Biroul Coordonare Lucrări Reparații Curente

back
CONDUCEREA:

Şef birou:
CONTACT:

Adresă Str. Samuel Brukenthal, nr. 2 - La Parter
tel. (0040)-269-208800
fax. (0040)-269-208811

DESCRIERE

Biroul Coordonare Lucrări Reparații Curente

1. Participă la întocmirea programului anual şi de perspectivă care se supune aprobării Consiliului Local, în domeniul reparaţiilor de drumuri, pasaje, etc.
2. Participă la întocmirea referatelor privind promovarea lucrărilor publice în vederea aprobării de către consiliul local.
3. Asigură etapele de demarare a lucrărilor de reparații, întreținere a infrastructurii stradale, respectiv  întocmește caietele de sarcini, notele estimative și referatele de necesitate,  pe care le înaintează spre aprobare ordonatorului principal de credite și ulterior Direcției Investiții. Demararea lucrărilor de reparații, întreținere a infrastructurii stradale se va face în limita bugetului aprobat.
4. Asigură o desfășurare fluenta a circulaţiei rutiere și pietonale, prin realizarea și întreținerea marcajelor rutiere pe străzile și drumurile publice.
5. Pregăteşte documentaţia necesară pentru lucrările Comisiei de circulaţie şi duce la îndeplinire cele stabilite, împreună cu Poliţia rutieră şi Serviciul Public de Poliţie Locală din municipiul Sibiu.
6. Răspunde de centralizarea unor date şi studii statistice, necesare unor raportări solicitate de Consiliul Judeţean, Direcţia de Statistică, MLPAT sau alte organe administrative la nivel naţional.
7. Urmăreşte aplicarea legislaţiei specifice în proiectare, a regulamentului de urbanism precum şi a normativelor din domeniu.
8. Urmăreşte verificarea şi decontarea lucrărilor angajate de municipiul Sibiu, în sfera de competență.
9. Efectuează preverificările în SAP pentru toate situațiile de lucrări/servicii avute în domeniul de competență.
10. Întocmește și actualizează periodic situația privind angajamentele legal încheiate și a plăților efectuate pentru fiecare obiectiv de investiții.
11. Verifică documentaţiile din punct de vedere tehnic, economic şi încadrarea  în termenul de proiectare şi executare.
12. Urmărește îndeplinirea contractelor din punct de vedere al clauzelor contractuale.
13. Efectuează  recepțiile la terminarea lucrărilor, precum și recepțiile finale (după perioada de garanție), la termenele și în conformitate cu legislația în vigoare.
14. Întocmește și ține evidența registrului unic de procese verbale de recepție la terminarea lucrărilor.
15. Confirmă cererile de deblocare a garanțiilor de bună execuție, conform legislației în vigoare.
16. Face demersurile necesare pentru obținerea autorizației de construcție și a certificatelor de urbanism, aferente lucrărilor pe care le gestionează.
17. Face demersurile necesare pentru obținerea avizelor tehnice.
18. Conduce şi actualizează săptămânal evidenţa lucrărilor executate din bugetul local.
19. Urmăreşte executarea lucrărilor şi prestaţiilor cantitativ şi calitativ în conformitate cu prevederile legale şi respectarea disciplinei contractuale.
20. Urmăreşte şi asigură verificarea, confirmarea situaţiilor de lucrări şi de plată şi vizează facturile aferente.
21. Operează în sistemul informatic M2N toate lucrările din aria de competență. 
22. Asigură realizarea și întreținerea marcajelor rutiere pe străzile și drumurile publice.
23. Îndeplinește  și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziții ale primarului.
 

e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice
rCĂUTARE SERVICII: