Primăria Sibiu organizează examen pentru atestarea administratorilor de imobile

Secţiunea: comunicate back

28.08.2018

Persoanele fizice care doresc să obțină calitatea de administrator de bloc în municipiul Sibiu trebuie să treacă un examen organizat de Primăria Sibiu în data de 24 septembrie 2018, la ora 10.30 în conformitate cu prevederile legii 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari.

Pentru a se putea înscrie la examenul prin care obțin această calitate, persoanele respective trebuie să îndeplinească următoarele condiții indicate în legislație:

- să aibă domiciliul în Municipiul Sibiu;
- să aibă capacitate deplină de exercițiu;
- să aibă minim studii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat, sau echivalate;
- să fie apte din punct de vedere medical și psihologic pentru a desfășura astfel de activități (să nu fi suferit de boli psihice);
- să fi urmat un curs de pregătire profesională organizat în conformitate cu legislația privind învățământul superior sau privind formarea profesională a adulților;
- să nu fi fost condamnate sau să nu fie în curs de urmărire penală sau judecată pentru săvârşirea unei infracțiuni.

Dosarul pentru înscrierea la examen se poate depune până în data de 17 septembrie la Centrul de Informații pentru Cetățeni din sediul Primăriei Sibiu situat pe strada Samuel Brukenthal, nr. 2. Acesta va cuprinde:

- un curriculum vitae,
- copii după: cartea de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie, actele de studii, certificatul de pregătire profesională pentru funcția de administrator de imobil
- certificatul de cazier judiciar
- certificatul medical care să ateste că este apt medical pentru funcția de administrator de imobil, cu mențiunea că nu se află în evidență cu boli neuropsihice

Notă: La depunerea acestor documente, persoana în cauză va prezenta originalele pentru confruntarea cu copiile.

Cei care promovează examenul scris din data de 24 septembrie vor fi ulterior evaluați și în cadrul unui interviu.

Mai multe informații, precum regulamentul de funcționare, bibliografia pentru examenul scris și cererea tip de înscriere pot fi găsite pe site-ul www.sibiu.ro, la secțiunea Asociații de proprietari: http://www.sibiu.ro/index.php/primaria/asociatii_proprietari.

De asemenea, puteți contacta serviciul de resort din cadrul Primăriei Sibiu, camera 112 (etaj 1) sau la numărul de telefon 0269/208832.  

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

10.05.2024

Restricții de circulație duminică dimineața, în zona Grădinii Zoologice și pe Calea Poplăcii

09.05.2024

De vineri, 10 mai începe programul de bugetare participativă

08.05.2024

Deschiderea Bazei Sportive Obor se amână pentru vineri, 10 mai, ora 17.30


VEZI TOATE ŞTIRILE