Proceduri probe suplimentare


PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU - Compartiment Tehnic

Consilier superior, clasa I - 1 post
--> PV verificare eligibilitate candidați

Secţiunea: angajari back
29.03.2024

PRIMĂRIA  MUNICIPIULUI  SIBIU
cu sediul în Sibiu, Str. Samuel Brukenthal nr. 2
anunţă concurs pentru ocuparea următoarei funcţii publice vacante: 

 

1 post de consilier superior, clasa I, cu durată normală a timpului de lucru, la Direcția Tehnică – Compartiment Tehnic

 

Condiții generale: Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465, alin. (1) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ


Condiții specifice:

• studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniu de studiu: Ştiinţe inginereşti (Domeniul fundamental), Inginerie electrică, electronică şi telecomunicaţii (Ramura de știință), Inginerie electrică (Domeniul de licență), Inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale (Domeniul de licență), Inginerie energetică (Domeniul de licență);
• vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minim 7 ani;
• cunoştinţe operare pe calculator- nivel mediu;
• carnet de conducere, categoria B.


Bibliografie:

1. Constituția României, republicată;
2. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. Hotărârea de Guvern nr. 343/2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora;
7. Legea nr. 51/2006 - Legea serviciilor comunitare de utilități publice - cu modificările și completările ulterioare;
8. Legea nr. 230/2006 - Legea serviciului de iluminat public - cu modificările și completările ulterioare;
9. Legea nr. 121/2014 privind eficiența energetică – cu modificările și completările ulterioare;
10. Ordinul A.N.R.E. nr. 86/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de iluminat public.


Tematică:

1. Reglementări privind Constituția României - cu tematica integral.
2. Reglementări privind Codul Administrativ (O.U.G. nr. 57/2019), cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II- a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI- a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
   Partea I – Dispoziții generale
   Partea a II a - Titlul I – Guvernul

                       - Titlul II – Administrația publică centrală de specialitate

   Partea a IV a - Titlul I - Prefectul și subprefectul
   Partea a VI a - Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului platit din fonduri publice - Titlul I – Dispoziții generale si Titlul II – Statutul funcționarilor publici

3. Reglementări privind Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare – cu tematica integral.

4. Reglementări privind Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați – cu tematica integral.

5. Reglementări privind Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții – cu tematica integral.

6. Reglementări privind Hot. Guv. nr. 343/2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora - cu tematica integral.

7. Reglementări privind Legea nr. 51/2006 – Legea serviciilor comunitare de utilități publice – cu tematica integral.

8. Reglementări privind Legea nr. 230/2006 – Legea serviciului de iluminat public – cu tematica integral.

9. Reglementări privind Legea nr. 121/2014 privind eficiența energetică – cu tematica integral.

10. Reglementări privind Ordinul A.N.R.E. nr. 86/2007 pentru aprobarea Regulamentului - cadru al serviciului de iluminat public – cu tematica integral.


   Actele normative mai sus menţionate vor fi actualizate în funcţie de toate modificările intervenite până la data publicării concursului.

 

   Proba suplimentară de calculator și proba scrisă se vor desfăşura în data de 29.04.2024, ora 08:30 , respectiv ora 12:30 la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică, nr. 25, camera 109.

   Interviul va avea loc într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu, din Piaţa Mică nr. 25, cam. 109.

   Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în perioada 29.03.2024 - 17.04.2024 la sediul Primăriei Municipiului Sibiu, din Piaţa Mică, nr. 25, camera 109.

   Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Managementul și Integritatea resurselor umane, telefon nr. 0269/208800, interior 503, persoana de contact: Anaid Teodosescu, consilier superior, anaid.teodosescu@sibiu.ro sau pe www.sibiu.ro.


DOSARUL DE CONCURS :

1. Formularul de înscriere la concurs(Descărcați Formularul de înscriere tip),
2. CV, modelul comun european (Descărcare model CV),
3. Copia actului de identitate
4. Copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul in care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere
5. Copiile diplomelor de studii, certificatelor şi ale altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări
6. Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice
7. Copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului
8. Cazierul judiciar
9. Declaraţia pe proprie răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia
10. Declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare
11. Copia carnetului de conducere, categoria B.


   Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.

   Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG. Nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic la adresele de e-mail: anaid.teodosescu@sibiu.ro sau cristina.gorea@sibiu.ro .

   Dosarele de concurs transmise de candidați, la adresele de e-mail indicate în anunțul de concurs, după terminarea programului de lucru al instituției, dar în intervalul de timp pentru depunerea dosarelor, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.


Atribuții specifice:

1. Elaborează documentaţiile tehnice necesare și caietele de sarcini, în vederea organizării achizițiilor/selecţiilor de oferte privind activităţile de semaforizare, studii și analize de trafic, obținere de energie electrică din surse regenerabile fotovoltaice, stații de reîncărcare electrice în Municipiul Sibiu.
2. Întocmește documentațiile necesare și urmărește obținerea avizelor tehnice de racordare de la operatorul de distribuție energie electrică pentru locuri noi de consum necesare instalațiilor de semaforizare, stații de reîncărcare electrice.
3. Urmăreşte şi întocmeşte contracte de achiziţie pentru lucrările privind activitatea de semaforizare, studii și analize de trafic, energie electrică din surse regenerabile fotovoltaice, stații de reîncărcare electrice.
4. Verifică dacă proiectele tehnice în domeniul semaforizării, iluminatului, energiei electrice din surse regenerabile fotovoltaice, stații de reîncărcare electrice, respectă prevederile caietelor de sarcini.
5. Face observații privind completarea proiectelor tehnice și a detaliilor de execuție în domeniul semaforizării, iluminatului, energie electrică din surse regenerabile fotovoltaice, stații de reîncărcare electrice.
6. Colaboreaza cu Serviciul Coordonare Lucrări de Investiții și cu Biroul de Proiecte cu Finanțare Internațională în ceea ce privește realizarea lucrărilor de iluminat, alimentare cu energie electrică, semaforizare, energie electrică din surse regenerabile fotovoltaice, stații de reîncărcare electrice, cuprinse în proiectele derulate de serviciul sau biroul menționat.
7. Verifică ca produsele puse în operă în cadrul lucrărilor să respecte fișele tehnice prezentate în ofertele tehnice și la semnarea contractelor din sfera sa de activitate.
8. Urmărește, verifică și confirmă calitativ și cantitativ produsele, serviciile, lucrările din domeniul semaforizării, studii și analize de trafic, energiei electrice din surse regenerabile fotovoltaice, stații de reîncărcare electrice contractate de Municipiului Sibiu din punct de vedere contractual (încadrare în termene, grafice de execuție, grafice valorice, autorizări, carte tehnică) și din punct de vedere tehnic (respectarea proiectelor tehnice și a detaliilor de execuție).
9. Verifică documentele cuprinse în Cartea Tehnică în vederea recepționării lucrărilor.
10. Solicită prestatorilor de servicii și lucrări de semaforizare să intervină prompt pentru remedierea unor deficienţe sau îmbunătăţirea unor laturi ale activităţii lor, punctual sau general.
11. Se informează privind întreruperile programate de energie electrică ale operatorului de rețea și solicită contractorului serviciilor de semaforizare asigurarea funcționării instalațiilor de semaforizare în zonele afectate prin alimentarea cu energie electrică cu ajutorul generatoarelor.
12. Urmărește dispozitiile de șantier emise de către proiectanți, notele de renunțare și notele de necesitate/suplimentare.
13. Verifică în teren și confirmă în scris situațiile de lucrări prezentate de executanți, prestatori, furnizori de servicii din punct de vedere cantitativ, valoric și al încadrării în graficele de plăți.
14. Verifică activitatea diriginților de șantier în ceea ce privește respectarea de către aceștia a obligațiilor ce le revin conform contractelor încheiate cu Municipiului Sibiu.
15. Informează prompt executanții de lucrări, prestatorii și furnizorii de servicii privind dispozițiile achizitorului în ceea ce privește contractele în derulare.
16. Ține un registru, în format electronic, cu evidența săptămânală a progresului lucrărilor.
17. Participă la activitatea de inventariere a instalațiilor de semaforizare și iluminat din Municipiul Sibiu.
18. Face propuneri de buget pentru fiecare an şi le fundamenteazã pentru activitãţile privind semaforizarea și iluminatul public.
19. Asigură întocmirea băncii de date în vederea cuprinderii în sistemul informatic a datelor fizice şi financiare.
20. Operează în sistemul informatic și oferă date către Direcția Informatică privind instalațiile de iluminat și semaforizare din Municipiul Sibiu în vederea poziționării acestora pe hărțile digitale.
21. Monitorizează zilnic platforma de telegestiune a iluminatului public și comunică dispeceratului propriu delegatului serviciului de iluminat public neconformitățile constatate în vederea remedierii. Urmărește modul de soluționare a neconformităților constatate.
22. Convoacă comisiile de recepție, participă la recepții, întocmește procesele verbale de recepție, verifică atașamentele cu situațiile de lucrări si le înaintează Direcției Economice în vederea efectuării plăților către prestatori pentru contractele pe care le are în urmărire.
23. Întocmește referate de necesitate, informări, rapoarte de specialitate, asigură elaborarea documentelor pentru ședințele Consiliului Local și ale Primăriei și le supune aprobării, în ceea ce privește semaforizarea, analize și studii de trafic, energie electrică din surse regenerabile, stații de reîncărcare electrice.
24. Furnizează date săptămânal pentru întocmirea rapoartelor de activitate.
25. Semnalează Șefului de Birou neconformitățile constatate și face propuneri pentru rapoarte corective privind neconformitățile constatate.
26. Participă la comisiile de recepție conform dispozițiilor în vigoare și urmărește încadrarea lucrărilor /serviciilor / produselor în parametrii proiectați / solicitați.
27. Participă la comisiile de evaluare în vederea atribuirii contractelor în care a fost desemnat ca membru în urma dispozițiilor primite.
28. Răspunde petițiilor și sesizărilor primite din partea cetățenilor.
29. Asigură arhivarea documentelor pe care le instrumentează.
30. Răspunde de modul de primire, distribuire și soluționare a incidentelor repartizate prin intermediul aplicației Sibiu CityApp, respectând termenii de soluționare prevăzuți în procedura de sistem; în cazul în care se constată că nu a fost respectat modul de lucru prevăzut în procedura de sistem privind preluarea și soluționarea incidentelor raportate prin aplicația Sibiu CityApp, are obligația aducerii la cunoștința șefului ierarhic superior a deficiențelor constatate.


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: