Proceduri probe suplimentare


SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRAREA CIMITIRULUI MUNICIPAL SIBIU - Compartiment Juridic

Inspector de specialitate IA - 1 post

Secţiunea: angajari back
07.05.2024

SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRAREA CIMITIRULUI MUNICIPAL SIBIU
cu sediul în Sibiu, str. Calea Dumbrăvii nr.155
organizează concurs pentru ocuparea funcției vacante de natură contractuală astfel:

 

1. Compartiment Juridic – Inspector de specialitate IA 

2. Perioada : Nedeterminată

3. Condiții specifice:

   - studii superioare, cu diplomă de licenţă, în domeniul: Drept;
   - cunoştinţe de operare pe calculator - nivel mediu;
   - vechime în specialitatea studiilor - minim 7 ani.


4. Condiții generale: 

Pentru a ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare :
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;


5. Dosarul de inscriere va cuprinde:

a) formularul de înscriere la concurs (descărcare: Formularul de înscriere tip).
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;    
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae - modelul comun european (descărcare: Model CV).

 

6. Bibliografie propusă și Tematică:

1. Constituția României:
   - Reglementări privind Constituția României.
2. Legea nr. 287/2009 privind Codul civil - Cartea IV, V:
   - Despre moștenire și liberalități;
   - Contractul.
3. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ - Partea I - Titlul I și III; Partea III, Partea V (Titlul I), Partea VI (Titlul III); Partea VII; Partea VIII:
   - Dispoziții generale privind Codul administrativ;
   - Principiile generale aplicabile administrației publice;
   - Administrația publică locală: Autoritățile administrației publice locale;
   - Exercitarea dreptului de proprietate publică  a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale;
   - Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
   - Răspunderea administrativă;
   - Servicii publice.
4. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice,
5. Legea nr. 101/2016 privind privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor,
6. HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice:
   - Reglementări privind achizițiile publice.
7. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare:
   - Reglementări privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare.
8. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare:
   - Reglementări privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați.
9. H.C.L. Sibiu nr. 278/2021 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Cimitirului Municipal Sibiu, modificată și completată prin H.C.L. Sibiu nr. 287/2023:
   - Organizarea și funcționarea cimitirului municipal Sibiu.
10. Legea nr. 102/2014 privind cimitirele, crematoriile umane și serviciile funerare:
   - Despre concesionarea locurilor de înhumare;
   - Despre cimitire și servicii funerare
 

Nota: Legislația se va avea în vedere cu toate modificările și completările ulterioare.


7. Calendarul concursului:

- termenul limită pentru depunerea dosarelor: 17.05.2024 (inclusiv), ora 14:00;
- proba practică: 27.05.2024, ora 9:00;
- proba scrisă : 27.05.2024, ora 12:00;

- proba interviului va fi comunicata la o data ulterioară;
- depunere contestații: 24 ore de la afișarea rezultatelor;
- soluționare contestații: 24 ore de la depunerea contestațiilor.


8. Atribuţiile postului:

a)  Execută prevederile hotărârilor Consiliului Local al Municipiului Sibiu, ale Dispozițiilor Primarului Municipiului Sibiu și deciziile interne ale Directorului Serviciului Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu.
b) Întocmește răspuns cererilor adresate serviciului public, atât de către cetăţeni, cât şi de către personalul S.P.A.C., Primăria Sibiu și serviciile subordonate acesteia, conform repartizării Directorului S.P.A.C.
c) Asigură desfăşurarea procesului de înregistrare scriptică și computerizată a documentelor în registrele specifice ale S.P.A.C. și participă la realizarea/îmbunătățirea  aplicaţiilor specifice.
d) Urmăreşte descărcarea din evidenţă  computerizată a documentelor repartizate pe care le rezolvă, inclusiv cererile transmise de cetățeni prin intermediul aplicației electronice SALT.
e) Face propuneri privind îmbunătăţirea fluxului de lucru şi a activităţii desfăşurate.
f) Răspunde de îndeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine şi în mod conştiincios a îndatoririlor de serviciu , se abţine de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii instituţiei.
g) Elaborează proceduri de lucru pentru activităţile desfășurate la nivelul SPAC.
h) preia cereri/întocmește/eliberează zilnic adeverințe care atestă drepturi asupra locurilor de mormânt;
i) transcrie zilnic actele notariale/hotărârile judecătorești în registrele scriptice și electronice cu privire la locuri de mormânt și titularii acestora;
j) înregistrează și scanează zilnic documentele juridice referitoare la situația locurilor de mormânt și a titularilor;
k) organizează documentele scriptice aferente situației juridice a locurilor de mormânt și a titularilor acestora în registrele speciale de evidență juridică;
l) urmărește zilnic apariția actelor normative și semnalează conducerii și compartimentelor organizatorice interesate atribuțiile/noțiunile de interes specific pentru acestea;
m) ține evidența și întocmește în termen contractele de achiziții publice, din cadrul S.P.A.C.M.S., transmite lunar către P.M.S. contractele scanate și anonimizate;
n) întocmește informarea către Primarul Municipiului Sibiu, raportul de specialitate și înaintează spre aprobare Consiliului Local Sibiu,  asigură documentația privind închirierea prin licitaţie publică a spațiilor de producție (ateliere constructori) aparţinând domeniului public al Municipiului Sibiu, și aflate în administrarea Serviciului Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu;
o) ține evidența și întocmește în termen contractele de închiriere, adeverințe litigii, notificări pentru chioșcuri, mese, spații de producție, terenuri neamenajate închiriate, aparţinând domeniului public al Municipiului Sibiu, și aflate în administrarea Serviciului Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu;
p) redactează decizii/note interne/dispoziții la cererea conducerii serviciului public;
q) documentează jurisprudența în cauzele deduse judecății în care S.P.A.C.M.S. este parte; 
r)  aduce la cunoștință noile reglementări în domeniul de interes (servicii funerare, financiar-contabilitate, achiziții publice, resurse umane, administrație publică etc.);
s) participă în comisiile de cercetare disciplinară și alte comisii;
t) redactează proceduri de sistem și proceduri operaționale specifice funcționării structurilor organizaționale din cadrul serviciului public;
u) actualizează/revizuiește ROF și ROI ale serviciului public, ori de câte ori este necesar;
v) gestionează activitatea de control intern managerial a serviciului public;
w) îndeplinește funcțiile de consilier de etică și de responsabil cu protecția datelor (DPO) al serviciului public;
x) execută şi alte sarcini şi atribute menite să conducă la bunul mers al Serviciului Public dispuse de Directorul Serviciului Public Administrarea Cimitirului Sibiu.


8. Dosarele de concurs se vor depune:

a) la sediul din Mun. Sibiu, Str. Calea Dumbrăvii nr. 155, Jud Sibiu, compartimentul "Contabilitate si Resurse Umane" telefon : 0269.252.208 interior 103, 
b) prin Poşta Română și serviciul de curierat rapid : la adresa mentionată mai sus.
c) poşta electronică : cimitir@sibiu.ro.

Nota : În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la pct. (3) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare. Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea notei mai sus mentionate, conduce la respingerea candidatului.


Relații suplimentare se pot obține la sediul din Mun. Sibiu, Str. Calea Dumbrăvii nr. 155, Jud Sibiu, compartimentul "Contabilitate si Resurse Umane" telefon: 0269.252.208 interior 103 sau pe site-ul: www.sibiu.ro, secțiunea Angajări.
 


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN SECŢIUNE: