Primăria Municipiului Sibiu, în calitate de beneficiar al proiectului organizează achiziția de servicii specializate de management de proiect şi informare şi publicitate.

Secţiunea: anunturi back
08.12.2011


Primăria Municipiului Sibiu, în calitate de beneficiar al proiectului ”Formarea continuă şi creşterea calificării organizaţionale a resurselor umane pentru îmbunătăţirea eficienţei şi eficacităţii organizaţionale a Serviciului Public de Poliţiei Locală al Municipiului Sibiu” – cod SMIS 15782, finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative, organizează achiziția de servicii specializate de management de proiect şi informare şi publicitate.
Furnizorul de servicii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
1. să fie firmă de profil, cu obiect principal de activitate în domeniul serviciilor de consultanță generală (cod CAEN 7022 – activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management);
2. să dovedească implementarea unui sistem de management al calităţii certificat conform ISO 9000 sau echivalent. Certificarea trebuie să fie pentru servicii de consultanţă şi project management şi să fie valabilă la data ofertării, urmând a se reînnoi pe întreaga durată a executării contractului, după caz;
3. să fi implementat cu succes în ultimii trei ani cel puţin 3 contracte de consultanţă, dintre care cel puţin unul pentru beneficiar din administraţia publică (se vor prezenta recomandări în acest sens, copii conforme cu originalul ale unor contracte finalizate, procese-verbale de recepţie finală a serviciilor);
4. să dovedească capacitate tehnică şi expertiza personalului său în domeniul managementului de proiect prin prezentarea a cel puţin doi angajaţi care deţin o certificare profesională a cunoştinţelor în domeniul managementului de proiect eliberată de o autoritate națională sau internațională autorizată de certificare profesională, cum ar fi: diplomă de master în managementul proiectelor, certificare PMP/IPMA/PRINCE sau similar sau certificat de formare profesională în domeniul managementului de proiect;
5. să deţină şi utilizeze în implementarea contractului un soft licenţiat pentru planificarea şi urmărirea proiectelor;
6. team-leaderul propus trebuie să fie angajat cu contract individual de muncă al operatorului economic şi să îndeplinească cerinţele de la punctul 4;
7. să aibă experienţă în furnizarea de servicii de informare şi publicitate (prezentând recomandări sau copii conforme cu originalul ale unor contracte derulate)
Cerinţe privind:
a) Organizarea proiectului:
- La întocmirea ofertei, furnizorul de servicii va prezenta detaliat modalitatea de organizare a proiectului;
b) Planificarea proiectului:
- Ofertantul va prezenta modalitatea în care propune să aplice procesul de planificare în cadrul proiectului şi responsabilităţile experţilor în elaborarea documentelor de implementare; va prezenta şi variante ale documentelor de iniţializare şi planificare ale proiectului;
c) Controlul proiectului:
- Ofertantul va prezenta Planul de implementare a proiectului şi Planul pentru prima etapă precum şi sarcinile team-leader-ului în realizarea controlului şi informarea managerului de proiect (nu sunt admise toleranţe de cost, bugetul proiectului fiind fix);
d) Managementul riscurilor
- Ofertantul va prezenta, ca parte a documentelor de iniţializare şi planificare ale proiectului un Registru al riscurilor; va prezenta, de asemenea, o analiză a riscurilor specifice implementării proiectului.

De asemenea, ofertantul va trebui să realizeze următoarele activităţi de informare şi publicitate:
- Editarea şi distribuţia de pliante;
- Editarea şi distribuţia de afişe la locurile de desfăşurare a proiectului;
- Editeze etichete pentru mijloacele fixe inchiriate pentru implementarea proiectului;
- Să desfăşoare un seminar pe tema egalităţii de şanse;
- Să desfăşoare un seminar privind dezvoltare durabilă;
- Să elaboreze comunicate de presă şi alte materiale necesare susţinerii unei conferinţe de presă şi informării publicului, prin intermediul presei scrise, privind proiectul implementat.

Bugetul estimat al proiectului este: 55.630,26 lei fără TVA
- 33.000 lei fără TVA pentru consultanţă în domeniul managementului de proiect;
- 22.630,26 lei fără TVA pentru informare şi publicitate

Achiziţia se va realiza în conformitate cu prevederile art. 19 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare.
Operatorii economici pot obţine informaţii suplimentare, până la data de 15 decembrie 2011, ora 16.00, de la domnul Cosmin Ienciu – responsabil achiziţii în cadrul proiectului, tel. 0269.208.970, mail cosmin.ienciu@sibiu.ro
 


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: