Serviciul de Autorizare şi Control

back
CONDUCEREA:

Şef serviciu: Bogățan Mirela
CONTACT:

Adresă: Piața Mică, nr. 25 - La Parter
tel. (0040)-269-208854
fax. (0040)-269-208823
mail
Acte necesare aferente acestui serviciu  

DESCRIERE

Serviciul de Autorizare şi Control

A. Compartimentul autorizare activităţi comerciale

1. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte acordurile de funcţionare pentru spaţiile destinate comercializării produselor și serviciilor de piață.
2. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte autorizaţiile privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică.
3. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu în vederea vizării anuale a acordurilor de funcţionare.
4. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu în vederea vizării anuale a autorizaţiilor privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică.
5. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu în vederea modificării acordurilor de funcţionare.
8. Modifică acordurile de funcţionare în legătură cu denumirea, sediul, obiectul de activitate, programul de funcţionare al agentului economic la punctul de lucru autorizat, precum şi în legătură cu suprafaţa destinată activităţii autorizate a agentului economic.
9. Analizează documentele înregistrate la Primăria Municipiului Sibiu privind modul de desfăşurare a practicilor comerciale în ceea ce priveşte “ vânzarea de lichidare “ şi “ vânzarea de soldare “ (notificare).
10. Eliberează la cerere adeverinţe care să certifice documente emise de Primăria Municipiului Sibiu în legătură cu autorizaţiile pentru persoane fizice şi asociaţii familiale în perioada 2002-2008.
11. La cererea oricărei instituţii emite documente justificative care atestă legalitatea emiterii acordurilor de funcţionare şi/sau autorizaţiilor privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică.
12. Ţine evidenţa electronică a tuturor agenţilor economici din municipiu care desfăşoară activităţi comerciale, de alimentaţie publică, prestari servicii şi producţie, furnizând informaţiile necesare  servicilor existente în Primăria Municipiului Sibiu şi a altor instituţii interesate.
13. Pregăteşte referate şi informări referitoare la acordurile de funcţionare eliberate agenţilor economici.
14. Colaborează cu toate compartimente de specialitate din  Primăria Municipiului Sibiu în vederea desfăşurării unor activităţi complexe.
15. Întocmeşte informări şi rapoarte cerute de Consiliul Local al Municipiului Sibiu, avizate de către primar.
16. Urmăreşte aplicarea hotărârilor Consiliului Local al Municipiului Sibiu în domeniul activităţilor comerciale si exercitarea acestor activităţi numai în locurile autorizate, întocmeşte acordurile prevăzute de lege pentru desfăşurarea acestor activităţi.
17.  Asigură arhivarea actelor pe care le instrumentează.
18. Asigură înregistrarea corespondenţei primite şi urmăreşte rezolvarea acesteia cu respectarea prevederilor legale şi în termenele stabilite.
19. Compartimentul îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin lege, hotărâri ale Consiliului Local sau dispoziţii ale primarului Municipiului Sibiu, ori primite de la şefii ierarhici.

B. Compartimentul Transport Public Local

Activitatea de transport în regim de taxi:

1. Analizează, soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte autorizaţiile de transport public local în regim de taxi şi autorizaţiile taxi.
2. Analizează, soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte fişele de valabilitate ale autorizaţiilor de transport public local în regim de taxi şi fişele de valabilitate ale autorizaţiilor taxi.
3. Analizează, soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu și întocmeşte contractele de atribuire în gestiune delegată.
4. Analizează şi supune spre aprobare documentaţiile privind suspendarea autorizaţiilor taxi.
5. Analizează şi supune spre aprobare documentaţiile privind retragerea autorizaţiilor de transport în regim de taxi şi ale autorizaţiilor taxi.
6. Analizează, soluţionează documentaţia şi emite duplicate ale autorizaţiilor de transport în regim de taxi sau ale autorizaţiilor taxi.
7. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu, privind cesionarea contractelor de atribuire a gestiunii delegate.
8. Participă la montarea sau demontarea ecusoanelor pe portierele autovehiculelor taxi în situaţiile prevăzute de lege.
9. Verifică, controlează şi sancţionează în cazul nerespectării legii, activităţile de transport public local, în regim de taxi.  

Transportul în regim de închiriere şi serviciul de închiriere:

1. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte fişele de valabilitate ale copiilor conforme pentru executarea serviciului de închiriere autoturisme.
2. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte copiile conforme pentru executarea serviciului de închiriere autoturisme.
3. Analizează documentaţia şi supune spre aprobare, suspendarea copiei conforme pentru executarea serviciului de închiriere autoturisme.
4. Analizează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi emite duplicate ale copiilor conforme pentru executarea serviciului de închiriere autoturisme.

Activitatea de dispecerat la transporturile efectuate în regim de taxi:

1. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte autorizaţia de dispecerat taxi.
2. Analizează şi soluţionează documentaţia  înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte fişa de valabilitate a autorizaţiei de dispecerat.
3. Analizează şi supune spre aprobare documentaţia privind retragerea autorizaţiei de dispecerat taxi.
4. Analizează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi eliberează duplicate ale autorizaţiilor de dispecerat.
5. Verifică, controlează şi sancţionează în cazul nerespectării legii, activităţile de dispecerat. 

Activitatea de autorizare a circulaţiei mijloacelor de transport pe străzile Municipiului Sibiu cu limitare de tonaj:

1. Analizează, soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte autorizaţiile de circulaţie conform H.C.L. nr.84/2003.
2. Exercită controlul împreună cu instituţiile abilitate privind deţinerea autorizaţiei de circulaţie de către autovehiculele care circulă pe străzile din Municipiul Sibiu pe care sunt instalate indicatoare de limitare a masei maxime autorizate.

Activitatea de înregistrare a vehiculelor pentru care nu există obligativitatea înmatriculării:

1. Analizează şi soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte certificatele de înregistrare a vehiculelor pentru care există obligativitatea înregistrării.
2. Analizează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi radiază din circulaţie vehiculele pentru care există obligativitatea înregistrării.
3. Analizează documentaţia şi eliberează duplicate ale certificatelor de înregistrare.

Activitatea de autorizare a transportului public local:

1. Analizează, soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte licenţele de traseu pentru serviciile de transport public local de persoane prin curse regulate şi curse regulate speciale.
2. Analizează, soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte autorizaţiile de transport public local cu vehicule speciale destinate serviciilor funerare, fişele de valabilitate ale acestora, precum şi copiile conforme ale autorizaţiilor de transport public local cu vehicule speciale destinate serviciilor funerare.
3.Analizează, soluţionează documentaţia înregistrată la Primăria Municipiului Sibiu şi întocmeşte autorizaţiile de transport public local de mărfuri în regim contractual şi copiile conforme ale acestora.  

Atribuții generale ale Compartimentului Transport Public Local:

1. Asigură arhivarea actelor pe care le instrumentează.
2. Desfăşoară şi participă la acţiuni de îndrumare şi control împreună cu celelalte autorități abilitate în domeniu, cum ar fi: Autoritatea Rutieră Română, Registrul Auto Român, Poliţia Rutieră, 3. Agenţia Naţională pentru Protecţia Consumatorului, Direcţia Finanţelor Publice, Inspectoratul Teritorial de Muncă.
4. Asigură înregistrarea corespondenţei primite şi urmăreşte rezolvarea acesteia cu respectarea prevederilor legale şi în termenele stabilite.
5. Compartimentul îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin lege, hotărâri ale Consiliului Local Municipal sau dispoziţii ale Primarului Municipiului Sibiu ori primite de la şefii ierarhici.

 
Cartografierea Datelor cu Caracter Personal.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: