Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației

back
CONDUCEREA:

Director executiv: Cristian Racz
CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2 - La Etajul II
tel. (0040)-269-208800
informatica

DESCRIERE

Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației

1. Coordonează strategia de informatizare a primăriei.
2. Propune conducerii primăriei obiectivele de informatizare pe domeniiile de activitate, împreună cu factorii de decizie din fiecare structură.
3. Coordonează activitatea de realizare și implementare a proiectelor de dezvoltare a sistemului informatic, proiecte de importanță majoră pentru administrare internă și pentru cetățeni în conformitate cu strategia de digitalizare a administrației publice Sibiu.
4. Identifică nevoile de eficientizare a activităților din cadrul primăriei prin sistemul informatic, în scopul îmbunătățirii serviciilor oferite prin scăderea efortului personalului; propune spre aprobare conducerii propunerile și asigură implementarea măsurilor aprobate.  
5. Coordonează elaborarea procedurilor informaționale și operaționale pe baza cărora se devoltă sistemul informatic.
6. Stabilește prioritățile în domeniul tehnologiei informației comunicării la nivelul entității în scopul dispersării în condiții de eficiență, eficacitate și de economicitate a resurselor.
7. Asigură întocmirea, împreună cu compartimentele de specialitate din primărie documentația necesară achiziționării de bunuri și servicii pentru dezvoltarea sistemului informatic.
8. Asigură colaborarea cu serviciile informatice ale societăților comerciale din subordinea consiliului local în vederea dezvoltării unitare a sistemelor informatice.
9. Asigură urmărirea aparițiilor noilor prevederi legale sau de reglementare în domeniul IT și asigură propunerea de măsuri în vederea aplicării acestora.
10. Coordonează derularea programelor de instruire în domeniul informaticii.
11. Asigură asistența personalului pe linia ridicării nivelului de cunoștințe privind operarea pe calculator.
12. Asigură instruirea personalul, și, după caz propune efectuarea unor cursuri de pregătire în cadrul altor instituții, privind modul de utilizare a noilor aplicații instalate.
13. Asigură elaborează strategiei de dezvoltare software a primăriei.
14. Asigură coordonarea activităților primăriei și a serviciilor publice subordonate consiliului local din punct de vedere al politicilor privind bazele de date.
15. Asigură administrarea de bazele de date ale primăriei și ale serviciilor publice subordonate consiliului local.
16.Asigură elaborarea de programe și de implementarea a programelor achiziționate de la terți, pentru toate grupurile de activități din cadrul primăriei.
17. Asigură participarea împreună cu terți la elaborarea de programe pentru necesitățile primăriei și răspunde de integrarea corectă în sistem a acestor aplicații.
18. Asigură evidența aplicațiilor instalate și/sau în exploatare și a posturilor de lucru unde sunt instalate.
19. Asigură administrearea serverul de baze de date în SQL Server.
20. Asigură optimizarea funcționării schemelor de baze de date pentru diverse aplicaţii.
21. Asigură arhivarea şi verificarea copiilor de siguranță ale bazelor de date.
22. Asigură urmărirea și conceperea planurilor de back-up pentru serverele de baze de date.
23. Asigură elaborarea programelor achiziționate de la terţi, pentru următoarele grupurile de activități din cadrul Primăriei:
24. Asigură buna funcționare a Sistemul de Management al documentelor și programele conexe.
25. Asigură elaborarea rapoartelor statistice privind circulația documentelor, stadiul şi modul de rezolvare al acestora.
26. Asigură administrarea serverelor de Internet.
27. Asigură întreținea bazei de date cu informații zilnic, atât pentru site-urile Primăriei cât şi din Intranet-ul, Infochiosc-urile existente.
28. Asigură dezvoltarea de aplicații pentru Internet.
29. Asigură gestionarea din punct de vedere soft camerele web ale primăriei. 
30. Asigură urmărirea, verificarea buna derulare a contractelor de mentenanță și suport software, precum și a altor contracte de achiziții, dezvoltare sau implementare software, după caz.
31. Asigură furnizarea de informații tehnice și financiare în vederea elaborării referatelor, notelor justificative, caietelor de sarcini, etc, pentru întocmirea documentațiilor necesare achizițiilor publice de software.
32. Asigură în condiții de eficiență, eficacitate și economicitate funcționarea activităților structurilor subordonate Direcției de digitalizare și tehnologia informației.
33. Îndeplinește și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului.
34. Actualizează, după caz, regulamentul privind utilizarea infrastructurii subterane pentru comunicații electronice în municipiul Sibiu, obține avizele necesare și supune aprobării consiliului local modificările acestuia.   
35. Urmărește punerea în aplicare a regulamentului privind utilizarea infrastructurii subterane pentru comunicații electronice în municipiul Sibiu.
36 Urmăreşte verificarea şi decontarea lucrărilor, serviciilor sau produselor angajate de municipiul Sibiu, în sfera de competență.
37. Urmărește îndeplinirea contractelor sau angajamentelor legale privind achiziția de bunuri, servicii și lucrări, din sfera de competență, din punct de vedere al clauzelor contractuale.

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: