Bilanț la 6 luni de Raportări Incidente pe Sibiu City App – peste 2600 de sesizări procesate Primăria Sibiu

Secţiunea: comunicate back

28.06.2018

Modulul destinat raportării incidentelor din oraș a fost lansat la începutul lui ianuarie 2018. Până la jumătatea lunii iunie sibienii au formulat și transmis Primăriei Sibiu un număr de 2649 de sesizări. Cele mai multe au făcut referire la probleme legate de străzi, iluminat stradal, mașini parcate neregulamentar sau abandonate pe domeniul public, probleme legate de ordinea și liniștea publică și de salubrizare.

Din totalul sesizărilor, 97% au primit răspuns până la data realizării statisticii:  

- 44% au fost rezolvate prin intervenție imediată. Acest stadiu al solicitării înseamnă că sesizarea a semnalat o problemă care a putut fi rezolvată cu o acțiune simplă, cum ar fi: schimbarea unui bec, salubrizarea unei platforme de colectare a deșeurilor, ridicarea unei mașini parcate neregulamentar, etc.
- 53% au fost marcate “se va soluționa în viitor” ceea ce NU înseamnă o amânare. Acest tip de sesizări se referă la probleme a căror rezolvare nu poate fi imediată, ci necesită lucrări mai ample de investiții pentru care sunt necesare proceduri de achiziție, demersuri mai lungi de planificare și bugetare sau necesită coordonarea cu alte lucrări din zona respectivă. Sesizarea sau propunerea este în continuare procesată în Primărie, în vederea efectuării lucrărilor sau luării măsurii care se impun pentru soluționare. În momentul în care contractul este semnat sau comanda este emisă și încep lucrările, cetățeanul va primi această informație prin modulul aplicației Sibiu City App.
- 2% se aflau încă în lucru la departamentul specializat
- 1% erau proaspăt primite și se aflau în așteptarea unui răspuns la data realizării statisticii

Timp mediu de răspuns – 15 minute. Conform statisticilor de pe platforma aplicației, de la primirea sesizării până la transmiterea unui prim răspuns către cetățean trec în medie 15 minute. Acest modul își atinge astfel scopul declarat, acela de a scurta timpul de răspuns la petițiile adresate de cetățeni și de a eficientiza comunicarea dintre administrația locală și cetățean.   

Reamintim faptul că puteți descărca aplicația SIBIU CITY APP gratuit, din Google Play sau App Store. Pe lângă modulul destinat raportării incidentelor, în aplicație veți găsi informații legate de obiective turistice, evenimente care au loc în oraș, unități de cazare și masă, harta locurilor de parcare și informații despre traseele de transport public. 

Aplicația Sibiu City App este un produs al Primăriei Municipiului Sibiu, realizat de firma Eventya.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE ÎN ŞTIRI:

ULTIMELE COMUNICATE:

11.05.2024

S-a deschis Baza Sportivă Obor, un nou spațiu pentru sport în Sibiu

10.05.2024

Restricții de circulație duminică dimineața, în zona Grădinii Zoologice și pe Calea Poplăcii

09.05.2024

De vineri, 10 mai începe programul de bugetare participativă


VEZI TOATE ŞTIRILE