Serviciul Coordonare Lucrări de Investiții

back
CONDUCEREA:

Şef serviciu: Palade Paul Aurelian
CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2 - La Parter
tel. (0040)-269-208890
fax. (0040)-269-208811
mail

DESCRIERE

Serviciul Coordonare Lucrări de Investiții

1. Participă la întocmirea programului anual şi de perspectivă care se supune aprobării Consiliului Local, în domeniul investiţiilor ce au ca obiect constructia/reabilitare de cladiri, drumuri, pasaje, etc.
2. Participă la întocmirea referatelor privind promovarea investiţiilor şi lucrărilor publice în vederea aprobării de către consiliul local.
3. Întocmeşte şi înaintează Direcției Investiții lista fundamentată a obiectivelor de investiţii cu finanţare parţială sau integrală de la buget, conform legislației în vigoare.
4. Asigură etapele de demarare a lucrărilor de reabilitare/modernizare a infrastructurii stradale si a altor construcții civile, respectiv  întocmește caietele de sarcini, notele estimative și referatele de necesitate,  pe care le înaintează spre aprobare ordonatorului principal de credite și ulterior Direcției Investiții. Demararea lucrărilor se va face în limita bugetului aprobat.
5. Răspunde de centralizarea unor date şi studii statistice, necesare unor raportări solicitate de Consiliul Judeţean, Direcţia de Statistică, MLPAT sau alte organe administrative la nivel naţional.
6. Urmăreşte aplicarea legislaţiei specifice în proiectare, a regulamentului de urbanism precum şi a normativelor din domeniu.
7. Urmăreşte verificarea şi decontarea lucrărilor angajate de municipiul Sibiu, în sfera de competență.
8. Efectuează preverificările în SICO pentru toate situațiile de lucrări/servicii aferente obiectivelor de investițiia avute în domeniul de competență.
9. Întocmește și actualizează periodic situația privind angajamentele legal încheiate și a plăților efectuate pentru fiecare obiectiv de investiții.
10. Verifică documentaţiile din punct de vedere tehnic, economic şi încadrarea  în termenul de proiectare şi executare.
11. Asigură prin proiectant, proiectele şi detaliile de execuţie. Asigură respectarea soluţiilor tehnice avizate, aprobate.
12. Urmărește îndeplinirea contractelor din punct de vedere al clauzelor contractuale.
13. Întocmește referatele necesare efectuării plății cotelor legale către ISC, conform prevederilor legale, pe care le înaintează Direcției Investiții.
14. Efectuează regularizările aferente cotelor legale către ISC, conform legislației în vigoare.
15. Efectuează  recepțiile la terminarea lucrărilor, precum și recepțiile finale (după perioada de garanție), la termenele și în conformitate cu legislația în vigoare.
16. Întocmește și ține evidența registrului unic de procese verbale de recepție la terminarea lucrărilor.
17. Confirmă cererile de deblocare a garanțiilor de bună execuție, conform legislației în vigoare.
18. Asigură verificarea documentațiilor tehnice predate de proiectanți, în conformitate cu caietele de sarcini, iar ulterior le recepționează conform clauzelor contractuale.
19. Face demersurile necesare pentru obținerea autorizației de construcție și a certificatelor de urbanism, aferente lucrărilor pe care le gestionează.
20. Face demersurile necesare pentru obținerea avizelor tehnice.
21. Urmărește întocmirea "Cartea Construcţiei" la obiective de investiţii conform legislaţiei în vigoare.
22. Conduce şi actualizează săptămânal evidenţa lucrărilor de investiţii şi reparaţii executate din bugetul local.
23. După recepția la terminarea lucrărilor aferente obiectivelor de investiții, întocmește și înaintează Direcției Investiții situația privind lucrările recepționate defalcate pe categorii de lucrări (drum, apă, canalizare, iluminat, etc.)
24. Întocmește fișa de date tehnică pentru fiecare obiectiv de investiții finalizate și recepționate.
25. Urmăreşte executarea lucrărilor şi prestaţiilor cantitativ şi calitativ în conformitate cu prevederile legale şi respectarea disciplinei contractuale.
26. Urmăreşte şi asigură verificarea, confirmarea situaţiilor de lucrări şi de plată şi vizează facturile aferente.
27. Analizează și propune spre aprobare Dispozițiile de șantier, conform legislației în vigoare.
28. Operează în sistemul informatic M2N toate lucrările din aria de competență. 
29. Îndeplinește  și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului.

 
Cartografierea Datelor cu Caracter Personal.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: