VERIFICĂRI ale sirenelor de alarmare publică

Secţiunea: comunicate back

12.10.2015

Serviciul pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Primăriei Municipiului Sibiu va efectua marţi, 13 octombrie, o serie de teste de funcţionare a Sistemului de Alarmare Publică din municipiul Sibiu, adică a sirenelor. Verificările vor avea loc în intervalul orar 10.30 – 12.00 şi vor consta în acţionarea pe rând, timp de câteva secunde, a fiecărei sirene. În prezent în municipiul Sibiu sunt amplasate 43 de astfel de dispozitive.

Menţionăm că Sistemul de Alarmare Publică din municipiul Sibiu este administrat de Serviciul pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Primăriei Municipiului Sibiu care asigură revizia, reparaţiile şi testarea periodică a elementelor acestuia. 

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

30.04.2024

Complexul Lacul Binder se redeschide pentru un nou sezon cald

30.04.2024

Restricții de circulație în perioada 3-5 mai, pentru procesiunile de Paști

26.04.2024

Acțiune de dezinsecție împotriva căpușelor în zilele de 26 și 27 aprilie


VEZI TOATE ŞTIRILE