Serviciul Strategii, Dezvoltare Durabilă și Marketing

back
CONDUCEREA:

Şef serviciu: Lazăr Emanuel
CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2
tel. (0040)-269-208800

DESCRIERE

Serviciul Strategii, dezvoltare durabilă și marketing

Atribuții în domeniul strategii și dezvoltare durabilă:

1. Coordonarea elaborării proiectelor politicilor şi strategiilor, a programelor şi studiilor, analizelor şi statisticilor necesare realizării şi implementării politicilor publice.
2. Elaborarea, împreună cu instituţiile implicate a unor prognoze orientative şi programe de dezvoltare economico-socială locale. 
3. Propune coordonarea activității de actualizare a strategiilor de dezvoltare locală, în funcție de necesități.
4. Coordonarea și corelarea strategiilor de dezvoltare și a documentelor programatice.
5. Monitorizarea gradului de îndeplinire a strategiei de dezvoltare a municipiului, împreună cu factorii interesaţi, pe domenii specifice menţionate în cadrul strategiei.
6. Întocmirea de referate/rapoarte de specialitate în domeniul de activitate al serviciului pentru proiectele de hotărâri, în vederea promovării lor în Consiliul local.
7. Identificarea, selectarea şi procurarea surselor informaţionale privitoare la programele Uniunii Europene sau a altor surse interne/externe de finanţare nerambursabilă, precum şi monitorizarea acestor surse de finanţare nerambursabilă.
8. Iniţierea şi dezvoltarea unor contacte directe cu principalii finanţatori ai unor proiecte de dezvoltare locală; realizarea de parteneriate cu alte instituţii/organizaţii cu abilităţi în managementul strategic şi dezvoltării durabile.
9. Realizează răspunsuri la notificări, adrese, convocări şi încercări de conciliere în baza clauzelor contractuale, transmise de către prestatori/executanţi, în cadrul contractelor finanţate prin fonduri europene.
10. Elaborează propuneri și idei de proiecte de dezvoltare durabilă. 
11. Asigură identificarea surselor de finanțare și sprijin pentru derularea proiectelor de dezvoltare 
12. Contactează şi inițiază parteneriate cu potenţiali interesaţi în domeniiile de interes.
13. Acordarea de asistenţă potenţialilor beneficiari ai programelor specifice UE din rândul instituţiilor/serviciilor din subordinea consiliului local sau din cadrul aparatului de specialitate al primarului în pregătirea și accesarea unor proiecte finanţate (co-finanţate) din fonduri UE.
Atribuții în domeniul marketing-ului 
1. Studiază nevoile comunității exprimate de cetățeni prin mass media și prin mediul de comunicare electronic, sintetizează și transmite raportul către conducere și către departamentele specializate. Scopul este adaptarea acțiunilor instituției la cerințele publicului deservit – comunitatea.
2. În scopul studierii nevoilor comunității, organizează sesiuni de chestionare a comunității sau a unor segmente ale acesteia. 
3. Asigură transparența instituției pentru a crea o relație funcțională și deschisă cu comunitatea.
4. Organizează împreună cu departamentele specializate acțiuni menite să creeze legături mai strânse între administrația locală și comunitate - întruniri, consultări, dezbateri, evenimente de socializare.
5. Asigură dezvoltarea de proiecte împreună cu parteneri privați în folosul comunității.
6. Împreună cu fiecare departament, elaborează politici și reguli de comunicare cu cetățeanul pentru îmbunătățirea acestei relații și pentru creșterea gradului de încredere a cetățeanului în actul administrativ.
 

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: