Biroul Tehnic Management Energetic şi Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilități Publice

back
CONDUCEREA:

Şef birou: Ioan Mărginean
CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2 - La Parter
tel. (0040)-269-208882
fax. (0040)-269-218252
mail

DESCRIERE

Biroul Tehnic Management Energetic şi Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilități Publice

1. Monitorizează și propune măsurile necesare pentru furnizarea în bune condiții a serviciilor comunitare de iluminat public, energie termică și transport public local și apă-canal.
2. Confirmă subvențiile solicitate la plată aferente serviciului public de furnizare a energiei termice în municipiul Sibiu și a transportului public local.
3. Analizează și propune consiliului local modificarea traseelor de transport public local, conform contractului de delegare a serviciului de transport public local.
4. Urmărește indicatorii privind calitatea serviciului prestat de operatorii economici în domeniul transportului local, al energiei termice și a iluminatului public, după caz.
5. Cu sprijinul Poliţiei Rutiere şi a Serviciului Public de Poliţie Comunitară al Municipiului Sibiu stabileşte măsurile necesare desfășurării în bune condiții a circulaţiei în municipiul Sibiu.
6. Asigură montarea și întreținerea semaforizării.
7. Colaborează cu Direcţia economică şi cu celelalte servicii pentru stabilirea  necesarului de fonduri în vederea elaborării bugetului local; urmăreşte modul de utilizare şi asigură gospodărirea fondurilor destinate lucrărilor de iluminat public și semaforizare.
8. Iniţiază proiecte, urmăreşte întocmirea documentaţiilor tehnice şi realizarea lucrărilor publice în domeniul său de competență.
9. Elaborează teme de proiectare și documentații de atribuire pentru lucrările și serviciile  necesare a se realiza, urmărește derularea procedurilor de atribuire a contractelor de lucrări, în funcție de competențele stabilite. 
10. Răspunde de derularea lucrărilor de reparații și întreținere, respectarea termenelor contractuale, calitatea lucrărilor şi efectuarea recepţiilor, conform contractelor încheiate în acest scop.
11. Organizează și coordonează realizarea serviciului de iluminat public, administrează sistemul de iluminat public, stabilește măsuri și acționează pentru modernizarea și eficientizarea funcționării iluminatului public în municipiu.  
12. Realizează inventarul actualizat al sistemului de iluminat public pe raza UATM Sibiu, conform Legii nr. 51/2006 și a Legii nr. 230/2006.
13. Monitorizează consumurile energetice, identifică pierderile de energie aferente obiectivelor monitorizate, propune măsuri de reducere a pierderilor, modernizare  și reabilitare a instalațiilor, echipamentelor și clădirilor.
14. Realizează și actualizează baza de date energetice în conformitate cu prevederile legale, în colaborare cu Agenţia Română pentru Conservarea Energiei.
15. Întocmește Programul de îmbunătățire a eficienței energetice în municipiul Sibiu, conform legislației în vigoare.
16. Iniţiază programe pentru folosirea raţională şi eficientă a energiei.
17. Răspunde de realizarea iluminatului festiv și ornamental în municipiul Sibiu.
18. Urmăreşte executarea lucrărilor şi prestărilor de servicii, cantitativ şi calitativ, în conformitate cu prevederile legale şi respectarea disciplinei contractuale.
19. Se ocupă de asigurarea condițiilor tehnice pentru manifestările publice aprobate de consiliul local. 
20. Întocmește rapoarte de activitate către Instituţia Prefectului, ANRSC, Consiliul Concurenței sau autorităţile de management care gestionează elementele structurale şi programele operaţionale cu impact în domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice, după caz.
21. Operează în sistemul informatic M2N toate lucrările efectuate, privind siguranța circulației.
22. Urmărește actualizarea la zi, prin personalul propriu/gestionari, materialele, obiectele de inventar și mijloacele fixe aflate în Depozitul Dumbrava și pe domeniul public al municipiului. 
23. Efectuează preverificările în programe informatice pentru toate situațiile de lucrări, servicii sau produse aferente contractelor aflate în urmărire.
24. Urmăreşte verificarea şi decontarea lucrărilor, serviciilor sau produselor  angajate de municipiul Sibiu, în sfera de competență.
25. Urmărește îndeplinirea contractelor sau angajamentelor legale privind achiziția de bunuri, servicii și lucrări, din sfera de competență, din punct de vedere al clauzelor contractuale.
26. Urmărește  modul  de  realizare  a  serviciului  public  de  alimentare  cu  apă  și  de  canalizare, propune  măsuri  și  acționează  pentru  îmbunătățirea  serviciului  prestat  cetățenilor.
27. Analizează  listele  de  investiții  propuse  de Apă-Canal  S.A. Sibiu  privind  modernizarea, reabilitarea și extindere rețelelor  de  apă  și  canalizare  în  municipiu.
28. Analizează  și  propune  consiliului  local  aprobarea  investițiilor  ce  urmează  a  fi  realizate  de  Apă-Canal  S.A. Sibiu  din  fondul IID.
29. Urmărește  îmbunătățirea, extinderea  și  modernizarea  sistemelor  de  alimentare  cu  apă  și  canalizare; face  propuneri și urmărește  realizarea  lucrărilor  de  investiții  în  domeniu.
30. Îndeplinește  și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului. 

Compartiment tehnic

1. Asigură o desfășurare fluenta a circulaţiei rutiere și pietonale, prin montarea și întreținerea semafoarelor.
2. Pregăteşte documentaţia necesară pentru lucrările Comisiei de circulaţie şi duce la îndeplinire cele stabilite, împreună cu Poliţia rutieră şi Serviciul Public de Poliţie Locală din municipiul Sibiu.
3. Face propuneri pentru asigurarea necesarului de fonduri bugetare, urmăreşte modul de utilizare şi asigură gospodărirea fondurilor destinate lucrărilor de iluminat public și semaforizare.
4. Propune proiecte, urmăreşte întocmirea documentaţiilor tehnice şi realizarea lucrărilor publice în domeniul său de competență.
5. Răspunde de derularea lucrărilor de reparații și întreținere, respectarea termenelor contractuale, calitatea lucrărilor şi efectuarea recepţiilor, conform contractelor încheiate în acest scop.
6. Organizează și coordonează realizarea serviciului de iluminat public, administrează sistemul de iluminat public, stabilește măsuri și acționează pentru modernizarea și eficientizarea funcționării iluminatului public în municipiu.  
7. Răspunde de realizarea iluminatului festiv și ornamental în municipiul Sibiu.
8. Se ocupă de asigurarea condițiilor tehnice pentru manifestările publice aprobate de Consiliul Local. 
9. Îndeplinește  și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului.
 

Compartiment management energetic și monitorizare servicii comunitare de utilități publice

1. Monitorizează consumurile energetice, identifică pierderile de energie aferente obiectivelor monitorizate, propune măsuri de reducere a pierderilor, modernizare  și reabilitare a instalațiilor, echipamentelor și clădirilor.
2. Realizează și actualizează  baza de date energetice în conformitate cu prevederile legale, în colaborare cu Agenţia Română pentru Conservarea Energiei; urmărește dinamica consumurilor specifice de energie și combustibil și a intensității energetice.
3. Analizează gradul și modul de recuperare a resurselor energetice refolosibile.
4. Propune și urmărește întocmirea studiilor necesare, iniţiază și aplică programe pentru folosirea raţională şi eficientă a energiei. 
5. Colaborează cu Centrul Român al Energiei în scopul promovării unor soluții inteligente de producere și utilizare a energiei precum și de gestionare eficientă a consumului de energie electrică și termică.
6. Verifică modul de realizare a serviciilor comunitare de utilități publice de către operatorii desemnați pentru iluminat public, energie termică, gaz natural și transport public local și apă-canal.
7. Monitorizează realizarea serviciilor comunitare de utilități publice urmărind modul de îndeplinire a prevederilor caietelor de sarcini, regulamentelor serviciilor și indicatorilor de performanță aprobați.
8. Urmărește  modul  de  realizare  a  serviciului  public  de  alimentare  cu  apă  și  de  canalizare, propune  măsuri  și  acționează  pentru  îmbunătățirea  serviciului  prestat  cetățenilor.
9. Analizează  listele  de  investiții  propuse  de Apă-Canal  S.A. Sibiu  privind  modernizarea, reabilitarea și extindere rețelelor  de  apă  și  canalizare  în  municipiu.
10. Analizează  și  propune  consiliului  local  aprobarea  investițiilor  ce  urmează  a  fi  realizate  de  Apă-Canal  S.A. Sibiu  din  fondul IID.
11. Urmărește  îmbunătățirea, extinderea  și  modernizarea  sistemelor  de  alimentare  cu  apă  și  canalizare; face  propuneri și urmărește  realizarea  lucrărilor  de  investiții  în  domeniu.
12. Controlează  modul de administrare și întreținere a bunurilor aparținând domeniului public și privat al municipiului Sibiu, care au fost încredințate operatorilor de servicii publice ca făcând parte din sistemele tehnico-edilitare destinate îndeplinirii serviciilor.
13. Întocmește rapoarte de activitate către Instituţia Prefectului, ANRSC sau autorităţile de management care gestionează elementele structurale şi programele operaţionale cu impact în domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice, după caz. 
14. Urmărește buna funcţionare a sistemelor de canalizare şi a staţiei de epurare
15. Îndeplinește  și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale Consiliului Local sau dispoziții ale primarului.

 
Cartografierea Datelor cu Caracter Personal.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: