Anunţ privind achiziţia de servicii poştale de distribuire a corespondenţei; expediere a corespondenţei Direcţiei Fiscale Locale Sibiu

Secţiunea: anunturi back
09.12.2015


Denumirea autorităţii contractante:
DIRECŢIA FISCALĂ LOCALĂ SIBIU, cod fiscal: 15408033.
Adresa: Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr. 2, cod poştal 550178, jud. Sibiu.

Bugetul estimat al achiziţiei: 291.904,00 lei - fără TVA.
Sursa de finanţare: bugetul instituţiei.
Periada de derulare al contractului este de 12 luni, începând cu data 01 ianuarie 2016, pana la data de 31 decembrie 2016.

Obiectul achiziţiei:
   Servicii poştale, constând în preluarea, prelucrarea, transportul şi livrarea la destinatari a trimiterilor de corespondenţă în greutate de până la100 gr., respectiv plicuri incadrate în treptele de greutate de 0-20 gr., 21-50 gr. şi 51-100 gr.
     Categoriile de servicii poştale pentru trimiterea de corespondenţă sunt:
         - servicii de trimitere "simplă" şi trimitere "recomandată cu confirmare de primire".
           Cod CPV: 64112000-4 - servicii poştale de distribuire a corespondenţei (Rev.2).
Nu vor fi acceptate variante/oferte alternative.
Achiziţia nu este divizată pe loturi.

Tipul achiziţiei:
Categoria de activităţi: 27, Alte servicii - conform Anexei nr. 2B din OUG 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
   În prevederile OUG nr.34/2006, completată şi modificată, HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică, se menţionează, că achiziţia publică de servicii incluse în Anexa 2B, sunt sub incidenţa art.16 alin 1 din OUG 34/2006, care prevede:
   În cazul în care autoritatea contractantă atribuie un contract de achiziţie publică ce are ca obiect prestarea de servicii din categoria celor incluse în anexa 2B, atunci obligaţia de a aplica prezenta ordonanţă de urgenţă se impune numai pentru contracte ale căror valoare este mai mare decît cea prevăzută la art.57 alin 2 şi se limitează numai la prevederile art.35-38 şi art.56 şi la aplicarea pe tot parcursul procedurii de atribuire a principiilor prevăzute la art.2 alin.(2).

Caietul de sarcini, Fişa de date a achiţiei (FDA), formularele şi modelul de Contract de prestări servicii acceptat de instituţie, sunt postate alăturat şi cuprind informaţii detaliate despre achiziţie, data limită, locul şi modul de depunere a ofertelor, garanţii de participare, clauze, etc.

Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.

Durata contractului de achiziţie publică: 12 luni, de la semnarea contractului, dar nu mai mult de 31 decembrie 2016, cu posibilitatea de prelungire , prin act adiţional, pe o perioadă de maxim patru luni, conform legislaţiei.
Ajustarea preţului contractului: pe perioada derulării contractului, preţul contractului NU poate fi modificat.
Principalul loc de prestare: municipiul Sibiu, pe teritoriul României.

   Pentru detalii suplimentare, persoana de contact este dl. Ciprian Simion, tel. 0269-208800 int. 935, 0269-208938, fax: 0269-208940, email: directiafiscala@sibiu.ro;

   Anexe > Caietul de sarcini.
                  Fişa de date.
                  Modele formulare.
                  Contractul de prestări servicii.
 
   Publicitatea documentaţiei: va fi asigurată permanent pâna la atribuirea contractului, pe site-ul Primăriei Municipiului Sibiu, pagina principală, precum şi eventualele corespondenţe la solicitările de clarificări pentru posibilii ofertanţi interesaţi.


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: