ACTE NECESARE PENTRU EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE EVALUĂRII / REEVALUĂRII PENTRU ÎNCADRAREA COPILULUI ÎNTR-UN GRAD DE HANDICAP, PENTRU ELABORAREA UNUI PLAN DE ABILITARE - REABILITARE

Categoria: Asistenţă Socială back

Documentația necesară pentru efectuarea anchetei sociale necesare evaluării / reevaluării pentru încadrarea copilului într-un grad de handicap, pentru elaborarea unui plan de abilitare - reabilitare a copilului cu divizibilități, pentru orientare școlară a copilului cu divizibilități.

1. Cerere Tip;
2. B.I./C.I. părinţi (original şi copie xerox);
3. Certificat naştere sau C.I.minor/ă (original şi copie xerox);
4. Certificat de încadrare în grad de handicap (original şi copie xerox);
5. Certificat de orientare şcolară / profesională (original şi copie xerox);
6. Act medical (referat medical sau ieşire spital, etc. - copie xerox);
7. Dosar cu şină de încopciat, pentru caz nou incadrare în grad de handicap.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ACTE:
Caută după cuvânt sau frază:
CĂUTARE ÎN CATEGORII:
  • Activităţi comerciale
  • Angajare
  • Arhitect Şef (Directia Amenajarea Teritoriului si Urbanism)
  • Asistenţă Socială
  • Autoritatea Tutelară
  • Autorizare STPL
  • Baze sportive
  • Cadastru
  • Cereri de locuinţe
  • Cultura, Sport si Turism
  • Managementul Integrat pentru Ecosisteme Urbane
  • Căminul de bătrâni
  • Directia Tehnica
  • Direcţia Fiscală  persoane juridice
  • Direcţia Fiscală persoane fizice
  • Domeniul public, Salubrizare, Protectia mediului
  • Evidenţa persoanelor
  • Fondul locativ
  • Informaţii de interes public
  • Patrimoniu
  • Protecţia mediului
  • Registrul Agricol
  • Salubrizare
  • Starea Civilă
  • Urbanism
  • Formulare Serviciul Comunicare