ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE CA URMARE A SCHIMBĂRII DOMICILIULUI DIN STRĂINĂTATE ÎN ROMÂNIA

Categoria: Evidenţa persoanelor back

DOCUMENTE NECESARE:

1. Cererea pentru eliberarea actului de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România, semnată în prezența funcționarului S.E.P. Sibiu;
2. Certificatul de naștere, original;
3. Certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soțului supraviețuitor, original;
4. Certificatul/hotărârea judecătorească de divorț definitivă/irevocabilă, după caz, original; dacă cetățeanul nu poate prezenta certificatul/hotărârea judecătorească de divorț, dovada statutului civil și, după caz, a numelui se poate face cu certificatul de naștere sau de căsătorie cu mențiuni pe care solicitantul le are la data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate; în cazul modificărilor intervenite în străinătate cu privire la datele de stare civilă, solicitantul actului de identitate prezintă certificatul de naștere sau de căsătorie cu mențiunile aplicate care să dovedească statutul civil și numele pe care solicitantul le are la data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate;
5. Certificatele de naștere ale copiilor cu vârsta de până la 14 ani, original, care își schimbă domiciliul împreună cu solicitantul actului de identitate și declarația privind consimțământul celuilalt părinte, în formă autentică, original, după caz;
6. Extrasul de carte funciară sau documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original (Deschide link);
7. Pașaportul românesc valabil sau expirat, cu menționarea statului de domiciliu, în original, sau certificatul de cetățenie română, original;
8. Actul de identitate și/sau pașaportul, eliberat/eliberate de către autoritățile străine, original;
9. Documentul prin care se face dovada achitării contravalorii cărții de identitate (7lei).

PRECIZĂRI: La eliberarea actului de identitate, persoana în cauză va prezenta pașaportul românesc, în vederea anulării.


Cetăţenii aflaţi în această situaţie pot depune documentele după următorul
PROGRAM:
MARŢI şi JOI, între orele 14:00 - 15:00 la camera P44 ghișeul nr. 3
în baza programării prealabile la telefon nr.0269/208999.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ACTE:
Caută după cuvânt sau frază:
CĂUTARE ÎN CATEGORII:
  • Activităţi comerciale
  • Angajare
  • Arhitect Şef (Directia Amenajarea Teritoriului si Urbanism)
  • Asistenţă Socială
  • Autoritatea Tutelară
  • Autorizare STPL
  • Baze sportive
  • Cadastru
  • Cereri de locuinţe
  • Cultura, Sport si Turism
  • Managementul Integrat pentru Ecosisteme Urbane
  • Căminul de bătrâni
  • Directia Tehnica
  • Direcţia Fiscală  persoane juridice
  • Direcţia Fiscală persoane fizice
  • Domeniul public, Salubrizare, Protectia mediului
  • Evidenţa persoanelor
  • Fondul locativ
  • Informaţii de interes public
  • Patrimoniu
  • Protecţia mediului
  • Registrul Agricol
  • Salubrizare
  • Starea Civilă
  • Urbanism
  • Formulare Serviciul Comunicare