale autorizațiilor de construcție și în format electronic

Secţiunea: comunicate back

28.04.2017

Din data de 27 aprilie Primăria Sibiu emite și în format electronic certificatele de urbanism, prelungirea certificatelor de urbanism și prelungirea autorizației de construcție/desființare. Actele necesare pentru obținerea acestor documente vor fi depuse de cetățeni tot în format electronic.

“Se simplifică astfel procedura de obținere a acestor documente de urbanism. Cetățeanul nu mai este obligat să vină la sediul Primăriei, ci poate să obțină documentele de acasă, din fața computer-ului. Consider că este o măsură care completează foarte bine serviciile electronice pe care noi le oferim deja prin platforma de E-administrație de pe site-ul [url=http://www.sibiu.ro]http://www.sibiu.ro[/url]” (Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu)

Iată pașii pe care trebuie să îi urmați:

Pasul 1. Accesați portalul https://edirect.e-guvernare.ro. Creați un cont accesând secțiunea Cont Nou. Completați rubricile cu datele personale, alegeți un nume de utilizator și o parolă. Veți primi pe adresa dumneavoastră de email un link pentru confirmarea contului pe care trebuie să îl accesați pentru a finaliza crearea contului.

Pasul 2. Depunerea documentațiilor.

Accesați secțiunea Conectare, completați utilizatorul și introduceți parola pentru intrarea în sistem, apoi selectați eDirect
În secțiunea Creează solicitare, la rubrica Instituție introduceți: Primăria Municipiului Sibiu
Alegeți documentul pe care îl doriți: certificat de urbanism, prelungire certificate de urbanism, etc. Aici veți găsi informațiile legate de documentele pe care trebuie să le depuneți pentru obținerea certificatelor/ autorizațiilor
Faceți click pe Lansează solicitare și încărcați documentele necesare (precizare: unde acest lucru se impune, documentația atașată trebuie să fie semnată electronic de cetățean)
Faceți click pe butonul Lansează solicitare și astfel documentația a fost depusă.
La final veți primi o notificare care confirmă depunerea documentelor.

Pasul 3. Preluarea documentației

Documentele încărcate în program vor fi descărcate de către serviciul de specialitate și vor primi număr de înregistrare. Inspectorul va calcula taxa datorată de cetățean și va transmite  prin portal eDirect un mesaj prin care îi comunică numărul de înregistrare generat de către platforma edirect.e-guvernare.ro, numărul de înregistrare în Primăria Sibiu și cuantumul taxei pe care trebuie să o plătească. Taxa se calculează în funcție de tipul de act solicitat.

Pasul 4. Plata taxei de emitere a documentului

Pentru efectuarea plății, cetățenii vor intra în contul personal pe platforma de e-administrație a Primăriei Sibiu (https://extranet.sibiu.ro/default.aspx) unde pot face plata electronic. De asemenea, plata se poate face electronic și pe [url=https://www.ghiseul.ro]https://www.ghiseul.ro[/url].

După achitarea taxei, cetățeanul are obligația sa trimită pe portalul eDirect dovada plății (emailul primit după efectuarea plății). Serviciul de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Sibiu va prelucra actele din acel moment.

Stadiul soluționării cererii poate fi urmărit pe portalul https://edirect.e-guvernare.ro, accesând secțiunea Solicitările mele.

Pasul 5. Soluționarea și transmiterea documentului către cetățean

Departamentul specializat analizează documentația și emite documentul pe care îl încarcă pe platforma edirect.e-guvernare.ro. Cetățeanul primește prin email un mesaj prin care este înștiințat că solicitarea a fost soluționată și poate descărca de pe portalul https://edirect.e-guvernare.ro documentul final în format PDF, cu semnăturile electronice.

Termenul de emitere a documentelor în format electronic este de maxim 30 de zile de la data plății taxei de emitere a documentului, conform Legii 50/1991 actualizată, articolul 6, alineatul 2. 

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

19.04.2024

O nouă sesiune a programului de bugetare participativă

18.04.2024

Încep lucrările pentru eficientizarea energetică a grădiniței Elefănțelul Curios

18.04.2024

Informații despre prezența insectelor tigrul platanului și ploșnița dantelată în Sibiu


VEZI TOATE ŞTIRILE