Proceduri probe suplimentare


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ - Promovare funcții publice de execuție

 - 2 funcții publice de consilier asistent se transformă în consilier principal
 - 1 funcție publică de consilier principal se transformă în consilier superior

Secţiunea: angajari back
11.04.2024


ANUNŢ

   În conformitate cu prevederile art. VII alin. (38) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 121/2023, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,


CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI SIBIU
DIRECŢIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ
organizează examen de promovare în gradul profesional 
funcții publice de execuție ca urmare a îndeplinirii 
condiţiilor prevăzute de lege, pentru:


A. BIROUL VENIT MINIM GARANTAT - 1 funcţie publică de consilier, clasa I, grad profesional asistent care se transformă în consilier, clasa I, grad profesional principal.
B. BIROUL PROTECIA COPILULUI - 1 funcţie publică de consilier, clasa I, grad profesional asistent care se transformă în consilier, clasa I, grad profesional principal.
C. SERVICIUL SALARIZARE FINANCIAR-CONTABIL BUGET ȘI ADMINISTRATIV - 1 funcţie publică de consilier, clasa I, grad profesional principal care se transformă în consilier, clasa I, grad profesional superior.

               
Examenul de promovare se va desfăşura la sediul Direcţiei de Asistență Socială din Sibiu, B-dul Victoriei, nr. 1-3, astfel:

- proba scrisă în data de 14.05.2024, ora 11:00; 
- interviul în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, doar de către candidații care au obținut minimum 50 puncte la proba scrisă.


Bibliografia/tematica obligatorie pentru toate cele 3 posturi:

1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2018 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a;
3. ORDONANŢA GUVERNULUI Nr. 137 din 31 august 2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.


Bibliografia/tematica specifice pentru Birou Venit Minim Garantat:

1. Legea 292/2011 asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare,
    Tematica: Capitolul II: Sistemul de beneficii de asistență socială.
2. Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare - integral.
3. H.G. nr. 1154/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 196/2016, cu modificările și completările ulterioare - integral.
4. Legea nr. 208/1997 privind cantinele de ajutor social, cu modificările și completările ulterioare - integral.
5. Legea nr. 226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie, cu modificările și completările ulterioare - integral.


Bibliografia/tematica specifice pentru Birou Protecția Copilului:

1. Legea nr.272/2004 privind  protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
    Tematica:
     Capitolul I: Dispoziţii generale şi definiţii
     Capitolul II: Drepturile copilului
     Capitolul III: Protecţia specială a copilului lipsit, temporar sau definitiv, de ocrotirea părinţilor săi
     Capitolul V: Protecţia copilului care a săvârşit o faptă penală şi nu răspunde penal

2. Legea nr.156/2023 privind organizarea activității de prevenire a separării copilului de familie, cu modificările și completările ulterioare,
    Tematica:
    Capitolul I: Dispoziții generale și definiții
    Capitolul II: Instituţii şi servicii cu atribuţii în activitatea de prevenire a separării copilului de familie
    Capitolul III: Observatorul naţional al copilului


Bibliografia/tematica specifice pentru Serviciul Salarizare financiar-Contabil, Buget și Administrativ:

1. Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale, cu modificările și completările ulterioare,
    Tematica:
     Capitolul I: Dispoziţii generale
     Capitolul II: Sistemul de beneficii de asistenţă socială

       - Secţiunea 1: Definirea şi clasificarea beneficiilor de asistenţă sociala
       - Secţiunea 2: Categorii de beneficii de asistenţă socială

     Capitolul VII: Finanţarea asistenţei sociale
        - Secţiunea 0: 
        - Secţiunea 1: Finanţarea beneficiilor de asistenţă socială
        - Secţiunea 2: Finanţarea serviciilor sociale

2. Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap - republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Tematica: Capitolul I: Dispoziţii generale, definiţii şi principii, 
  Capitolul III: Servicii şi prestaţii sociale, 

  Secţiunea 2: Asistentul personal
3. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutii publice si instructiuni de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tematica:
   Capitolul I: Dispoziţii Generale
   Capitolul III: Prevederi Referitoare la Elementele de Bilanţ, A. Active:

       2. Active curente (circulante), 
       3. Terţi, 3.1. Conţinut, 3.1.1. Furnizori şi conturi asimilate
   Capitolul VI: Planul de Conturi General pentru Instituţii Publice
   Conturile de:
      - stocuri de materii şi materiale, 
      - furnizori, 
      - cheltuieli privind stocurile
      - cheltuieli cu lucrările şi serviciile executate de terţi, 
      - cheltuieli cu alte servicii executate de terţi
   Capitolul VII: Instrucţiunile de utilizare a conturilor
        Secţiunea 3: clasa 3 "conturi de stocuri şi producţie în curs de execuţie", 
            (1) Grupa 30 "Stocuri de materii şi materiale"
        Secţiunea 4: clasa 4 "conturi de terţi", 
            (1) Grupa 40 "Furnizori şi conturi asimilate", 1.Contul 401 "Furnizori"
        Secţiunea 6: clasa 6 "conturi de cheltuieli", 
            (1) Grupa 60 "Cheltuieli privind stocurile"
                   2. Contul 602 "Cheltuieli cu materialele consumabile"
                   3. Contul 603 "Cheltuieli privind materialele de natura obiectelor de inventar"
            (2) Grupa 61 "Cheltuieli cu lucrările şi serviciile executate de terţi"
                    1. Contul 610 "Cheltuieli privind energia şi apa"
                    2. Contul 611 "Cheltuieli cu întreţinerea şi reparaţiile"
                    4. Contul 613 "Cheltuieli cu primele de asigurare"
             (3) Grupa 62 "Cheltuieli cu alte servicii executate de terţi"
                    4. Contul 626 "Cheltuieli poştale şi taxe de telecomunicaţii"
                    6. Contul 628 "Alte cheltuieli cu serviciile executate de terţi"
             (8) Grupa 67 "Alte cheltuieli finanţate din buget"
                    6. Contul 677 "Ajutoare sociale"
4. ORDIN nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii
Tematica: 
Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.


   Dosarele de înscriere la examen se pot depune în perioada 11.04.2024 - 30.04.2024, la sediul Direcţiei de Asistență Socială din Sibiu, B-dul Victoriei, nr. 1-3, Serviciul Resurse Umane, comunicare și relații cu publicul, cam. 30, de luni până joi de la ora 8:00 la ora 15:00, iar vineri de la ora 8:00 la ora 12:00. Persoană de contact: Nica Mircea.


DOSARUL DE EXAMEN conține:

1. formular de înscriere tip;
2. copie de pe carnetul de muncă sau, după caz, o adeverinţă eliberată de compartimentul resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează și atestării situației disciplinare a funcționarului public în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară care să nu fi fost radiată
3. copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate.

   Documentele solicitate vor fi prezentate și în original, urmând ca, după verificarea conformităţii copiei, originalul  să se restituie.


Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art. 479 alin. (1), cu excepția literei b) din ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ:

a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
c) să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
d) să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.

   Relaţii se pot obţine la sediul Direcției de Asistență Socială Sibiu, Bd-ul Victoriei, nr. 1-3 și la nr. de tel. 0269/208930, persoană de contact Mircea Nica, consilier Serviciul Resurse Umane, Comunicare şi Relaţii cu publicul.


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: