ACTE NECESARE PENTRU OBŢINEREA CERTIFICATULUI DE NOMENCLATURA STRADALĂ ŞI ADRESA
Categoria: Arhitect Şef (Directia Amenajarea Teritoriului si Urbanism)
- Cerere tip (camera 8);
- Taxa de 10 RON (pers. fizică);
- Taxa 13 RON (pers. juridică);
- Copie document privind domiciliul/proprietatea: B.I./C.I. ,Act de proprietate, Act de donație sau moștenire (după caz);
- Copie extras CF actualizat (nu mai vechi de 30 de zile);
- Dovada schimbării numelui sau mandat de reprezentare/împuternicire notarială (dacă numele din CF nu corespunde cu numele solicitantului) - după caz;
- Copie schiță CF pentru imobile - case (după caz);
- Plan de încadrare în zonă: ortofotoplan cu marcarea imobilului și/sau plan de amplasament și delimitare a imobilului întocmit de un topometrist autorizat ANCPI (după caz);
- Declarație pe proprie răspundere, privind adresa reală a imobilului pentru care se solicită adeverința;
Notă:
Taxa va fi achitată la camera 11, parter “Impozite și Taxe”.
Plata taxelor se poate face prin ordin de plata sau pe www.ghiseul.ro
Urmatoarele taxe se platesc in contul RO67TREZ57621160203XXXXX:
- Certificat Urbanism / prelungire
- Taxa autorizare construire / prelungire
- Taxa regularizare autorizatie construire
- Taxa autorizatie desfiintare
- Taxa timbru arhitectura Ordinul Arhitectilor din Romania
- Taxa timbru arhitectura Uniunea Arhitectilor din Romania
- Taxa comisie de urbanism
Taxa nomenclatura stradala se plateste în contul RO58TREZ57621360250XXXXX
Toate taxele de mai sus se pot achita:
- prin ordin de plata sau
- pe www.ghiseul.ro
cu mentiunea ca trebuie trecut la beneficiar: Municipiul Sibiu, urmat de codul fiscal al Primariei-4270740