ÎNSCRIEREA ÎN ACTUL DE IDENTITATE A MENȚIUNII PRIVIND STABILIREA REȘEDINȚEI

Categoria: Evidenţa persoanelor back

DOCUMENTE NECESARE:

1. Cererea pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței, completată și semnată în prezența funcţionarului S.E.P. Sibiu;
2. Actul de identitate al solicitantului, original;
3. Documentul cu care se face dovada adresei de reședință, original (Deschide link).

PRECIZĂRI: În situația în care solicitantul nu este proprietarul spaţiului de locuit, declarația de primire în spațiu a găzduitorului (proprietarului) va fi dată în scris în fața funcționarului din ghișeu sau cu cel mult 90 de zile înainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate la notarul public din țară ori în fața polițistului din structurile teritoriale ale Poliției Române şi cu cel mult 6 luni înainte de această dată, la misiunea diplomatică sau oficiul consular de carieră al României din străinătate ori la autoritățile străine competente (tradusă și legalizată).

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ACTE:
Caută după cuvânt sau frază:
CĂUTARE ÎN CATEGORII:
  • Activităţi comerciale
  • Angajare
  • Arhitect Şef (Directia Amenajarea Teritoriului si Urbanism)
  • Asistenţă Socială
  • Autoritatea Tutelară
  • Autorizare STPL
  • Baze sportive
  • Cadastru
  • Cereri de locuinţe
  • Cultura, Sport si Turism
  • Managementul Integrat pentru Ecosisteme Urbane
  • Căminul de bătrâni
  • Directia Tehnica
  • Direcţia Fiscală  persoane juridice
  • Direcţia Fiscală persoane fizice
  • Domeniul public, Salubrizare, Protectia mediului
  • Evidenţa persoanelor
  • Fondul locativ
  • Informaţii de interes public
  • Patrimoniu
  • Protecţia mediului
  • Registrul Agricol
  • Salubrizare
  • Starea Civilă
  • Urbanism
  • Formulare Serviciul Comunicare