Ghidul turistic al Sibiului lansat la Berlin

Secţiunea: comunicate back

18.03.2008

Cu ocazia Târgului Internaţional de Turism de la Berlin ce a avut loc în perioada 5 – 9 martie, Primăria Municipiului Sibiu a lansat DVD-ul „Potenţialul turistic al oraşului Sibiu/Hermannstadt 2008”, o primă versiune a unui ghid turistic care vine în întâmpinarea turiştilor de pretutindeni care doresc să viziteze oraşul în acest an. Ghidul reprezintă primul element concret din cadrul strategiei de promovare a oraşului pe care municipalitatea încearcă să o implementeze pentru a continua succesul obţinut pe plan european în anul 2007.

Această primă versiune a fost realizată în limba germană într-un număr de 1000 de exemplare, exclusiv pentru târgul de la Berlin fiind o variantă profesională destinată în principal agenţiilor de turism. În prezent se lucrează la o variantă extinsă, trilingvă, ce va conţine şi alte module iar în curând acest ghid turistic se va regăsi într-o formă tipărită. Ghidul este o „carte de vizită” a oraşului şi va fi distribuit gratuit în toate centrele de informare pentru turişti din judeţ, într-o primă fază, iar apoi în întreaga ţară.

„Sibiul atrage an de an turişti autohtoni şi turişti din toate colţurile lumii datorită patrimoniului istoric al oraşului şi a împrejurimilor sale. În anul 2007, Sibiului i-a fost validată imaginea de centru cultural de marcă, imagine pe care dorim să o menţinem şi în anii următori. Când ai aceste atuuri, un astfel de material informativ este absolut necesar. Este un instrument de promovare dar este conceput în primul rând pentru a răspunde întrebărilor oricărui turist interesat de oraşul Sibiu” a declarat primarul Klaus Iohannis.

DVD-ul are un format atractiv şi cuprinde informaţii dintre cele mai diverse, de la o hartă interactivă a oraşului, ce oferă posibilitatea de a localiza foarte uşor obiectivele turistice, muzeele din oraş, biserici, unităţi de cazare, restaurante, baruri şi cafenele, până la cele mai mici detalii cum ar fi telefoane de urgenţă sau documente necesare unei calătorii în Sibiu. Un foarte mare accent a fost pus pe oferta culturală din acest an, ghidul cuprinzând prezentări ale celor mai reprezentative evenimente din diferite domenii. Modalităţile de petrecere a timpului liber nu au fost neglijate, cum de altfel moştenirea istorică a oraşului este amplu prezentată. DVD-ul cuprinde o listă impresionantă de agenţii de turism la care pot apela toţi cei care doresc sejururi organizate în diferite perioade ale anului. O secţiune aparte este dedicată judeţului Sibiu cu o atenţie deosebită pentru Ocna Sibiului, Mărginimea Sibiului, staţiunea Păltiniş şi Cisnădioara. Toate aceste informaţii sunt completate de fotografii dinamice care surprind atmosfera unui oraş care vibrează de tinereţe. Următoarea versiune va cuprinde îmbunătăţiri aduse capitolului “modalităţi de a ajunge în Sibiu”, „monumente istorice” prin adăugarea statuilor şi a tuturor obiectivelor declarate monumente istorice, si vor fi adăugate module noi cu informaţii despre magazine, servicii de închiriere de maşini, o hartă a Europei, harta României şi altele.

Timp de două luni, responsabilii pentru promovarea turistică din cadrul Primăriei Municipiului Sibiu au adunat date despre unităţile de cazare şi unităţile de alimentaţie publică din judeţul Sibiu în baza unor chestionare distribuite agenţilor economici. Chestionarul a fost unul complex oferind posibilitatea celor vizaţi să prezinte în detaliu serviciile şi facilităţile pe care le oferă clienţilor. Intenţia municipalităţii a fost de a prezenta turiştilor o ofertă cât mai variată şi de a le permite să aleagă un hotel de patru stele sau o pensiune, un restaurant cu un anumit specific, un local care oferă acces Internet sau acces pentru persoane cu handicap locomotor şi multe alte detalii care ar putea reprezenta un criteriu de selecţie pentru cei care doresc să viziteze oraşul.

Costul realizării acestui DVD a fost de aproximativ 4400 de euro cu TVA inclus, în baza unui contract semnat cu firma MB Solutions, ce cuprinde atât conceptul propriu-zis cît şi realizarea celor 1000 de exemplare. Până la varianta tipărită, acest ghid poate suferi modificări, de aceea, agenţii economici care nu se regăsesc în această versiune electronică şi îşi doresc acest lucru, se pot adresa departamentelor abilitate din cadrul Primăriei Municipiului Sibiu.
În momentul de faţă birourile de promovare turistică a României la Berlin şi Munchen beneficiază fiecare de un număr de 200 de DVD-uri care pot fi distribuite direct turiştilor şi agenţiilor de turism din Germania.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

19.04.2024

O nouă sesiune a programului de bugetare participativă

18.04.2024

Încep lucrările pentru eficientizarea energetică a grădiniței Elefănțelul Curios

18.04.2024

Informații despre prezența insectelor tigrul platanului și ploșnița dantelată în Sibiu


VEZI TOATE ŞTIRILE