Lămuriri cu privire la depunerea dosarelor pentru obţinerea unei locuinţe ANL

Secţiunea: comunicate back

18.10.2011

Comisia de repartizare subliniază faptul că, pentru a actualiza documentele din dosarele depuse în vederea obţinerii unei locuinţe ANL, titularul trebuie să depună un nou dosar care să conţină documente de o dată mai recentă (din octombrie 2011 începând). Comisia menţionează faptul că vechimea dosarului depus în anii precedenţi se păstrează, chiar dacă titularul depune un nou dosar în perioada octombrie – noiembrie 2011.

• Reamintim documentele care trebuie incluse în dosar:

Dosarul va cuprinde cererea de atribuire a locuinţei, actele prevăzute de Legea nr.152/1998 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe, cu modificările şi completările ulterioare și actele prevăzute de H.G. nr. 962/2001 prin care au fost adoptate Normele metodologice de punere în aplicare a acestei legi:

1. Actul de identitate, B.I. , C.I. – copie (soţ, soţie, copii cu vârsta > de 14 ani şi/sau alte persoane aflate în întreţinere);
2. Certificat de naştere – copie (pentru toţi membrii);
3. Titularul cererii de locuinţă şi ceilalți membrii ai familiei acestuia: soţ, soţie, copii şi/sau alte persoane aflate în întreţinerea acestuia trebuie să nu deţină şi /sau să nu fi deţinut o altă locuinţă în proprietate, şi/sau să nu fie beneficiarul unei alte locuinţe cu chirie, proprietate de stat, proprietate a unității administrativ-teritoriale sau a unității în care își desfășoară activitatea, în municipiul Sibiu - (datele menţionate la punctul 3 vor face obiectul unei declaraţii autentificate date de titularul cererii și, după caz, ale soției/soțului și ale celorlalți membrii majori din familia acestuia);
4. Adeverinţă actuală de la locul de muncă, din care să rezulte că îşi desfăşoară activitatea pe raza municipiului Sibiu, înregistrată, datată, semnată şi ştampilată, în original;
5. Certificat de căsătorie (copie);
6. Copii legalizate după actul de studii (ultima formă de învăţământ absolvită, atestată conform legii sau declaraţie pe proprie răspundere pentru persoanele neşcolarizate);
7. Actul care să ateste boala sau handicapul, de care suferă solicitantul sau un alt membru al familiei, aflat în întreținere , care necesită potrivit legii, însoțitor sau o cameră în plus ;
8. Copie după actul de spaţiu (contract de închiriere și/sau alt act din care să reiasă suprafaţa locuibilă deţinută de solicitant). În cazul celor tolerați în spațiu, suprafața locativă se împarte la numărul total al locatarilor, în care sunt incluşi si cei care fac parte din familia solicitantului şi locuiesc în același apartament.
9. Pentru situațiile deosebite stabilite conform anexei nr.11 din H.G. 962/2001 se vor prezenta următoarele documente :
- dovada actului de adopție (pentru persoanele care au adoptat sau intenționează să adopte copii);
- dovada eliberată de instituția de ocrotire socială, case de copii, pentru tinerii proveniți din astfel de așezăminte.
- dovada evacuării pentru persoanele care au deținut contracte de închiriere legale în imobile naționalizate și retrocedate foștilor proprietari (sentințe judecătorești rămase definitive);*
* NU sunt considerate evacuate persoanele obligate să elibereze locuinţele de serviciu, urmare a unor clauze stabilite în contractele de închiriere, încheiate cu instituția deținãtoare!

Lipsa documentelor solicitate mai sus atrage nepunctarea în cadrul criteriilor respective.

Repartizarea locuinţelor se va realiza în baza criteriilor adoptate prin Hotărârea Consiliului Local Sibiu nr. 346/2007, care poate fi consultată pe [url=http://www.sibiu.ro]http://www.sibiu.ro[/url] (butonul activ de pe pagina principală) - [url=http://www.sibiu.ro/ro/hotarari/pdf2007/hot346.pdf]http://www.sibiu.ro/ro/hotarari/pdf2007/hot346.pdf[/url] sau la sediul Primăriei Sibiu din str. Samuel Brukenthal, nr. 2.

Formularele pentru depunerea şi actualizarea dosarelor în vederea obţinerii unei locuinţe pentru tineret se pot ridica de la sediul Primăriei Municipiului Sibiu, din Str. Samuel Brukenthal, nr. 2, de la Centrul de Informare pentru Cetăţeni sau pot fi descărcate de pe site-ul instituţiei (acelaşi buton activ de pe pagina principală) - [url=http://www.sibiu.ro]http://www.sibiu.ro[/url]
 

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

30.04.2024

Complexul Lacul Binder se redeschide pentru un nou sezon cald

30.04.2024

Restricții de circulație în perioada 3-5 mai, pentru procesiunile de Paști

26.04.2024

Acțiune de dezinsecție împotriva căpușelor în zilele de 26 și 27 aprilie


VEZI TOATE ŞTIRILE