Compartiment Cadastru

back
CONDUCEREA:

CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2 - La Etajul I
tel. (0040)-269-208800 int 965
mail
Formulare necesare aferente acestui serviciu 

DESCRIERE

Compartiment Cadastru:

1. Verifică planurile parcelare și planurile de încadrare în tarla, eliberează planurile de punere în posesie necesare înscrierii terenurilor în cartea funciară.
2. Verifică rapoartele de expertiză tehnică judiciară în domeniul cadastrului, în cazul dosarelor aflate pe rolul instanțelor de judecată în care municipiul Sibiu este parte.
3. Efectuează trasarea parcelelor și întocmește procesele verbale de predare primire în cazul terenurilor vândute de municipiul Sibiu.
4. Verifică documentaţiile de reglementare juridică întocmite în vederea închirierii, concesionării sau vânzării terenurilor aflate în domeniul public sau privat al municipiul Sibiu.
5. Verifică documentațiile cadastrale întocmite în baza acordurilor cadru pentru servicii de cadastru și publicitate imobiliară încheiate între municipiul Sibiu și persoane autorizate.
6. Verifică suprafețele de teren propuse spre cedare prin documentații de urbanism, suprafețe necesare în vederea realizării amprizelor stradale stabilite prin PUG sau prin alte documentații de urbanism aprobate prin hotărâri ale consiliului local.
7. La solicitarea proprietarilor verifică la fața locului și întocmește procesele verbale de vecinătate.
8. Efectuează măsurători topografice pentru punerea în posesie pe amplasamentele stabilite de comisia locală de fond funciar, asigură prelucrarea datelor culese din teren cu ajutorul programelor informatice, întocmește planurile de punere în posesie și planurile parcelare, asigură punerea în posesie a persoanelor îndreptățite, întocmește procesele verbale de punere în posesie și toate documentele necesare eliberării titlurilor de proprietate.
9. Participă la acţiunea de delimitare a teritoriului administrativ al municipiului Sibiu şi asigură conservarea punctelor de hotar materializate prin borne.
10. Colaborează în exercitarea atribuţiilor de serviciu cu celelalte compartimente din aparatul de specialitate al primarului precum şi cu instituţiile şi serviciile publice aflate sub autoritatea consiliului local.
11. Ține evidența scriptică și electronică a numerelor cadastrale, nume, vecinătăți, listă proprietari, actualizând datele în aplicația M2N, respectiv tema “ Administrare cadastru”.
12. Asigură desfășurarea în bune condiții a protocolului de colaborare încheiat între Municipiul Sibiu și Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Sibiu, conform legii cadastrului și publicității imobiliare și a ordinelor emise de către directorul general al Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
13. Conduce şi actualizează evidenţa proprietăţilor imobiliare şi a modificărilor acestora.
14. Identifică bunurile imobile care ar putea face obiectul Legii nr. 10/2001.
15. Propune reglementarea situaţiei juridice a acestor bunuri în evidenţele de carte funciară şi în evidenţele patrimoniale ale municipiului Sibiu.
16. Propune primarului municipiului Sibiu valorificarea bunurilor imobile, care ar putea face obiectul Legii nr. 10/2001, în condiţiile legislaţiei în vigoare.
17. Constituie şi actualizează evidenţa terenurilor care fac parte din domeniul public şi privat al municipiului Sibiu.
18. Îndeplinește și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului.

 
Cartografierea Datelor cu Caracter Personal.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: