Serviciul Comunicare, Sănătate Publică și Tineret

back
CONDUCEREA:

Şef serviciu: Gligore Mirela
CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2 - La Etajul I
tel. (0040)-269-208901
mail
Formulare necesare aferente acestui serviciu 

DESCRIERE

Serviciul Comunicare, Sănătate Publică și Tineret:


Compartiment Comunicare: 

Atribuții în domeniul comunicării:

Comunicarea în domeniul online și comunicarea electronică:

1. Actualizează secțiunea de știri de pe site-ul www.sibiu.ro, prin adăugarea comunicatelor de presă emise de instituție însoțite de fotografii și filme. Contribuie și la actualizarea altor secțiuni de pe site.
2. Creează text, imagini și concept pentru secțiunile de pe site-ul www.sibiu.ro dedicate proiectelor majore ale instituției, furnizând  în aceste materiale informații utile publicului.
3. Gestionează pagina de Facebook a instituției: Primăria Municipiului Sibiu. Actualizează conținutul cu fotografii, filme și text, răspunde mesajelor, transmite informațiile relevante serviciilor abilitate să le soluționeze/gestioneze.
4. Gestionează contul de Instagram al instituției, comandând sau realizând fotografii și încărcându-le împreună cu un text explicativ.
5. Promovează pe pagina de Facebook și Instagram evenimentele de pe Agenda Culturală, Agenda Sport și Agenda Comunității, în contextul cofinanțării acordate acestor evenimente din bugetul local 
6. Compune textul newsletter-ului instituției, îl configurează în software și asigură transmiterea acestuia către abonați
7. Comandă și/sau realizează fotografii care ilustrează proiectele, acțiunile, evenimentele instituției și gestionează baza de fotografii a instituției 
8. Comandă realizarea de filme pe tema activităților și investițiilor Primăriei Municipiului Sibiu și a serviciilor publice subordonate consiliului local, stabilind subiectul și conceptul de realizare a filmului, realizând brief-urile necesare echipei de filmare.
9. Asigură încărcarea de conținut pe ecranele video-wall-ului din pasajul pietonal A. Șaguna și pe ecranele din Centrul de Informații pentru Cetățeni. Programează rularea materialelor și actualizează constant conținutul acestora. Pe lângă afișarea filmelor realizate, produce materiale de informare dedicate acestora, pe subiecte legate de activitatea administrației. 

Comunicarea cu instituțiile mass media:

1. Gestionează relația instituției cu mass-media locală, națională și internațională, asigurând acreditarea și primirea solicitărilor formulate de reprezentanții mass media.
2. Concepe și implementează campanii de comunicare publică pe anumite subiecte de larg interes care necesită informarea și/sau conștientizarea publicului.
3. Culege date și informații referitoare la activitatea municipalității pe care le aduce la cunoștința publică, selectând materialele ce urmează a fi publicate, în raport cu importanța și utilitatea lor pentru locuitorii orașului. În acest sens, documentează, alcătuiește și emite comunicate de presă, informații de presă și anunțuri publice. 
4. Asigură oficiul de purtător de cuvânt al municipalității în relațiile cu mass-media locală și națională.
5. Monitorizează presa locală, națională și internațională și informează conducerea instituției cu problemele ridicate în mass - media, a căror rezolvare este de competența consiliului local sau a primăriei.
6. Documentează, redactează și transmite răspunsuri la solicitările sosite din partea mass-media, în condițiile stabilite de Legea 544/2001. Transmite drept la replică publicațiilor care au difuzat informații eronate cu privire la activitatea municipalității.
7. Organizează conferințele de presă ale primarului sau alte evenimente similare care implică prezența reprezentanților mass media (prezentarea obiectivelor de investiții, evenimente organizate în parteneriat cu alte entități, etc)   
8. Alcătuiește raportul anual de activitate al primarului și scrisoarea primarului, înglobând principalele proiecte derulate de serviciile din aparatul propriu și serviciile publice din subordinea consiliului local.
9. Pregătește sau contribuie la pregătirea documentării și a prezentărilor reprezentanților instituției la diverse conferințe, evenimente.
10. Alcătuiește documentația pentru achiziția diverselor servicii necesare mediatizării (fotografiere, filmare, publicare anunțuri, etc). 
11. Asigură publicarea contra cost a machetelor publicitare, a anunțurilor de licitație, etc. asigurând alcătuirea documentelor de plată corespunzătoare. Contribuie la crearea sau creează machete și vizualuri pentru proiectele instituției.
12. Participă în diverse comisii și ședințe pentru colectarea de informații.

Comunicarea cu ONG-urile locale:

1. Alcătuiește o bază de date cu datele de contact ale ONG-urilor care activează în Sibiu
2. Sprijină mediatizarea proiectelor organizate de aceste ONG-uri în parteneriat cu Primăria Municipiului Sibiu.


Compartiment relații externe:

Atribuții în domeniul relațiilor externe:

1. Asigură primirea și însoțirea delegațiilor sosite la Primăria Municipiului Sibiu. La dispoziția conducerii instituției, alcătuiește sau coordonează programul delegațiilor străine care sosesc în Sibiu.
2. Gestionează corespondența cu partenerii și colaboratorii locali, naționali și internaționali ai instituției, în funcție de sarcinile delegate. Asigură traducerea documentelor, în funcție de competențele lingvistice ale angajaților acestui serviciu.
3. Alcătuiește documentarea și pregătește documentația pentru avizarea și pentru semnarea protocolului de înfrățire cu orașe din alte țări, organizând și ceremoniile care marchează înfrățirea. Gestionează relația, corespondența și evenimentele în parteneriat cu orașele înfrățite cu municipiul Sibiu. 
4. Asigură evidența propunerilor și întocmește documentațiile necesare pentru conferirea de către Consiliul Local a titlului de ’’Cetățean de Onoare’’ al municipiului Sibiu, unor persoane fizice române sau străine și asigură secretariatul comisiei pentru acordarea titlului de ”Cetățean de Onoare’’ al municipiului Sibiu. Alcătuiește documentarea și documentația necesară acordării titlului de Cetățean de Onoare al Municipiului Sibiu, organizează ceremonia de decernare conform dispozițiilor conducerii, gestionează relația ulterioară a instituției cu Cetățenii de Onoare.
5. Contribuie la organizarea evenimentelor (conferințe, cocktailuri, etc) care au loc în sediile primăriei, atât cele organizate de serviciile instituției cât și cele organizate de terți.
6. Asigură organizarea deplasărilor pe plan național și internațional a conducerii instituției, pregătind documentațiile, coordonând programul și protocolul. 
7. Urmăreşte asigurarea consilierii pentru problemele romilor, după cum urmează:
a) organizarea participării etniei romilor la viaţa economică, socială, educaţională, culturală  şi  politică a societăţii;
b) asigurarea condiţiilor pentru garantarea de şanse egale pentru etnicii romi;
c) asigurarea evaluării principalelor nevoi ale comunității de romi și a aplicării programelor de sprijinire a acestora;
d) asigurarea rezolvării problemelor legate de dreptul de proprietate asupra terenurilor și locuințelor deținute de romi;
e) răspunde de conceperea și implementarea unor programe de reabilitare a locuințelor și mediului înconjurător în zonele locuite de romi;
f) asigură inițierea unor programe de finanțare locală sau parteneriate, pentru asigurarea condițiilor minime de locuit în comunitățile de romi;
g) inițierea programului de locuințe sociale pentru familiile numeroase și lipsite de mijloace de subzistență;
h) asigurarea implicării directe a etnicilor romi în programele de construire și reabilitare a locuințelor; 
i) conceperea și implementarea programelor specifice de formare și reconversie profesională pentru romi;
j) întocmirea evidențelor privind familiile cu mai mulți copii și lipsite de mijloace de subzistență;
k) conceperea și implementarea programelor specifice de finanțare a unor activități generatoare de venit si a micilor afaceri pentru familii si comunități de romi;
l) inițierea unor programe de educație juridica si de prevenire a infracționalității, în colaborare cu membrii etniei romilor;
m) inițierea programelor de încurajare a participării părinților romi la procesele educaționale din școală și din afara școlii;
n) face propuneri Consiliului Local privind adoptarea de măsuri legislative în sprijinul romilor, în scopul acordării de facilități în domeniul educației pentru romi;
o) asigură desfășurarea de programe de informare și educare civilă a etnicilor romi. 
8. Programează și ține evidența întâlnirilor stabilite de conducerea instituției cu diverse    delegații, oameni de afaceri, reprezentanți ai ambasadelor, demnitarilor străini și români.
9. Actualizează continuu lista de protocol a Primăriei Municipiului Sibiu. Asigură transmiterea mesajelor de felicitare sau mesajelor de sărbători către partenerii și colaboratorii instituției.
10. Asigură difuzarea invitațiilor la evenimentele organizate de instituție.


Compartimentul sănătate publică și tineret: 

Atribuții în domeniul sănătății publice:

1. Asigură comunicarea cu unitățile de sănătate publică în subordinea instituției, gestionând corespondența delegată
2. Asigură comunicarea pe tema investițiilor în infrastructura unităților medicale subordonate instituției, inițiate de Primăria Sibiu 
3. Asigură promovarea unităților spitalicești ca instituții de sănătate publică în serviciul comunității.
4. Asigură comunicarea pe tema proiectelor finanțate de Primăria Sibiu prin Agenda Sănătății 

Atribuții în domeniul tineretului:

1. Asigură  comunicarea și legătura cu organizațiile reprezentative ale tinerilor de pe plan local și național, inclusiv consultarea acestor structuri pe anumite proiecte de interes. 
2. Organizează evenimente și campanii dedicate tinerilor în sensul conștientizării acestora pe temele importante pentru această categorie, inclusiv pe contul de Tik Tok al instituției.  
3. Asigură orientarea tinerilor voluntari în activitatea pe care o au în instituție, precum și orientarea studenților care aleg să facă practica în Primăria Sibiu 
4. Promovează proiectele dedicate tinerilor, inițiate de Primăria Sibiu, precum infrastructura educațională, infrastructura sportivă și proiectele pe Agenda Educațională 
5. Asigură primirea grupurilor de elevi sau tineri la sediul Primăriei Sibiu în diverse vizite de studiu, gestionând organizarea vizitei, inclusiv programul și prezentările pentru aceștia. 
6. Participă la evenimentele dedicate tinerilor, organizate de Primăria Sibiu sau de alte instituții (premierea elevilor olimpici, conferințe, etc) producând materiale necesare.

 

Cartografierea Datelor cu Caracter Personal.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: