DIRECŢIA INVESTIȚII

back
CONDUCEREA:

Director: Dancu Monica
CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2 - La Etajul II
tel. (0040)-269- 208880
fax. (0040)-269-208813
mail
AUDIENȚE: Marți, interval orar 08:00 - 13:00.

DESCRIERE

Direcția Investiții

1. Participă la întocmirea programului anual și de perspectivă care se supune aprobării consiliului local, în domeniul investițiilor și reparațiilor de drumuri, pasaje, etc.
2. Întocmește rapoartele privind promovarea investițiilor, având la bază documentațiile tehnice verificate și predate de către direcțiile/serviciile din cadrul instituției, în vederea aprobării de către consiliul local a indicatorilor tehnico-economici.
3. Întocmește, pe baza referatelor de necesitate și a rapoartelor privind indicatorii tehnico-economici aprobați prin hotărâri ale consiliului local și supune aprobării consiliului local lista obiectivelor de investiții cu finanțare parțială sau integrală de la bugetul local. 
4. Întocmește și actualizează fișele obiectivelor de investiții incluse în lista / planul anual de investiții și programul anual al investițiilor publice pe surse de finanțare ce urmează a fi comunicat, prin Direcția Economică către Direcția Finanțelor Publice Sibiu.
5. Centralizează referatele de necesitate, întocmite de către direcțiile/serviciile din cadrul instituției și aprobate de ordonatorul de credite, în vederea introducerii în lista de investiții și demararea procedurilor de achiziție.
6. Întocmește şi actualizează Strategia anuală de achiziții publice, în condiţiile prevăzute de legislaţia în vigoare, pe baza referatelor de necesitate întocmite și aprobate de către ordonatorul de credite și transmise Direcției Investiții de către direcțiile/serviciile din cadrul instituției, precum și pe baza listei de investiții aprobate.
7. Întocmește Programul anual de achiziții publice.
8. Asigură aprobarea de către ordonatorul de credite a Strategiei anuale de achiziții publice și a Programului anual de achiziții publice.
9. Asigură actualizarea Programului anual de achiziții publice, ori de câte ori este necesar.
10. Asigură publicarea Programului anual de achiziții publice pe SEAP.
11. Asigură desfășurarea procedurilor de achiziții publice conform legislației în vigoare.
12. Asigură desfășurarea achizițiilor directe, conform legislației în vigoare.
13. Desemnează persoanele care operează în sistemul informatic M2N toate operațiunile/activitățile specifice direcției. 
14. Colaborează cu Direcţia Economică şi cu celelalte direcții/servicii pentru stabilirea necesarului de fonduri în vederea elaborării bugetului local.
15. Îndeplinește toate obligațiile prevăzute în H.G. nr. 583/2016 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie pe perioada 2016-2020, a seturilor de indicatori de performanţă, a riscurilor asociate obiectivelor şi măsurilor din strategie şi a surselor de verificare, a inventarului măsurilor de transparenţă instituţională şi de prevenire a corupţiei, a indicatorilor de evaluare, precum şi a standardelor de publicare a informaţiilor de interes public.
16. Îndeplinește și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului. 

Serviciul Investiţii și Proceduri Achiziții Publice

1. Participă la întocmirea programului anual și de perspectivă care se supune aprobării consiliului local, în domeniul investițiilor și reparațiilor de drumuri, pasaje, etc.
2. Întocmește rapoartele privind promovarea investițiilor, având la bază documentațiile tehnice verificate și predate de către direcțiile/serviciile din cadrul instituției, în vederea aprobării de către consiliul local.
3. Actualizează fișele obiectivelor de investiții incluse în lista/programul anual de investiții și programul anual al investițiilor publice pe surse de finanțare ce urmează a fi comunicat, prin Direcția Economică către Direcția Finanțelor Publice Sibiu.
4. Asigură introducerea în Lista de investiții/Programul anual de investiții a obiectivelor, pentru care consiliul local a aprobat indicatorii tehnico-economici.
5. Centralizează referatele de necesitate, întocmite de către direcțiile/serviciile din cadrul instituției și aprobate de ordonatorul de credite, în vederea introducerii în lista de investiții și demararea procedurilor de achiziție.
6. Întocmește, pe baza referatelor de necesitate și a rapoartelor privind indicatorii tehnico-economici aprobați prin hotărâri ale consiliului local și supune aprobării consiliului local lista obiectivelor de investiții/programul anual de investiții cu finanțare parțiala sau integrală de la bugetul local.
7. Asigură introducerea listei de investiții/programul anual de investiții și a contractelor în SICO.
8. Întocmește și actualizează periodic situația privind angajamentele legal încheiate și a plăților efectuate pentru fiecare obiectiv de investiții.
9. După recepția la terminarea lucrărilor aferente obiectivelor de investiții, întocmește și înaintează Direcției Economice situația privind lucrările recepționate defalcate pe categorii de lucrări (drum, apă, canalizare, iluminat, etc.), pe baza datelor furnizate de Direcția tehnică.
10. Întocmește şi actualizează Strategia anuală de achiziții publice, în condiţiile prevăzute de legislaţia în vigoare, pe baza referatelor de necesitate întocmite și aprobate de către ordonatorul de credite și transmise Direcției Investiții de către direcțiile/serviciile din cadrul instituției, precum și pe baza listei de investiții aprobate.
11. Întocmește Programul anual de achiziții publice.
12. Asigură aprobarea de către ordonatorul de credite a Strategiei anuale de achiziții publice și a Programului anual de achiziții publice. 
13. Asigură actualizarea Programului anual de achiziții publice, ori de câte ori este necesar.
14. Asigură publicarea Programului anual de achiziții publice pe SICAP.
15. Asigură desfășurarea achizițiilor publice conform legislației în vigoare. În acest sens răspunde de:
a) întocmirea documentațiilor de atribuire;
b) asigură transmiterea Răspunsului la clarificările solicitate de către operatorii economici referitor la documentațiile de atribuire;
c) întocmește referatele pentru numirea comisiilor de evaluare în vederea atribuirii contractelor de achiziție publică;
d) publicitatea achizițiilor publice (anunțuri de intenție, anunțuri de participare și de atribuire);
e) desfășurarea propriu-zisă a procedurilor de achiziții publice, în vederea atribuirii contractelor de furnizare produse, prestare servicii și execuție lucrări;
f) evaluează, prin comisia de evaluare, ofertele depuse în cadrul procedurilor de achiziție publică; 
g) întocmește procesele-verbale și rapoartele de atribuire/anulare la procedurile de achiziție publică;
h) primește și soluționează contestațiile formulate în cadrul procedurilor de achiziție;
i) participă la întocmirea contractelor de achiziție publică;
j) întocmește, anterior încheierii angajamentelor legale aferente obiectivelor de investiții, proiectele de angajament aferente acestora;
k) întocmește actele adiționale ale contractelor, după caz, justificate în prealabil de direcțiile/serviciile de resort.
16. Ține evidența registrului unic al numerelor de contracte/angajamente legale.
17. Analizează (în vederea operării în sistemul informatic SICO) și înaintează Direcției Economice referatele necesare efectuării plății cotelor legale către ISC/regularizările cotelor aferente, conform prevederilor legale, întocmite în prealabil de Direcția Tehnică.
18. Colaborează cu Direcția Economică pentru întocmirea tuturor raportărilor privind situația angajamentelor legale încheiate și execuția investițiilor.
19. Îndeplinește  și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului. 

Biroul Achiziţii Directe

1. Întocmește şi actualizează Strategia anuală de achiziții publice, în condiţiile prevăzute de legislaţia în vigoare, pe baza referatelor de necesitate întocmite și aprobate de către ordonatorul de credite și transmise Direcției Investiții de către direcțiile/serviciile din cadrul instituției, precum și pe baza listei de investiții aprobată.
2. Întocmește Programul anual de achiziții publice.
3. Asigură aprobarea de către ordonatorul de credite a Strategiei anuale de achiziții publice și a Programului anual de achiziții publice.
4. Asigură actualizarea Programului anual de achiziții publice, ori de câte ori este necesar.
5. Asigură publicarea Programului anual de achiziții publice pe SICAP.
6. Asigură desfășurarea achizițiilor publice conform legislației în vigoare. În acest sens răspunde de:
a) publicitatea achizițiilor publice;
b) asigură transmiterea Răspunsului la clarificările solicitate de către operatorii economici referitor la achizițiile inițiate;
c) întocmește referatele pentru numirea comisiilor de evaluare în vederea atribuirii contractelor de achiziție publică;
d) asigură desfășurarea propriu-zisă a achizițiilor directe, în vederea atribuirii contractelor de furnizare produse, prestare servicii și execuție lucrări;
e) evaluează, prin comisia de evaluare, ofertele depuse; 
f) întocmește procesele-verbale și rapoartele de atribuire/anulare la achizițiile directe inițiate;
g) primește și soluționează contestațiile formulate în cadrul procedurilor de achiziție;
h) participă la întocmirea contractelor de achiziție publică.
7. Îndeplinește  și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului. 

 
Cartografierea Datelor cu Caracter Personal.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: