Aproape 1200 de sibieni beneficiază de ajutor pentru încălzirea locuinţei

Secţiunea: comunicate back

22.01.2016

Până la data de 31.12.2015 au fost înregistrate 1212 de cereri şi declaraţii pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei din care a fost aprobat un număr de 1169 (1102 titulari pentru întreg sezonul rece noiembrie 2015 – martie 2016 şi 67 titulari pentru perioada decembrie 2015-martie2016), astfel:

- pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale – 1044

- pentru încălzirea locuinţei cu lemne - 48

- pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică - 21

- pentru încălzirea locuinţei cu energie termică - 56

Dosarele pentru obţinerea ajutorului pentru încălzirea locuinţei pentru sezonul rece 1 noiembrie 2015 – 31 martie 2016 se primesc în continuare la Serviciul Public de Asistenţă Socială din Sibiu, B-dul Victoriei 1-3, cam. S02.

Dreptul la acest ajutor se constituie începând cu luna depunerii cererii, pentru cei care au depus documentele până la data de 20 a lunii respective şi începând cu luna următoare, pentru cei care au depus documentele după data de 20 a lunii. În cazul persoanelor care primesc dreptul la ajutor social, ajutorul pentru încălzirea locuinţei se va acorda începând cu luna respectivă.

Precizăm că în acest sezon, spre deosebire de cel precedent, alocaţia de stat pentru copii nu se mai ia în calcul la stabilirea venitului net pe membru de familie, acest lucru venind în avantajul solicitantului, determinând o creştere a ajutorului pentru încălzirea locuinţei.

Ajutorul pentru încălzirea locuinţei se acordă familiilor şi persoanelor singure, cetăţeni români sau străini cu domiciliul sau, după caz, reşedinţa în municipiul Sibiu, diferenţiat în raport cu venitul net mediu lunar pe membru de familie respectiv al persoanei singure, precum şi de sistemul de încălzire - gaze naturale, energie termică, energie electrică, lemne, cărbuni, combustibili petrolieri. Ajutorul pentru încălzirea locuinţei se acordă familiilor, respectiv persoanelor singure numai pentru locuinţa de domiciliu sau, după caz, de reşedinţă a acestora.

Pentru mai multe informaţii în ceea ce priveşte întocmirea dosarului, actele doveditoare necesare, formularul tipizat, consultarea listei cu  bunuri care conduc la excluderea de la acordarea acestui ajutor, persoanele interesate se pot adresa Servciului Asistenţă Socială de pe bulevardul Victoriei 1-3, cam. S02 de luni până joi, între orele 8 – 15, iar vineri între orele 8 – 12 sau pot accesa site-ul instituţiei, la secţiunea “Anunţuri publice”:  http://www.sibiu.ro/index.php/primaria/anunt/2896 

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

09.05.2024

De vineri, 10 mai începe programul de bugetare participativă

08.05.2024

Deschiderea Bazei Sportive Obor se amână pentru vineri, 10 mai, ora 17.30

07.05.2024

Din 9 mai, sibienii vor avea la dispoziție o nouă baza sportivă, în zona Obor


VEZI TOATE ŞTIRILE