Serviciul Administrativ și Gospodărire Locală

back
CONDUCEREA:

Şef serviciu: Bunea Răzvan Aurel
CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2 - La Mansardă si La Parter
tel. (0040)-269-208884, (0040)-269-208922
fax. (0040)-269-208811
mail mail

DESCRIERE

Serviciul Administrativ și Gospodărire Locală

Compartiment Administrativ

1. Întocmeşte caiete de sarcini pentru diferite achiziţii publice, servicii sau lucrări conform prevederilor Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, solicită oferte şi face evaluarea acestora în vederea întocmirii contractelor.
2. Înregistrează contractele încheiate cu furnizorii în SICO, prin introducerea sau modificarea datelor conform contractelor încheiate sau actelor adiţionale  aferente acestora, adaugă sau modifică  date despre furnizori și întocmeşte preverificări în SICO, introducând datele conform facturilor.
3. Întocmeşte referate de estimare pentru inițierea achizițiilor în SICAP și colaborează cu furnizorii pentru validarea ofertelor.
4. Asigură executarea contractelor pentru energie electrică, apă, gaze naturale şi diverse prestări de servicii, ia măsuri pentru buna gospodărire a energiei electrice,  apei, gazelor naturale, asigură perfectarea contractelor de asigurare de bunuri.
5. Răspunde de funcţionarea în condiţii legale a instalaţiilor supuse autorizării ISCIR din sediile Primăriei Municipiului Sibiu: centrala termică, ascensor, dispozitive de deplasare a persoanelor cu dizabilităţi, etc.
6. Urmăreşte funcţionarea în bune condiţii a centralei termice pentru furnizarea apei calde şi căldurii la sediul Primăriei Municipiului Sibiu.
7. Răspunde de buna gospodărire şi gestionare a bunurilor aflate în administrarea consiliului local.
8. Ţine evidenţa tehnico-operativă a valorilor patrimoniale şi a altor mijloace materiale, precum şi a clădirilor aflate în administrarea consiliului local.
9. Răspunde de asigurarea aprovizionării cu mijloace fixe, obiecte de inventar, rechizite şi materiale de întreţinere pentru angajaţii aparatului de specialitate al primarului municipiului Sibiu, precum şi aprovizionarea tehnico-materială cu utilaje, mijloace şi accesorii specifice combaterii incendiilor, emițând comenzi în SICO conform solicitărilor.
10. Efectuează  recepţia materialelor, obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe, care aparţin Primăriei Municipiului Sibiu, pe baza notelor de intrare-recepţie.
11. Ţine evidenţa materialelor şi obiectelor de inventar intrate în gestiune pe baza notelor de intrare recepţie, în programul SICO.
12. Întocmeşte formele de predare-primire a bunurilor pe responsabili, pe baza bonurilor de predare, transfer,  restituire,  prin introducerea de date în SICO şi listarea acestora, la solicitările salariaţilor sau serviciilor.
13. Etichetează cu număr şi gestiune, obiectele de inventar şi mijloacele fixe date în folosinţă.
14. Întocmeşte referate de disponibilizare cu titlu gratuit, procese-verbale de custodie, procese-verbale de restituire sau procese-verbale de predare-primire a bunurilor din Primăria Municipiului Sibiu, care sunt date spre folosire serviciilor publice aflate sub autoritatea consiliului local, asociaţiilor, care au făcut solicitarea.
15. Ţine evidenţa ştampilelor din cadrul instituţiei într-un registru special, cu amprenta şi semnătura persoanei care o are în dotare.
16. Asigură efectuarea de inventarieri periodice şi anuale a patrimoniului instituţiei şi urmăreşte luarea măsurilor ce decurg din valorificarea acestora.
17. Face propuneri şi urmăreşte îndeplinirea măsurilor luate cu privire la casarea, declasarea sau transmiterea bunurilor, întocmind documentele necesare.
18. Sesizează pagubele aduse bunurilor aflate în administrarea consiliului local şi propune măsuri de recuperare a acestora.
19. Asigura, efectueaza demersurile necesare si raspunde de intretinerea si folosirea rationala a cladirilor, instalaţiilor, celorlalte mijloace fixe, a obiectelor de inventar şi urmăreşte mişcarea acestora de la un loc de folosinţă la altul.  Transmite superiorilor ierarhici propuneri de imbunatatire si eficientizare a consumurilor de utilitati la cladirile aflate in administrare.
20. Asigura masurile sanitare operationale, conform legislatiei în vigoare, la clădirile aflate în administrare, inclusiv crearea unor fluxuri de circulatie separate, și alte asemenea.
21. Controlează  modul de folosire a bunurilor şi ia măsuri pentru întreţinerea şi repararea acestora, precum şi scoaterea din inventar a bunurilor uzate, pe care le valorifică potrivit dispoziţiilor legale.
22. Face propuneri pentru planul de investiţii necesare bunei funcţionări a serviciilor publice, privind reparaţii la imobile, instalaţiile aferente şi celelalte mijloace fixe aflate în administrare, urmăreşte realizarea lucrărilor respective, participă la efectuarea recepţiei acestora şi asigură efectuarea decontărilor.
23. La solicitarea Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor al Municipiului Sibiu, întocmește actele necesare și se ocupă de înhumarea cadavrelor neidentificate, cu sau fără aparţinători legali.
24. Organizează şi efectuează  colectarea şi predarea selectivă a deşeurilor rezultate din activitatea zilnică a angajaţilor Primăriei Municipiului Sibiu, pe bază de contract cu o firmă specializată.
25. Operează în PMS IntraNet  (Managementul Sălilor)  evenimentele și  cununiile ce au loc în sediul Primăriei Municipiului Sibiu, str. S. Brukenthal, nr. 2.
26. Răspunde de pregătirea sălilor de şedinţă şi asigurarea condiţiilor de desfăşurare a unor evenimente găzduite de Primăria Municipiului Sibiu, şedinţe de consiliu, simpozioane, întâlniri cu cetăţenii, cununii, etc.
27. Preia de la serviciile publice, organizaţii, asociaţii, etc., diverse afişe, anunţuri, programări de evenimente,  în vederea postării acestora în vitrinele din pasaje şi în alte locuri special amenajate, după ce acestea au primit aprobările necesare. 
28. Analizează, informează conducerea şi propune soluţii şi răspunsuri la diverse adrese ale unor agenţii şi instituţii (Agenţia Judeţeană de Plăţi şi Inspecţie Socială, etc.).
29. Răspunde de buna organizare a activităţii de telefonie.
30. Efectuează  lucrările de fotocopiere, solicitate de structurile aparatului de specialitate ale Primăriei Municipiului Sibiu şi serviciile publice aflate sub autoritatea consiliului local.
31. Răspunde de buna desfăşurare a activităţii de întreţinere şi păstrare a curăţeniei în sediul instituţiei şi în celelalte spaţii aflate în folosinţă.
32. Asigură întreţinerea şi gararea maşinilor în garajul Primăriei Municipiului Sibiu situat pe strada Zaharia Boiu, nr. 39.
33. Asigură deplasările personalului Primăriei Municipiului Sibiu, la solicitarea acestora, în diverse delegaţii.
34. Organizează activitatea de exploatare, întreţinere şi reparare a mijloacelor de transport auto din dotare, asigură verificarea stării tehnice a acestora şi ia măsuri operative de remediere a deficienţelor constatate.
35. Răspunde de asigurarea transportului şi buna funcţionare a autoturismelor din parcul auto al Primăriei Municipiului Sibiu, de buna funcționare a karcherului și a generatoarelor din dotarea instituției.
36. Ţine evidenţa şi propune efectuarea pentru maşinile din  parcul auto a asigurărilor obligatorii, CASCO, rovignetelor și inspecția I.T.P.pentru circulaţia pe drumurile naţionale.
37. Eliberează bonuri valorice de combustibil, pe baza bonurilor de consum, prin introducerea de date în SAP şi listarea acestora, pentru maşinile din parcul auto al Primăriei Municipiului Sibiu, ţinând totodată evidenţa lunară şi cumulată a consumului de combustibil, astfel încât să nu fie depăşită cota stabilită prin legislaţie.
38. Întocmeşte lunar fişa activităţii zilnice, pentru cele cinci maşini care aparţin parcului auto al Primăriei Municipiului Sibiu.
39. Asigură şi verifică aplicarea normelor de prevenire şi stingere a incendiilor din imobile.
40. Întocmeşte planul de evacuare a personalului şi publicului,  în caz de incendiu, organizează paza contra incendiilor în clădiri, împreună cu Serviciul pentru Situații de urgență.
41. Propune necesarul de fonduri pentru realizarea unor măsuri de prevenire şi stingere a incendiilor la imobilele consiliului local împreună cu Serviciul pentru Situații de urgență.
42. Participă la activităţile de protecţie civilă organizate pe teritoriul municipiului Sibiu, în situaţii speciale.
43. Îndeplinește  și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului. 

Compartiment Gospodărire Locală

1. Organizează, coordonează și verifică buna funcţionare a activităţilor de gospodărire a domeniului public și privat, precum și a dotărilor și amenajărilor aferente acestuia.
2. Promovează lucrări de reparații și investiții constatate ca fiind necesare, asigură bugetarea prealabilă a acestora și elaborarea documentației de aprobare.
3. Întocmește Note conceptuale, Teme de proiectare, Caiete de sarcini și alte documentații tehnice necesare achiziționării de produse, servicii sau lucrări specifice. 
4. Face demersurile necesare pentru obținerea certificatelor de urbanism, a avizelor și a autorizației de construcție, aferente lucrărilor pe care le gestionează.
5. Urmărește îndeplinirea contractelor sau angajamentelor legale privind achiziția de bunuri, servicii și lucrări din punct de vedere al clauzelor contractuale.
6. Urmăreşte executarea lucrărilor şi prestărilor de servicii, cantitativ şi calitativ, în conformitate cu prevederile legale şi respectarea disciplinei contractuale.
7. Urmăreşte verificarea şi decontarea lucrărilor, serviciilor sau produselor angajate de municipiul Sibiu, în sfera de competență.
8. Efectuează recepțiile la terminarea lucrărilor, precum și recepțiile finale, la termenele și în conformitate cu legislația în vigoare.
9. Confirmă cererile de deblocare a garanțiilor de bună execuție și efectuează activitatea de urmărire privind comportarea în exploatare a construcției (acolo unde imobilul nu e cedat în administrarea altei entități).
10. Prelucrează în SICO toate operațiunile necesare pentru comenzile de lucrări, produse și servicii emise și aflate în urmărire, până la finalizarea acestora.
11. Operează în sistemul informatic M2N toate lucrările efectuate privind gospodărirea orașului.
12. Asigură întreținerea, repararea și modernizarea mobilierului urban (bănci, etc), cu exceptia mobilierului urban care se află în administrarea Serviciului public pentru administrare parcuri și zone verzi. 
13. Asigură întreținerea, repararea și buna funcționare a toaletelor publice.
14. Asigură întreținerea, repararea și buna funcționare a fântânilor arteziene și a cișmelelor.
15. Asigură întreținerea, repararea și buna funcționare a mijloacelor de signalistică situate pe domeniul public al municipiului Sibiu. 
16. Ia măsuri pentru asigurarea igienizării statuilor și monumentelor de for public aflate în administrarea municipiului Sibiu.
17. Urmărește buna funcţionare a dotărilor din locurile de joacă şi de practicare a sportului, asigură înnoirea și modernizarea echipamentelor aferente acestora.
18. Coordonează, urmărește și verifică activitatea persoanelor care efectuează munca în folosul comunității conform legislației în vigoare.
19. Asigură protejarea proprietăților – terenuri ale municipiului Sibiu prin edificarea de garduri de împrejmuire și prin contractarea și urmărirea demolării construcțiilor neautorizate edificate de terți pe domeniul public, precum și prin alte măsuri.
20. Efectuează demersurile pentru asigurarea dotărilor necesare și funcționalităților aferente secțiilor de vot cu ocazia organizării și desfășurării alegerilor, a referendumului și a recensământului.
21. Întreprinde măsurile necesare pentru realizarea hărților de zgomot și actualizarea acestora;
23. Gestionează funcționalitatea depozitului instituției situat în Str. Vasile Cârlova.
24. Urmărește actualizarea la zi, prin personalul propriu/gestionari, a materialelor, obiectelor de inventar și mijloacelor fixe aflate în Depozitul Dumbrava și pe domeniul public al municipiului.
25. Controlează modul de administrare și întreținere a bunurilor aparținând domeniului public și privat al municipiului Sibiu, care au fost încredințate operatorilor de servicii publice de apă- canalizare, ca făcând parte din sistemele tehnico-edilitare destinate îndeplinirii serviciilor.
26. Îndeplinește și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale Consiliului Local sau dispoziții ale Primarului.

 
Cartografierea Datelor cu Caracter Personal.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: