Licitaţii în curs pentru lucrările la străzi de anul acesta

Secţiunea: comunicate back

23.01.2014

Pregătirile pentru lucrările de modernizare a străzilor programate în 2014 sunt deja în curs, într-un stadiu avansat. Este vorba despre procedurile de achiziţie a lucrărilor.

"În prezent sunt în curs proceduri de licitaţie pentru modernizarea a 14 străzi, construcţia viaductului Calea Şurii Mici – Kogălniceanu şi reparaţiile capitale la viaductul Vasile Aaron. Toate aceste lucrări însumează costuri estimate prin studii şi proiecte tehnice de peste 75.000.000 lei. Etapa de contractare a lucrărilor de execuţie prin licitaţie publică este una de durată şi de aceea am dispus începerea acestor proceduri din timp pentru ca lucrările să înceapă în primăvară. Ofertele pentru acestea se află în evaluare şi sperăm să atribuim cea mai mare parte din contracte până la sfârşitul lunii martie 2014” a declarat primarul Klaus Iohannis în conferinţa de presă.

Lucrările de modernizare pentru pachetul de străzi din zona Turnişor – Piaţa Cluj au fost scoase la licitaţie la jumătatea lunii octombrie 2013, ofertele depuse fiind în prezent în evaluare. Valoarea estimată a lucrărilor de modernizare a străzilor Arad, Kiev şi Deva este de 4.590.032 lei.

Ofertele depuse pentru lucrările de modernizare a pachetului de străzi din zona Poplăcii – Centru – Guşteriţa sunt de asemenea în evaluare. Costul estimat al lucrărilor de pe străzile Tribunei, Revoluţiei, Arhivelor, D.D. Roşca şi Piaţa Tălmaciu este estimat la 7.755.701 lei.

Lucrările de modernizare pe alte patru străzi – Măgheranului, Calea Guşteriţei, Macaralei şi Oţelarilor – au fost scoase de asemenea la licitaţie la sfârşitul lunii octombrie 2013, ofertele putând fi depuse până la sfârşitul lunii ianuarie 2014. Costurile estimate pentru acest pachet sunt de 22.429.592 lei, finanţarea provenind din fonduri structurale.

Lucrările de modernizare a străzilor Abrud şi Bagdazar sunt de asemenea în curs de contractare. Valoarea estimată a acestora este de 3.575.629 lei. Ofertele depuse se află în evaluare de la jumătatea lunii noiembrie 2013.

Două viaducturi fac de asemenea obiectul unor proceduri de achiziţie de lucrări de construire şi respectiv reparaţii capitale. Una dintre proceduri prevede construirea unui viaduct care să lege cartierul Ţiglari de zona Calea Şurii Mici - viaductul Calea Şurii Mici – Kogălniceanu. Aceste lucrări au fost estimate la o valoare de 29.487.392 lei, finanţarea provenind din fonduri structurale. Cea de-a doua procedură se referă la reparaţia capitală a viaductului Vasile Aaron, ofertele aflându-se în evaluare din data de 3 decembrie 2013. Valoarea estimată a acestor lucrări este de 6.885.428 de lei, proiectul presupunând şi reconfigurarea intersecţiilor pe care le leagă viaductul şi reamenajarea sistemului de iluminat public în această zonă.

De mai mici dimensiuni, însă la fel de importantă pentru sibieni este procedura de achiziţie pentru serviciile de întreţinere a iluminatului public din Sibiu pentru anul 2014, valoarea estimată a acestui contract fiind de 559.679 lei.
 

În 2014 încep lucrările la noua autobază de transport public. Proiectul de îmbunătăţire a condiţiilor de transport public continuă

Execuţia lucrărilor de construire a noii autobaze Tursib va fi contractată anul acesta. Până în prezent societatea de transport public a elaborat documentaţia de execuţie a proiectului şi a efectuat demersurile pentru contractarea unui credit în valoare de 4,8 milioane Euro de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, contract care urmează să se semneze în perioada imediat următoare.

Tursib doreşte să lanseze procedura de achiziţie pentru execuţia lucrărilor în luna mai a acestui an.

Noua autobază Tursib va fi amenajată pe un teren în suprafaţă de aproximativ 33.000 de metri pătraţi şi va include un bussport, o staţie de alimentare cu carburant, o spălătorie, o staţie pentru inspecţii periodice, ateliere şi o clădire administrativă. Valoarea lucrărilor a fost estimată la aproximativ 4,8 milioane de euro.

Programul de investiţii al Tursib pentru anul 2014 include continuarea proiectului de echipare a întregii flote de autobuze cu sisteme de afişare electronică a traseelor, urmând să fie achiziţionate afişaje electronice pentru ultimele nouă autobuze. De asemenea, lista de investiţii cuprinde un proiect pe care SC Tursib îl derulează împreună cu Primăria Municipiului Sibiu şi care constă în montarea de tabele de afişaj electronic pentru indicarea timpului de sosire în staţie a autobuzelor. Anul acesta vor fi montate şase astfel de dispozitive, similare cu cel care funcţionează deja ca proiect pilot în staţia de pe Bulevardul Victoriei, din faţa sediului Primăriei Sibiu. De asemenea, încă 45 de autobuze vor fi dotate cu validatoare electronice de bilete, 55 de mijloace de transport fiind deja echipate cu acest sistem de afişaj. Pentru creşterea capacităţii de transport societate a inclus pe lista de investiţii achiziţia a patru noi autobuze cu o capacitate de 170 de locuri fiecare.

Autobuzele din actuala flotă sunt dotate în totalitate cu aparate GPS, aceste aparate fiind conectate cu dispeceratul de monitorizare al curselor, funcţional din luna decembrie 2013. Dispeceratul monitorizează în timp real circulaţia autobuzelor, scopul fiind acela de a creşte gradul de sincronizare a circulaţiei mijloacelor de transport ale societăţii.

În decursul anului 2014 Tursib va continua să participe la proiecte internaţionale, fiind membru al Uniunii Internaţionale a Transportatorilor Publici. Proiectele vizează discuţii privind implementarea Directivei Europene privind introducerea treptată vehiculele ecologice. Societatea Tursib va participa activ din 2014 în cadrul proiectul ZeEUS, acest proiect urmând să stea la baza strategiei de emisii zero pentru mijloacele de transport. Societatea va participa în 2014 la grupul de lucru KPI (Key Performance Indicator) al Uniunii Internaţionale de Transport Public, acesta urmărind implementarea unor coeficienţi de performanţă a transportului public, de la consumuri până la dinamica pasagerilor.
 

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

16.05.2024

Turnul Sfatului și turnurile de pe str. Cetății, deschise în Noaptea Muzeelor 2024

15.05.2024

Certificatele de naștere și deces se eliberează în format electronic în municipiul Sibiu

15.05.2024

Restricții necesare pentru desfășurarea finalei Cupei României la fotbal pe Stadionul Municipal Sibiu


VEZI TOATE ŞTIRILE