Dosarele pentru terenurile din Cartierul Tineretului se depun din ianuarie 2012

Secţiunea: comunicate back

12.12.2011

Comisia constituită la nivelul municipalităţii sibiene pentru distribuirea gratuită a 120 de terenuri situate în Cartierul Tineretului a stabilit perioada de depunere a dosarelor. Acestea vor fi preluate de Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Sibiu în perioada 16 ianuarie – 15 februarie 2012.

Cine poate beneficia?
Legea 15/2003 stabileşte criteriul general care trebuie îndeplinit de cei care depun dosare: vârsta solicitantului să fie de până la 35 de ani.

Municipalitatea a stabilit printr-o hotărâre a Consiliului Local o serie de criterii eliminatorii şi criterii suplimentare de departajare ce vor fi folosite pentru evaluarea dosarelor.

Criteriile eliminatorii. Primul se referă la faptul că doar unul dintre soţi are dreptul să depună dosar. Dacă ambii soţi depun dosar, doar prima cerere din punct de vedere cronologic va fi luată în considerare.

Cel de-al doilea criteriu eliminatoriu se referă la obligativitatea depunerii unei declaraţii pe proprie răspundere în formă autentică (notarială) de către soţul/soţia solicitantului din care să rezulte că nu a avut sau nu deţine în proprietate o locuinţă ori nu a avut şi nu deţine în proprietate şi/sau folosinţă gratuită (conform Legii 15/2003) un teren destinat construirii unei locuinţe proprietate personală, atât în localitatea în care se solicită atribuirea în folosinţă gratuită a unui teren, cât şi în alte localităţi.

Criteriile suplimentare şi de departajare. În vederea atribuirii unui punctaj fiecărui dosar care îndeplineşte criteriile eliminatorii, Comisia a stabilit şi o serie de criterii suplimentare care vor fi folosite pentru departajarea dosarelor. Criteriile suplimentare se referă la vârsta solicitantului, dacă familia are sau nu copii şi câţi, starea civilă a solicitantului, existenţa sau absenţa înscrierilor în cazierul judiciar şi existenţa sau nu a datoriilor către bugetul local. Punctajul maxim este de 100 de puncte. (Criteriile suplimentare pot fi consultate pe site-ul [url=http://www.sibiu.ro]http://www.sibiu.ro[/url], în HCL 384/2011)

Dacă şi după această departajare mai există dosare cu acelaşi punctaj, se va proceda la o tragere la sorţi.

Actele necesare la dosar.
Comisia atenţionează solicitanţii să depună împreună cu cererea tip toate documentele solicitate prin HCL 384/2011, Anexa 2. Toate documentele trebuie depuse odată cu cererea.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

26.04.2024

Acțiune de dezinsecție împotriva căpușelor în zilele de 26 și 27 aprilie

25.04.2024

Primăria Sibiu pregătește reabilitarea spațiului public din fața Cercului Militar

19.04.2024

O nouă sesiune a programului de bugetare participativă


VEZI TOATE ŞTIRILE