Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului

back
CONDUCEREA:

Şef serviciu:
CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2 - La Etajul II.
tel. (0040)-269-208800
fax. (0040)-269-208811

DESCRIERE

Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului

1. Propune proiectele de urbanism necesare şi oportune teritoriului administrativ al municipiului Sibiu.
2. Întocmeşte temele de proiectare pentru proiectele de urbanism.
3. Propune eliberarea de avize pentru certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construire aflate în competenţa de emitere a Consiliului Judeţean, conform legii.
4. Asigură elaborarea proiectelor de urbanism prin procedurile de încredinţare prevăzute de lege, derularea acestora fiind asigurată de Serviciul Investiții și proceduri achiziţii publice din cadrul Direcţiei Investiții, sau în mod direct prin biroul de proiectare din cadrul Serviciului Public pentru Administrare Parcuri şi Zone Verzi.
5. Face propuneri în vederea organizării de concursuri pentru proiecte de urbanism de importanţă deosebită.
6. Elaborează caietele de sarcini pentru derularea procedurii de achiziție publică în domeniul servicii de urbanism - pentru elaborarea  documentațiilor de urbanism și  amenajare a teritoriului, inițiate de autoritățile administrației publice locale (PUG, PUZ, PUD);
7. Organizează consultarea cetăţenilor pentru avizarea şi aprobarea proiectelor de urbanism, prezentarea  proiectelor în comisiile de avizare, prezentarea lor în consiliul local al municipiului Sibiu; emite avizele prevăzute de lege pentru lucrările menţionate.
8. În conformitate cu legislația specifică în vigoare, gestionează  activitățile de informare și consultare a publicului pe tot parcursul procesului de elaborare a documentației de urbanism și amenajarea teritoriului, până la aprobarea acesteia; întocmește Raportul informării și consultării publicului pentru documentațiile de urbanism și de amenajare a teritoriului, inițiate de autoritățile administrației publice locale sau de investitori privați;
9. Prezintă, la cererea Consiliului Local al Municipiului Sibiu şi a primarului, rapoarte şi informări privind activitatea urbanistică şi de amenajare a teritoriului.
10. Informează consiliul local şi primarul despre măsurile ce se impun pentru materializarea proiectelor de urbanism.
11. Face propuneri pentru reabilitarea urbanistică a unor zone din municipiul Sibiu.
12. Organizează şi întocmeşte banca de date de urbanism şi amenajare a teritoriului în colaborare cu Serviciul Informatică.
13. Întocmeşte propunerile pentru atribuirea de denumiri străzilor de pe raza municipiului Sibiu.
14. Coordonează completarea/actualizarea Nomenclatorului Stradal cu propuneri de denumiri stradale și asigură emiterea de  certificate de nomenclatură stradală pentru imobilele din municipiul Sibiu.
15. Asigură, împreună cu Serviciul Patrimoniu şi cu Serviciul Informatică baza de date privind dreptul de proprietate asupra imobilelor, corelată cu baza de date de urbanism şi amenajare a teritoriului.
16. Elaborează certificate de urbanism.
17. Participă la şedinţele consiliului local unde prezintă materiale legate de urbanism şi amenajare a teritoriului ce se supun hotărârii acestuia.
18. Pregătește și organizează ședințele Comisiei Tehnice de Amenajarea Teritoriului si Urbanism și asigură secretariatul acesteia.
19. Analizează şi coordonează din punct de vedere tehnic elaborarea documentaţiilor de urbanism şi transmite date şi extrase elaboratorilor la solicitarea acestora, din documentațiile de urbanism și amenajarea teritoriului aprobate.
20. Asigură informarea cetăţenilor şi dă relaţii acestora cu privire la problemele de urbanism şi amenajare a teritoriului.
21. Centralizează date şi studii statistice necesare unor raportări solicitate de instituţiile judeţene abilitate sau de instituţii administrative naţionale.
22. Asigură participarea la Comisia de stabilitate a construcţiilor, ca urmare a efectelor calamităţilor naturale.
23. În vederea întocmirii sau modificării planurilor urbanistice generale sau a planurilor urbanistice zonale ale localităţilor, asigură elaborarea documentaţiei pentru delimitarea zonelor de protecţie a monumentelor istorice.
24. Îndeplinește  și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului. 

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: