Proceduri probe suplimentare


Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al Municipiului Sibiu - Promovare în grad

La Serviciul Stare Civilă:
--> 1 post de consilier principal se transformă în consilier superior

Secţiunea: angajari back
07.05.2024


SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR 
AL MUNICIPIULUI SIBIU
    
ANUNŢĂ:
Examen pentru promovare în grad profesional 
imediat superior celui deținut

   În conformitate cu prevederile art.478 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, coroborate cu prevederile art.VII alin.38 din O.U.G. nr.121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ și cu cele ale anexei 10 la O.U.G. nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare, organizează în data de 06.06.2024 ora 11:00 (proba scrisă), la sediul din Sibiu, Piața Mică, nr. 22, examen de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut pentru următoarea funcție publică de execuție:

• LA SERVICIUL STARE CIVILĂ:

- un post de consilier, clasa I, gradul profesional superior, respectiv o funcție publică de consilier, clasa I, grad profesional principal care se transformă în funcția publică de consilier, claaI, grad profesional superior

Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, funcționarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

a) să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează;
b) să fi obținut cel puțin calificativul «bine»la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
c) să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile Codului administrativ.

   Probele stabilite pentru examen: selecția dosarelor de înscriere, probă scrisă și interviu.

  Dosarul de înscriere la examen se poate depune în termen de 20 de zile de la data afișării prezentului anunț, respectiv începând cu data de 07.05.2024 până la data de 27.05.2024, inclusiv la sediul din Sibiu, Piața Mică, nr. 22, Compartiment contabilitate, resurse umane, juridic și secretariat, astfel: luni - joi 8:00 - 16:00; vineri 8:00 - 13:00.

   Data interviului se va comunica odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă.

Dosarul de înscriere va cuprinde:

1. Formularul de înscriere prevăzut la art.137 lit.b din anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019 (Descărcare: Formularul de înscriere).
2. Copie de pe carnetul de muncă sau adeverința eliberată de Compartimentul contabilitate, resurse umane, juridic și secretariat în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează.
3. Copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate.
4. Adeverința eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată.

Bibliografie și tematica propusă:

1. Titlul I - Principii generale, Titlul II - Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale din Constituția României, republicată;
2. Partea I, partea a II-a, titlul I şi titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
3. Capitolul I din O.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată;
4. Capitolul IV și Capitolul VI din Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată;
5. Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, integral;
6. H.G. nr. 255/2024 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă, integral;
7. Legea nr. 21/1991 privind cetăţenia română;
8. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;

   Actele normative mai sus menționate vor fi actualizate cu toate modificările intervenite până la data organizării concursului.    

   Relaţii suplimentare se pot obţine la Compartimentul contabilitate, resurse umane, juridic și secretariat, telefon nr. 0269/208800 - interior 798, persoană de contact Fleacă Camelia, e-mail: juridic.evidentapers@sibiu.ro, la sediul din Piața Mică, nr. 22, sau pe www.sibiu.ro.


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: