ACTE NECESARE PRELUNGIRII ACORDULUI DE FUNCŢIONARE

Categoria: Activităţi comerciale back

1. Cerere tip – cu înscrisul informativ favorabil din partea Direcţiei Arhitect Şef şi viză de la Direcţia Fiscală Locală Sibiu;
2. Act constitutiv (statut) sau Rezoluţia Directorului Oficiului Registrului Comerţului de înregistrare în Registrul Comerțului a Persoanei Fizice Autorizate, Întreprinderii Familiale sau Întreprinderii Individuale (după caz), emisă în baza O.U.G nr. 44/2008 – dacă sunt modificari – copie;
3. Certificat de înregistrare, dacă sunt modificări – copie;
4. Certificat constatator, dacă sunt modificări – copie;
5. Autorizaţie de la Direcția de Sănătate Publică sau negaţie, dacă sunt modificări – copie;
6. Autorizație de la Direcţia Sanitar – Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor sau negaţie, dacă sunt modificări – copie;
7. Autorizaţie de prevenire şi stingere a incendiilor sau negaţie (P.S.I), dacă sunt modificări – copie;
8. Autorizaţie de mediu sau negaţie, dacă sunt modificări – copie;
9. Titlul cu care deţine spaţiul în care îşi desfăşoară activitatea (proprietate, închiriere, comodat, etc.) şi extras CF, dacă sunt modificări – copie;
10. Dovada existenţei schimbării de destinaţie - copie
11. Dovada achitării serviciilor de salubrizare (copie după chitanţa efectuării plăţii din luna anterioară depunerii documentaţiei în vederea prelungirii Autorizaţiei de Funcţionare).

Fișa de valabilitate în original a acordului de funcționare.

Taxă 20 Lei, care se va achita ulterior eliberării fișei de valabilitate a acordului de funcționare.

Documentația trebuie semnată și datată de reprezentantul legal/de către altă persoană îndreptățită să reprezinte comerciantul, lângă mențiunea "conform cu originalul".

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ACTE:
Caută după cuvânt sau frază:
CĂUTARE ÎN CATEGORII:
  • Activităţi comerciale
  • Angajare
  • Arhitect Şef (Directia Amenajarea Teritoriului si Urbanism)
  • Asistenţă Socială
  • Autoritatea Tutelară
  • Autorizare STPL
  • Baze sportive
  • Cadastru
  • Cereri de locuinţe
  • Cultura, Sport si Turism
  • Managementul Integrat pentru Ecosisteme Urbane
  • Căminul de bătrâni
  • Directia Tehnica
  • Direcţia Fiscală  persoane juridice
  • Direcţia Fiscală persoane fizice
  • Domeniul public, Salubrizare, Protectia mediului
  • Evidenţa persoanelor
  • Fondul locativ
  • Informaţii de interes public
  • Patrimoniu
  • Protecţia mediului
  • Registrul Agricol
  • Salubrizare
  • Starea Civilă
  • Urbanism
  • Formulare Serviciul Comunicare