ACTE NECESARE PENTRU OBŢINEREA CERTIFICATULUI DE URBANISM

Categoria: Arhitect Şef (Directia Amenajarea Teritoriului si Urbanism) back
Lucrări de construire, desfiinţare, adjudecări, licitații pentru proiectare, cereri în justiție, schimbare destinație, branșamente utilități etc.

- Cerere tip pentru emiterea certificatului de urbanism completată şi semnată
- Copie extras C.F. (date cu privire la situaţia juridică a imobilului) maxim 3 luni vechime
- Plan de situaţie pe suport topografic vizat de O.J.C.G.C. (Cl. Dumbrăvii nr. 34 ţel. 217477) 2 exemplare, sc. 1:5000 până la 1:500.
- Plan de situaţie şi pe suport informatic (digital) pentru operaţiunile de alipire/dezlipire
- Copie chitanta taxa (achitata la camera 11 parter Impozite și Taxe, pe www.ghiseul.ro sau prin ordin de plată);
- Dosar

Notă:

Plata taxelor se poate face prin ordin de plata sau pe www.ghiseul.ro

Urmatoarele taxe se platesc in contul RO67TREZ57621160203XXXXX:
- Certificat Urbanism / prelungire
- Taxa autorizare construire / prelungire
- Taxa regularizare autorizatie construire
- Taxa autorizatie desfiintare
- Taxa timbru arhitectura Ordinul Arhitectilor din Romania
- Taxa timbru arhitectura Uniunea Arhitectilor din Romania
- Taxa comisie de urbanism

Taxa nomenclatura stradala se plateste în contul RO58TREZ57621360250XXXXX

Toate taxele de mai sus se pot achita:
- prin ordin de plata sau
- pe www.ghiseul.ro
cu mentiunea ca trebuie trecut la beneficiar: Municipiul Sibiu, urmat de codul fiscal al Primariei-4270740


( temei legal : Legea nr 50/1991 actualizata, Ordinul M.T.C.T. nr. 1430/2005)

După obţinerea autorizaţiei de construire, solicitantul trebuie să anunţe Primăria şi Inspectoratul în construcţii data începerii lucrărilor. De asemenea, la expirarea valabilitaţii AC sau la terminarea lucrărilor, solicitantul este obligat să-şi regularizeze taxa AC, depunând în acest sens o declaraţie la Primărie. Toate formularele se depun la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni - Primăria Sibiu , camera 8, între orele: 8:30 - 18:30 (Luni), 8:30 - 16 :30 (Marţi - Vineri).

Formularele se depun la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni - Primăria Sibiu , camera P08, Luni: 8:00 - 17:00, Marți: 8:00 - 16:00, Miercuri: 8:00 - 17:00, Joi: 8:00 - 16:00, Vineri: 8:00 - 14:30

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ACTE:
Caută după cuvânt sau frază:
CĂUTARE ÎN CATEGORII:
  • Activităţi comerciale
  • Angajare
  • Arhitect Şef (Directia Amenajarea Teritoriului si Urbanism)
  • Asistenţă Socială
  • Autoritatea Tutelară
  • Autorizare STPL
  • Baze sportive
  • Cadastru
  • Cereri de locuinţe
  • Cultura, Sport si Turism
  • Managementul Integrat pentru Ecosisteme Urbane
  • Căminul de bătrâni
  • Directia Tehnica
  • Direcţia Fiscală  persoane juridice
  • Direcţia Fiscală persoane fizice
  • Domeniul public, Salubrizare, Protectia mediului
  • Evidenţa persoanelor
  • Fondul locativ
  • Informaţii de interes public
  • Patrimoniu
  • Protecţia mediului
  • Registrul Agricol
  • Salubrizare
  • Starea Civilă
  • Urbanism
  • Formulare Serviciul Comunicare