Print Friendly and PDF

SCHIMBAREA PE CALE ADMINISTRATIVĂ A NUMELUI DE FAMILIE ŞI/SAU A PRENUMELUI

Categoria: Starea Civilă back

I. Cererea pentru publicarea schimbării numelui de familie/prenumelui în Monitorul Oficial se va întocmi de titular sau persoana împuternicită la Serviciul de Stare Civilă al primăriei locului de domiciliu , la care se vor ataşa următoarele documente justificative:

Certificatele de stare civilă ale persoanei care solicită schimbarea numelui de familie/prenumelui, în copie xerox;
Consimţământul dat la notar al celuilalt soţ pentru schimbarea numelui de familie comun purtat în timpul căsătoriei, în copie xerox;
Dispoziţia de aprobare a autorităţii tutelare, dacă solicită tutorele sau în cazul în care părinţii nu se înţeleg cu privire la numele de familie/prenumele pe care urmează să-l poarte minorul în copie xerox;
Consimţământul celuilalt părinte dat la notar pentru schimbarea numelui de familie/prenumelui minorului în cazul în care cererea se face numai de către un singur părinte, în copie xerox.

II. Cererea pentru aprobarea schimbării numelui de familie/prenumelui se va întocmi de titular sau persoana împuternicită la Serviciul de Stare Civilă al primăriei locului de domiciliu , la care se vor ataşa următoarele documente justificative:

Certificatele de stare civilă ale persoanei care solicită schimbarea numelui de familie/prenumelui, în original și copie xerox;
Consimţământul dat la notar al celuilalt soţ pentru schimbarea numelui de familie comun purtat în timpul căsătoriei, în original;
Dispoziţia de aprobare a autorităţii tutelare , dacă solicită tutorele sau în cazul în care părinţii nu se înţeleg cu privire la numele de familie/prenumele pe care urmează să-l poarte minorul, în original;
Consimţământul celuilalt părinte dat la notar pentru schimbarea numelui de familie/prenumelui minorului în cazul în care cererea se face numai de către un singur părinte, în original.
Cazierul judiciar al solicitantului;
Cazierul fiscal al solicitantului;
Orice alte acte pe care solicitantul le consideră necesare pentru motivarea cererii sale.

PRECIZĂRI:

 - Cetăţeanul român cu domiciliul în străinătare, va ataşa la cerere pe lângă documentele mai sus menţionate şi următoarele documente:

 1. Paşaport românesc de cetăţean român cu domiciliul în străinăte;
 2. Adeverinţă cu ultimul domiciliu avut în România;
 3. Declaraţie autentificată din care să rezulte că nu are datorii faţă de statul român.

- Cererea se depune la primaria de domiciliu sau ultimul domiciliu avut în ţară a solicitantului(în cazul cetăţeanului român cu domiciliul în străinătate), personal, prin împuternicit cu procură specială sau împuternicire avocaţială. Modelul de procură se poate obţine de la Ghişeu transcrieri şi schimbări nume-Camera E 84.

rCĂUTARE ACTE:
Caută după cuvânt sau frază:
CĂUTARE ÎN CATEGORII:
  • Activităţi comerciale
  • Angajare
  • Arhitect Şef (Directia Amenajarea Teritoriului si Urbanism)
  • Asistenţă Socială
  • Autoritatea Tutelară
  • Autorizare STPL
  • Cadastru
  • Câini fără stăpân
  • Căminul de bătrâni
  • Cereri de locuinţe
  • Direcţia Fiscală persoane juridice
  • Direcţia Fiscală persoane fizice
  • Directia Tehnica
  • Domeniul public/privat
  • Evidenţa persoanelor
  • Fondul locativ
  • Informaţii de interes public
  • Patrimoniu
  • Protecţia mediului
  • Registrul Agricol
  • Salubrizare
  • Starea Civilă
  • Urbanism