Proceduri probe suplimentare


PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU - Serviciul Public Baia Populară Sibiu

Muncitor calificat tr. I - 1 post

Secţiunea: angajari back
23.04.2024

Serviciul Public Baia Populară Sibiu
anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului de Muncitor calificat tr. I,
 funcție contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată 

 


DENUMIREA POSTULUI: Muncitor calificat tr I - cu atribuții de întreținere
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post 
NIVELUL: studii medii
STRUCTURĂ: Serviciul Public Baia Populară Sibiu - Birou Administrativ
DURATA TIMPULUI DE MUNCĂ: 8h/zi – 40h/săptămână 
PERIOADĂ: nedeterminată


DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE CONCURS:

Actele prevăzute la lit. b) -e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

a) formular de înscriere la concurs (Descărcați Formularul de înscriere tip);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
e) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
h) curriculum vitae - modelul comun european (Descărcați model Curriculum Vitae).

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
    
Candidații vor depune dosarele de participare la concurs până la data de 09.05.2024 ora 12:00 la Serviciul Public Baia Populară Sibiu, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu.   

Relații suplimentare la Serviciul Public Baia Populară Sibiu, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu-Birou Resurse umane:  telefon: 0269 214.445 int.106, e-mail: baia.populara@sibiu.ro.


CONDIȚII GENERALE:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h) conform Hotărârea nr. 1336/2018.


CONDIȚII SPECIFICE:

Muncitor calificat tr.I, pe perioadă nedeterminată: - 1 post
- condițiile generale prevăzute de legislația în vigoare pentru ocuparea unui post vacant;
- studii medii;
- vechime în muncă necesară ocupării postului - minim 7 ani;
- permis de conducere cat. B. 

 

TIPUL PROBELOR DE CONCURS:  probă practică eliminatorie şi interviu.

Concursul se va desfăşura astfel:
- Proba practică - în data de 16.05.2024, ora 09:00, la sediul Serviciului Public Baia Populară Sibiu, str. Andrei Șaguna nr. 2, Sibiu jud. Sibiu.
- Proba interviu - în data de  21.05.2024, ora 09:00, la sediul Serviciului Public Baia Populară Sibiu, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu jud Sibiu
.


CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:

- Data limită de depunere a dosarelor: 09.05.2024, ora 12:00
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 10.05.2024 ora 12:00
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 13.05.2024 ora 12:00
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 14.05.2024 ora 12:00
- Proba practică: 16.05.2024, ora 09:00
- Notare și comunicare rezultate probă practică: 16.05.2024 ora 12:00
- Termen contestație rezultate probă practică: 17.05.2024 ora 12:00
- Termen soluționare contestație rezultate probă practică: 20.05.2024 ora 12:00
- Interviu: 21.05.2024, ora 09:00
- Notare și comunicare interviu: 21.05.2024 ora 13:00
- Termen contestație rezultate interviu: 22.05.2024 ora 13:00
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 23.05.2024 ora 13:00
- Afișare rezultate finale concurs: 24.05.2024, ora 13:00


Bibliografie propusă:

- Legea nr. 319/2006 a securității si sănătății în muncă, cu modificările şi completările ulterioare: cap. IV-Obligaţiile lucrătorilor; cap. V-Supravegherea sănătăţii; cap. VI-Comunicarea, cercetarea, înregistrarea şi raportarea evenimentelor; cap. VII-Grupuri sensibile la riscuri;
- Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, publicată în MO nr. 297/17.04.2019, cu modificările şi completările ulterioare: cap. I-Dispoziţii generale; cap. II-Obligaţii privind apărarea împotriva incendiilor: art.1- art.12^1;
- OUG nr.57/2019 - privind Codul Administrativ.
 

Tematică

- Aplicarea normelor de sănătate şi securitate în muncă;
- Obligaţiile salariaţilor conform Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
- Reglementări privind Codul Administrativ - OUG nr. 57/2019: Partea a VI-a, Titlul III- Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice;


Atribuțiile postului și responsabilități:  

1. În timpul programului de lucru este obligatorie folosirea echipamentului de lucru în perfectă stare de curățenie; 
2. Verifică starea ușilor şi a ferestrelor din punct de vedere al integrității și siguranței acestora. În cazul în care constată orice neregulă este obligat să anunțe directorul serviciului;
3. Se înlocuiesc bidoanele cu substanțe chimice (clor, PH plus, Floculant, etc) de câte ori este nevoie;
4. Substanțele cu care se lucrează trebuie să se depoziteze și utilizeze conform prevederilor Ordinului Ministerului Sănătății nr. 119/04.02.2014;
5. În timpul utilizării substanțelor menționate mai sus, este obligatoriu să se folosească echipament de protecție;
6. Va respecta întocmai instrucțiunile de exploatare pentru centrale termice de joasă presiune, care folosesc ca şi combustibil gazul metan, conform normelor I 13-02, I 13/1-02 precum şi respectarea PT C9-2003 colecția ISCIR;
7. Răspunde  de alimentarea cu apă rece şi apă caldă a bazinelor  de la sectorul saună;
8. Răspunde de curățenia din centrala termică, a curții interioare dinspre spitalul de copii, din stațiile de tratare și filtrare a bazinelor cu apă caldă și rece, respectiv a bazinului de înot, a bazinelor de compensare aferente, parcare și terasa interioară;
9. În caz de avarie sau orice neregulă ivită în funcționarea necorespunzătoarea a  oricărei instalații din cadrul serviciului, va anunța directorul serviciului/ înlocuitorul acestuia și șeful ierarhic superior;
10. Răspunde de supravegherea camerei/ camerelor în care sunt localizate: centrala termică și stațiile de tratare și filtrare a bazinelor cu apă caldă și rece, respectiv a bazinului de înot deoarece accesul persoanelor străine este STRICT INTERZIS, cu excepția personalului autorizat;
11. La terminarea programului de lucru, răspunde de verificarea tuturor incintelor din cadrul serviciului, de plecarea clienților și a personalului și închide accesul principal în instituție;
12. Răspunde de completarea zilnică a registrelor ce aparțin activității stațiilor de tratare și filtrare a bazinelor cu apă caldă și rece, respectiv a bazinului de înot și centrală termică;
13. Se asigură că toate instalațiile (electrice, instalațiile de la bazine, saune, centrală termică și centrală de ventilație, inclusiv instalațiile sanitare)/instalații de stingere a incendiilor/ echipamente sală fitness, funcționează în parametrii corespunzători, iar în caz de avarii anunță în cel mai scurt timp directorul/ înlocuitorul acestuia și șeful ierarhic superior;
14. Notează în Registru de parametrii următoarele informații: parametrii de lucru ai instalațiilor, avarii, alte probleme, etc.;
15. Notează zilnic, în Registrul de avarii următoarele informații: avarii, defecțiuni, erori ale instalațiilor de orice natură, avarii în cazul mobilierului și a aparatelor electrice;
16. Să respecte principiile aplicabile conduitei profesionale a  funcționarilor publici și personalului contractual din administrația publică – O.U.G nr. 57/2019 Codul administrativ;
17. Să respecte normele de protecția muncii și P.S.I., normele legale în domeniul securității și sănătății în muncă, conform prevederilor Legii nr. 319/2006;
18. Să respecte prevederile Legii nr. 349/2002 pentru prevenirea și combaterea efectului și consumului produselor din tutun, fumatul fiind interzis în spațiile publice închise atât pentru angajați cât și pentru clienții serviciului;
19. Să își desfășoare activitatea, în conformitate cu pregătirea și instruirea sa, precum și cu instrucțiunile primite din partea superiorului ierarhic, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât și alte persoane care pot fi afectate de acțiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;
20. Să respecte cu strictețe a normelor sanitare de igienă, afișate la locul de muncă;
21. Părăsirea locului de muncă, în timpul programului de lucru, este permisă doar cu motiv bine întemeiat şi se face numai cu aprobarea directorului serviciului sau în lipsa acestuia de înlocuitorul desemnat;
22. Pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a sarcinilor de serviciu răspunde disciplinar, contravențional sau penal, după caz, iar repetarea abaterii poate duce la desfacerea contractului de muncă;
23. Răspunde de eficiența și calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementări interne sau prin alte acte normative;
24. Să respecte confidențialitatea informaților, pe care le obține ca efect al executării contractului de muncă, legate de client sau de angajator;
25. Atribuțiile din fișa postului nu sunt limitative, directorul serviciului, sau în lipsa acestuia înlocuitorul desemnat, putând dispune orice alte însărcinări în legătură cu serviciul;
26. Răspunde de păstrarea în bune condiții a obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe aflate în dotarea instalațiilor (electrice, instalațiile de la bazine, saune, centrală termică și centrală de ventilație, inclusiv instalațiile sanitare/ instalațiilor de stingere a incendiilor/ echipamentelor sălii fitness), inclusiv de furtul sau înstrăinarea lor;
27. Pagubele sau pierderile aduse serviciului prin executarea necorespunzătoare sau neexecutarea, din culpă sau neglijență, a obligațiilor de serviciu de către angajat vor fi imputate acestuia. Dacă angajatul se face vinovat de producerea acestor pagube sau pierderi, acesta va suporta integral sumele de bani, contravaloarea echipamentelor și altor bunuri utilizate în desfășurarea activității. Recuperarea acestor sume se face prin executare silită asupra bunurilor personale ale acestuia, conform hotărârii judecătorești. În cazul în care pagubele sau pierderile sunt mari, din culpă gravă sau se vor repeta, împotriva salariatului vinovat se vor putea dispune sancțiuni disciplinare, inclusiv desfacerea disciplinară a contractului individual de muncă;
28. Este STRICT INTERZISĂ prezentarea la serviciu sub influența alcoolului, precum și introducerea sau consumul acestuia sau a altor substanțe interzise (psihotrope/halucinogene) în incinta serviciului și/sau în timpul programului de lucru, această abatere fiind considerată foarte gravă, împotriva salariatului vinovat se va putea lua și decizia de desfacere disciplinară a contractului individual de muncă.


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: