Programări online pentru depunerea documentelor la Serviciul de Evidență a Persoanei

Secţiunea: comunicate back

02.04.2018

Primăria Sibiu ia măsuri pentru eficientizarea activității Serviciului de Evidență a Persoanei de la care sibienii obțin actele de identitate. Scopul acestora este eliminarea aglomerației de la ghișee.

Din 2 aprilie, pe site-ul www.sibiu.ro este disponibilă o aplicație pentru programarea online la ghișeu în vederea depunerii actelor: https://extranet.sibiu.ro/evidentapersoanelor/. Prin această metodă programările se pot face cu 3 luni înainte.

Programarea online se face prin completarea următoarelor date pe un formular electronic:

- Data și ora pentru care doriți programarea - veți selecta de pe un calendar data dorită și ora respectivă care vor fi afișate doar dacă sunt disponibile; programările se fac din 10 în 10 minute

- Nume, prenume și CNP

- Telefon și email

După confirmarea rezervării, cetățeanul va primi un email cu un cod de acces pe care îl poate utiliza în aplicație pentru a consulta detaliile, pentru a anula sau a reprograma.

Tipurile de documente pentru care se pot face programări online:

- eliberarea primului act de identitate la împlinirea varstei de 14 ani,

- eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirării pierderii/furtului/distrugerii/dereriorării celui anterior sau ca urmare a schimbării domiciliului, numelui/prenumelui, a denumirii străzilor/renumerotării imobilelor:

- înscrierea mențiunii de stabilire a reședintei pe actul de identitate - (flotant)

- eliberarea unei cărți de identitate provizorii în cazul persoanelor domiciliate în străinătate care locuiesc temporar în România

Persoanele programate online vor depune actele la ghișeul nr. 1 din sediul de pe bulevardul Victoriei, nr. 1-3.

Această nouă metodă nu elimină posibilitatea prezentării direct la ghișeu și obținerii unui bon de ordine de la aparatul amplasat în zona ghișeelor. Persoanele care utilizează această metodă vor depune documentele la celelalte ghișee disponibile.

Din 2 aprilie, programul de preluare a documentelor de către acest Serviciu se prelungește lunea și marțea cu încă două ore. Programul actualizat este următorul:

 

  LUNI MARȚI MIERCURI JOI VINERI
PRIMIRE ACTE

8.30-13.00

14.00-15.30

8.30-13.00

14.00-15.30

10.00-13.00

14.00-17.30

8.30-13.00

14.00-15.30

8.30-12.00
ELIBERARE ACTE 15.30-16.30 15.30-16.30

8.30-10.00

17.30-18.30

15.30-16.30 12.00-13.00

 

Continuăm să simplificăm procedurile! În scurt timp aplicația electronică se va extinde pentru a permite programarea online și pentru înregistrarea nașterilor, transcrierea certificatelor de naștere, schimbarea numelui pe cale administrativă, stabilirea filiației sau rectificarea actelor de stare civilă.

 

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

19.04.2024

O nouă sesiune a programului de bugetare participativă

18.04.2024

Încep lucrările pentru eficientizarea energetică a grădiniței Elefănțelul Curios

18.04.2024

Informații despre prezența insectelor tigrul platanului și ploșnița dantelată în Sibiu


VEZI TOATE ŞTIRILE