Proceduri probe suplimentare


PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU - Serviciul Administrativ și Gospodărire Locală - Compartiment Gospodărire Locală

Consilier, clasa I, grad profesional principal - 1 post

--> PV rezultat verificare eligibilitate candidati

Secţiunea: angajari back
01.04.2024


PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU
cu sediul în Sibiu, Str. Samuel Brukenthal, nr. 2
anunţă concurs pentru ocuparea următoarei funcţii publice vacante:


La Serviciul Administrativ și Gospodărire Locală - Compartiment Gospodărire Locală:

- 1 post de consilier, clasa I, grad profesional principal cu durată normală a timpului de lucru.


Condiții generale: Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ.


Condiții specifice:

studii superioare de lunga durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în specilalitătile: inginerie civilă (construcții civile, industriale și agricole), ştiinţe umaniste și arte -  specializările: istorie, arhitectură sau urbanism și stiințe juridice - domeniul de licență Drept;
vechime în specialitatea studiilor: minim 5 an;
cunoştinţe operare pe calculator- nivel mediu.


Bibliografie:

1. Constituția României.
2. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
5. Legea nr 319/2006 privind securității și sănătății în muncă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
6. Legea nr. 422 din 18 iulie 2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
7. Ordinul Ministrului Culturii nr. 2260/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice din 18 aprilie 2008 de clasare şi inventariere a monumentelor istorice, cu modifciările și completările ulterioare.
8. Ordinul Ministrului Culturii nr. 2173/2013 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei Naţionale a Monumentelor Istorice, cu modificările și completările ulterioare.
9. HOTĂRÂRE nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor /proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.
10. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările și completările ulterioare.
11. Hotărârea nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.


Tematică:

1. Reglementări privind Constituția României - integral.
2. Reglementări privind Codul Administrativ (O.U.G. nr. 57/2019):
Partea I - Titlul II și Titlul III, Partea III, Partea V, Partea VI - Titlul I și Titlul II), ParteaVII:
a) Partea I Titlul II - Definiții generale aplicabile administrației publice;
b) Partea I Titlul  III - Principiile generale aplicabile administrației publice;
c) Partea III: Administrația publică locală  Titlul V - Autoritățile administrației publice locale;
d) Partea V: Reguli specifice privind proprietatea publică şi privată a statului sau a unităților administrativ-teritoriale;
e) Partea VI: Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică şi evidența personalului plătit din fonduri publice  Titlul I: Dispoziții generale;Titlul II: Statutul uncționarilor publici;
f) Partea VII: Răspunderea administrativă.
3. Reglementări privind Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare - integral.
4. Reglementări privind Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați - integral.
5. Legea nr 319/2006 privind securității și sănătății în muncă, republicată, cu modificările și completările ulterioare - Capitolul IV Obligațiile lucrătorilor.
6. Legea nr. 422 din 18 iulie 2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările și completările ulterioare:
Titlul I Dispoziții generale; Titlul II Protejarea monumentelor istorice; Titlul III Instituții și organisme de specialitate cu atribuții în protejarea monumentelor istorice; Titlul IV Responsabilitățile proprietarilor de monumente istorice și ale autorităților administrației publice locale, Capitolul I Obligațiile și drepturile proprietarilor de monumente istorice.
7. Ordinul Ministrului Culturii nr. 2260/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice din 18 aprilie 2008 de clasare şi inventariere a monumentelor istorice, cu modifciările și completările ulterioare:
Capitolul III: Criterii de clasare a bunurilor imobile; Capitolul IV: Procedura de clasare a bunurilor imobile; Capitolul V: Procedura de declasare a bunurilor imobile.
8. Ordinul Ministrului Culturii nr. 2173/2013 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei Naţionale a Monumentelor Istorice, cu modificările și completările ulterioare:
Capitolul V Atribuțiile Comisiei si Capitolul VIII Atribuțiile comisiilor zonale.
9. HOTĂRÂRE nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor /proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice - integral.
10. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările și completările ulterioare:
- art 7 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările și completările ulterioare
11. Hotărârea nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice:
- Capitolul III Realizarea achiziției publice - sectiunea 1.

   Actele normative mai sus menţionate vor fi actualizate în funcţie de toate modificările intervenite până la data publicării concursului.


   Proba suplimentară de calculator și proba scrisă se vor desfăşura în data de 09.05.2024, ora 08:30, respectiv ora 12:00 la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică, nr. 25, camera 109.
   Interviul va avea loc în data de 16.05.2024, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu, din Piaţa Mică, nr. 25, cam. 109.     
   Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în perioada 01.04.2024 - 22.04.2024 la sediul Primăriei Municipiului Sibiu, din Piaţa Mică, nr. 25, camera 109.


   Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Managementul și Integritatea resurselor umane, telefon nr. 0269/208800, interior 835.
                        

DOSARUL DE CONCURS:

1. Formularul de înscriere tip (Descărcare: Formularul de înscriere tip).
2. Curriculum vitae, modelul comun european (Descărcare: Model CV).
3. Copia actului de identitate.
4. Copiile diplomelor de studii, certificatelor şi ale altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări.
5. Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice. 
6. Copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
7. Cazierul judiciar.
8. Declaraţia pe proprie răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.
9. Declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

   Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.

   Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG. Nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic la adresele de e-mail: oana.lupean@sibiu.ro sau cristina.gorea@sibiu.ro. Dosarele de concurs transmise de candidați, la adresele de e-mail indicate în anunțul de concurs, după terminarea programului de lucru al instituției, dar în intervalul de timp pentru depunerea dosarelor, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.


Atribuții specifice:

1. Răspunde de modul de primire, distribuire și soluționare a incidentelor repartizate prin intermediul aplicației Sibiu CityApp, respectând termenii de soluționare prevăzuți în procedura de sistem; În cazul în care se constată că nu a fost respectat modul de lucru stabilit prin Procedura de sistem privind preluarea si solutionarea incidentelor raportate prin aplicația Sibiu CityApp, are obligația aducerii la cunoștința sefului ierarhic superior a deficiențelor constatate.
2. Conduce evidența monumentelor istorice de pe teritoriul municipiului, asigură punerea in valoare a monumentelor istorice si de arhitectură, a clădirilor construite în stil specific local și face propuneri pentru conservarea, protejarea sau restaurarea lor și pentru stabilirea normelor de protecție; controlează respectarea măsurilor luate în acest scop.
3. Cooperează cu organismele de specialitate si cu instituțiile publice cu responsabilități în domeniul protejării monumentelor istorice; asigură punerea în aplicare si respectarea deciziilor luate;
4. Asigură protejarea monumentelor istorice clasate aflate pe domeniul public sau privat al municipiului propunând alocarea de fonduri în acest scop.
5. Elaborează documentații în vederea obtinerii avizului DJC Sibiu pentru lucrările de intervenție care nu necesită autorizație de construire;
6. Cooperează cu proprietarii sau administratorii de monumente istorice, cu organismele de specialitate si cu instituțiile publice cu responsabilități în domeniul protejării patrimoniului cultural; 
7. Răspunde de întocmirea certificatelor constatatoare în termen de maxim 10 zile de la data procesului verbal de recepție și comunicarea acestuia Direcției Investiții și antreprenorului/furnizorului de produse.
8. Întocmește baza de date în vederea întocmirii unor rapoarte statistice către: ANPM, Direcția Județeană de Statistică, Direcția de Sănătate Publică.
9. Verifică permanent legislația de mediu, a monumentelor istorice, aparută, informează șeful ierarhic superior cu privire la obligațiile pe care le are administrația publică locală referitor la problemele de mediu și de conservarea/protejarea/restaurarea patrimoniului cultural.
10. Asigură respectarea prevederilor legale privind protecția și conservarea monumentelor istorice și de arhitectură, a parcurilor și rezervațiilor naturale.
11. Reprezintă serviciul în cadrul Comisiei de Adunări Publice și participă la predările/preluările de amplasamente pentru evenimentele avizate care se desfășoară în zonele de  protectie a imobilelor clasificate ca monumente .
12. Participă la recepţia bunurilor, serviciilor și lucrărilor de întretinere efectuate la monumente istorice; notifică constructorul în caz de deficiențe și urmărește remedierea acestora;
13. Coordonează, urmărește si verifică modul de administrare a fondului forestier (din punct de vedere tehnic) aflat în proprietatea sau administrarea Municipiului Sibiu.
14. Urmărește și răspunde de contractele privind:
- erbicidarea pe domeniul public/privat a Municipiului Sibiu.
- întreținerea și reparații plăci comemorative si statui, precum și de igienizarea acestora, după necesitate.
- reparații curente, reabilitări, renovări a imobilelor cu caracter istoric aflate în domeniul public și privat al Municipiului Sibiu.
15. Transmite datele statistice specifice activităţii, solicitate de Instituţia Prefectului, Consiliul Judeţean, Direcţia Judeţeană de Statistică, Direcția Județeană de Cultură Sibiu, Agenția pentru Protecția Mediului şi alte instituţii publice.
16. Întocmește documentațiile necesare pentru contractare serviciilor de elaborare a  planului de zgomot aferent Municipiului Sibiu. și urmărește punerea în aplicarea a acestuia; întocmește situații statistice lunare/trimestriale/ anuale pe care le comunică ministerului de resort.
17. Întocmeşte referate şi documentaţii de atribuire (nota justificativă, referat, caiet de sarcini, etc) privind promovarea lucrărilor/ serviciilor/ furnizare produse pentru activitățile arătate la punctul 14 şi alte lucrări publice/ servicii/ furnizare produse și le înaintează superiorului ierarhic;
18. Întocmește note conceptuale și teme de proiectare în conformitate cu legislația în vigoare repartizate,
19. Urmărește, gestionează și răspunde de derularea în bune condiții a contractelor pentru elaborarea documentațiilor tehnice (D.A.L.I/S.F, D.T.A.C, PT, etc), predate în responsabilitate şi întocmeşte raportul pentru aprobare în Consiliul Local a indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivelor de investiţii conform proiectelor contractate
20. Urmărește, gestionează și răspunde de derularea în bune condiții a contractelor de expertiză tehnică sau de proiectare pentru monumente istorice  sau alte contracte predate în responsabilitate.
21. Asigură preluarea de la Serviciile publice, organizaţii, asociaţii, etc., diverse afişe, anunţuri, programări de evenimente, în vederea postării acestora în vitrinele din pasaje şi în alte locuri special amenajate, după ce acestea au primit aprobările necesare;
22. Asigură  întreținerea și repararea vitrinelor din pasaje precum și a mijloacelor de informare/signalistică.


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: